Hei Ave^^, mielenkiintoinen aihe. Tästä on muistaakseni ollut joskus juttua, mutta siitä taitaa olla jo aika kauan, joten kiva että nostit aiheen esille.
Eli milloin Ajatus syntyi..?
Minullahan itse asiassa on tallessa jo kahden edellisenkin foorumin rekisteröitymishetken kartat, joten tuostapa tekaisin kolmannenkin. Kellonaikahan löytyy itse kunkin profiilista kätevästi.
Pientä historiallista vertailua tässä:
1. profiili (2003):
(12. huone),
,
(8. huone),
(12. huone)
Muita huomioita: aurinko askendentilla, Venus Skorpparissa 1. huoneessa, MC Leijonassa, peräytyvä Uranus viimeisessä asteessa Vesimiestä ja Mars Kaloissa yhtymässä siihen, suurkolmio Mars-Merkurius-Neptunus, aurinko kolmio Uranus
Lisäksi Jupiter kympissä, lähellä 11. huoneen kärkeä! (Juu, ystävät ja tuttavat lisääntyivät mukavasti foorumin myötä!)
2. profiili (2004):
(11. huone),
,
(5. huone),
(11. huone)
Muita huomioita: Saturnus askendentilla, Pluto 6. huoneessa, Uranus 10. huoneessa (tällöin olin jo moderaattori), suurkolmio kuu-Mars-Neptunus, Mars ja Venus Kaksosissa 12. huoneessa
3. profiili (2005):
(vajaat 1 astetta, 7. huone),
,
(2. huone),
Muita huomioita: aurinko, Merkurius, Jupiter JA Venus 7. huoneessa, Saturnus 6. huoneessa, MC Jouskarissa, suurkolmio kuu-Merkurius-Neptunus, josta Saturnuksen oppositio Neptunukselle tekee Leijan
Aika harmonisilta näyttävät noin pikavilkaisulta kaikki, joten ei ihmekään että olen täällä viihtynyt. Kaikki tuo Vaaka-painotus saa homman vaikuttamaan jo parisuhteelta!
No, diplomatiaa on tarvittu silloin jos tällöinkin. Hauskasti peräti kahdessa kartassa toistuu tuo Kaksos-kuu, joka on itselleni läheinen (ja onhan itselläni se kuu-Mer-yhtymä sekä Kaksos-IC) ja kolmannessakin kuu on ilmamerkissä kuten omani. Myös Merkurius on peräti kahdella kartalla Vaa'assa - mahdoinkohan kirjoitella vähemmän/härkäpäisemmin tuon keskimmäisen foorumin aikaan?
Samoin tuo suurkolmio toistuu miltei samoin planeetoin joka kartalla!
Yhtäläisyyksiä omaan karttaani löytyy lisääkin, tuo Vaaka-Oinas juttu tullee karttani isoista ja painottuneista 1. ja 7. huoneista ja Kalat-aurinkoni myös sijaitsee Vaa'an dwadissa, samoin Vesimies-Merkuriukseni. Venus on kartallani Oinaassa ja 1. huoneessa.