Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uusi aurinko vaaka - nouseva skorpioni  (Luettu 7244 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tinde64
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.12.2005 23:56:24 »

Hei,

täällä esittäytyy aurinko vaaka - kuu härkä - nouseva skorpioni. Tiedän, hirvittävä yhdistelmä, ainakin silloin tällöin omasta mielestäni. Löytyykö muita samanlaisia? Olisi mukava "keskustella" jonkun "samanlaisen" kanssa.
tallennettu

Tinde64
 aurinko  vaaka  kuu harka  askendentti skorpioni jupiter harka keskitaivas neitsyt kuunsolmu kaksoset mars leijona merkurius neitsyt neptunus skorpioni pluto neitsyt saturnus vesimies uranus neitsyt venus leijona
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2005 13:05:10 »

Jaa....

Mikäs tuossa nyt sitten on niin hirvittävä yhdistelmä ? Mahtaako se olla tuo kuuhärkä  Wink

Minäkun en vielä noista yhdistelmistä sillain mitään osaa sanoa kun vasta opiskelen, mutta täytyy sanoa, että mielenkiintoista tämä on. Olis vaan enempi aikaa olla täällä foorumilla näitä merkkejä ja yhdistelmiä pohtimassa.

Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
tiav
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2005 14:02:53 »

Heissan!

Läheltä liippaa *viittaa*

Aurinko-Vaaka ja nouseva-skorppari...  crazy2
ja mulle jos siihen lisätään kuu-leijonassa niin....  uglystupid2

Ihan uteliaisuudesta: pässekö suustasi joskus sellaisia pistäviä-sammakoita? siis sellaisia jotka olisi ihan oikeasti pitänyt nielaista eikä päästää vapauteen?
Mulla ainakin välillä lipssahtelee sellaisia sammakoita että oksat pois....   2funny
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 11:44:20 »

"..... pässekö suustasi joskus sellaisia pistäviä-sammakoita? siis sellaisia jotka olisi ihan oikeasti pitänyt nielaista eikä päästää vapauteen?
Mulla ainakin välillä lipssahtelee sellaisia sammakoita että oksat pois....   2funny

Joskus, mutta pääasiassa olen äärettömän hidas keksimään vastauksia/kommentteja heti. Ne tulee yleensä viikon viiveellä ja harmittelen sitten, kun en ehtinyt sanomaan mitään.
Olen aina ihannoinut niitä, joilla "lanttu leikkaa" samantien. Minulle se on harvinaista herkkua

crazy2  vaaka
tallennettu

Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 12:17:57 »

Tääl kans arska-vaaka, nousu-skorppari, mutta kuu neitsykäinen... kuiteski myös maamerkki.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
tiav
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2005 19:11:12 »

No joo, leikkaa ja leikkaa lanttu, joo.. välillä vois leikata vähän vähemmänkin  knuppel2

Välillä tuntuu etten saa sanaa suusta ulos tai jos saan niin sit tosiaan ens viikolla kun tilanne oli tänään, mutta sen olen laittanut itsessäni piilevän hämäläisyydenpiikkiin- ja välillä olen kiitellyt itseäni siitä etten ole saanut heti suutani auki koska ne sammakot on ollen NIIN kauheita   idiot2

Ja siitä sammakoiden sylkemisestä olen aina syyttänyt itsessäni piilevää pistävää skorpparia, vaakahan on itse diplomaattisuus jolle ei tulis MIELEENKÄÄN sanoa moisia asioita  coolsmiley  2funny  Wink
tallennettu

Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 31.12.2005 15:19:09 »

Niin joo toi skorpionin pisteliäisyys. Olenkohan mä vähän diplomaattinen itteeni kohtaan, kun olen ajatellut tän pisteliäisyyden enempi niinku rehellisyydeksi. Mulla kyllä välistä pääsee näitä "totuuksia" vähän liian helposti maailmalle. Vanhemmiten niitä on oppinnu laukoon vähän maltillisemmin, lapset onneksi antaa heti palautetta, jos yritän olla liian oikeassa ja totuudenmukainen.

Smiley vaaka
tallennettu

dissolve
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2006 19:00:16 »

Itse aurinko-Skorppari, kuu-Härkä ja nousu-Vaaka, lasketaanko?  angel
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Tinde64
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 11.01.2006 12:31:15 »

Heh, kyllä multa niitä sammakoita pääsee joskus turhankin tiheään  crazy2. Sitten sitä miettii, että mistä toikin juttu tohon tipahti Huh. Mulla se skorppari vaikuttaa siihen ja ajoittain olen aika pisteliäskin, varsinkin kaveriporukassa. No, onneksi ne tuntee mut niin eivät ota niin hlökohtaisesti. Työporukassa osaan olla tosi diplomaatti, kiitos vaa'an. Vissiin tuo ikäkin tuo tulleessaan sen, ettei kumartele ihan kaikkia  Cheesy

En ole vielä ehtinyt perehtymään tuohon härän vaikutukseen. Pitäisi vaan löytää aikaa siihen. Tasapainoista musta ei saa tekemälläkään, tai no ehkä ulkoisesti olen viilipytty ja toiset "haukkuvat" ylpeäksikin, mutta kukaan ei tajua sitä, että se johtuu ujoudesta eikä mistään nenä pystyssä kävelemisestä. Sisällä käy sellainen myllerrys, että huh, huh! Onneksi päiväkirjat on keksitty. Jee!
tallennettu

Tinde64
 aurinko  vaaka  kuu harka  askendentti skorpioni jupiter harka keskitaivas neitsyt kuunsolmu kaksoset mars leijona merkurius neitsyt neptunus skorpioni pluto neitsyt saturnus vesimies uranus neitsyt venus leijona
tiav
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 11.01.2006 19:27:18 »

Juups  Cheesy

Kaverit ovat monta kertaa sanoneet että jos olisin mies, olisin saanut monta kertaa jo "kärsääni" pistelevän sammakko kieleni takia  :Smiley

Ja moni mulla myös luullut sisälläni olevaa ujoutta ylpeydeksi kunnes ovat tutustuneet minuun ja ovat joutuneet pisto-kieleni kanssa tekemisiin ja ovat joutuneet toteamaan luulonsa vääräksi :Smiley angel crazy2

Ja ne jotka tuntevat minut ihmettelevät myös miksi vaakoja sanotaan tasapainoisiksi...    :Smiley angel 2funny
ja sitä itsekkin ihmettelen, varsinkin kun ikää kertyy niin nouseva-skorppari tulee enenmän ja enenmän näkyviin  uglystupid2 uglystupid2
tallennettu

Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: