Vanha ketju, mutta en jaksanut aloittaa uutta.
Mulla on viimeaikoina tullut vastaan tosi paljon potentiaalisia kumppaneita ja oikein tarkkoja osumia semmoisille planeetoille ja akseleille synastriassa.
Sit transiittina viilettää

mun DC:llä tarkalleen. sit auringon paluu kartalla pr kuu yhtymässä mun vertexiin ja antivertexillä pr mars meneillään.
Kuunpimennyskin tänään osui suoraan mun

:lle. joutunut miettiin todenteolla et minkälaisen kumppanin haluan vierelleni ja minkälaisen en.
En usko enää kaksoisliekkeihin, mut siihen "oikeaan" tai ainakin semmoiseen mikä sopii itselle. Karmallisiin suhteisiin ym.
En oo pitkiin pitkiin aikoihin kokenut minkäänsortin empatiaa suhteissa, mutta nytkun on kalat -season ja mun kartoilla on nyt kalat teemana,
niin on tullut ei välttis aurinko kaloja, mut yhden kuu on tarkalleen yhtymässä mun DC:lle ja synkkaa tosi paljon. sit toisen kuu-mars

compo osuu mun vertexille ja mun

on yhtymässä hänen DC:lle
Sitten mun Juno auringonpaluu kartalla on jousimiehessä niin tässä on nyt ollut kaksi jousimiestä minkä välillä jouduin tekeen valinnan.
En tiedä mitkä tekijät kartalla tekee sen, että mikä on ykspuoleista. Varmaan pitäis synatriassa olla molempien nataalillekin osumia molemmin puolin. eikä vaan toiselle.
Huhh. jotenkin noi jousimiehet on tuonut ihanaa tuulahdusta elämään mitä ELÄÄ. EIkä turhia märehtiä. Mulla kuitenkin jupiter hallitsee omaa elämäänikin ku on

kartalla.
vihdoin mua ymmärretään eikä turhia analysoida. oon oppinu ihan hirveesti niiltä elämää ja asennetta. ja rehellisyyttä ja semmosta paloa ja liekkiä.