Buf~ Tuo on jännä, että jos miehestä ei kuulu mitään, voit olla melko varma, ettei ole kiinnostunut. En tiedä vanhemmista miehistä
, mutta veikkaan, että yhtä lapsellisina pysyvät kuin ovat nuorempinakin.. Minulla on ollut sellainen periaate, että itse en ota ensimmäisenä yhteyttä tai jos ei ole kuulunut pitkään aikaan niin en silloinkaan
..Kyllä ne ite ottaa, jos oikeasti ovat kiinnostuneita, eri asia sitten onko itse kiinnostunut enää silloin
Harmi vain, että olit kauan pähkäillyt, etkä varmastikaan ahdistellut miestä, mutta hyvä, että sait asian nyt pois päiväjärjestyksestä
Olen yrittänyt sanoa ystävälleni, ettei ottaisi heti tapaamisen jälkeen yhteyttä tai soittelisi ukkojen perään, jos he eivät ole vastanneet viesteihin. Kaikissa tapauksissa, jossa ei ole ukosta kuulunut,on ollut niin ettei ole ollut kiinnostunut. Ja jos on sattumalta ottanut yhteyttä pitkästä aikaa edellisen katoamistempun jälkeen on ollut vain petipuuhat mielessä. Ja taas kadonnut. Valitettavasti ei muistu mieleeni yhtäkään poikkeusta, mutta voi johtua siitäkin, että olen niin nuori
Mietin vain omalle kohdalle, mitä tekisin jos joku ottaisi yhteyttä enkä olisi kiinnostunut. Jos äijä olisi täysin toivoton tapaus, tekisin katoamistempun (en vastaa puheluihin tai viesteihin, jos näkisin jossain, menisin vain äkkiä ohi enkä olisi tuntevinaan) Jos äijä olisi mukava sanoisin, etten ole vain kiinnostunut sillä tavalla ja ehdottaisin kaveruutta. Jos ei kelpaisi, jättäisin asian siihen. En lähtisi ottamaan yhteyttä kaverimielessä, jos asia jäisi vain minun harteille.