Artemis
|
|
« : 02.08.2007 16:53:33 » |
|
Täällä on puhuttu Vertexistä ja vasta sen takia ymmärsin että se saattaa olla syy miksi elämääni tulee jatkuvasti skorpioneja eli vertexini on skorpionissa. Miten teillä muilla, missä vertexinne on ja minkälaiset ovat suhteenne vertex merkkinne ihmisiin? Onko heitä paljon elämässänne? Minulla on hyvin läheiset suhteet skorpioni ihmisiin ja tulen yleensä hyvin heidän kanssaan juttuun ja monet heistä ovat tulleet minulle hyvin läheisiksi. Tosin joihinkin skorpioneihin on sellainen viha rakkaus suhde Jännää on se että aina kun elämässäni tapahtuu jotain uutta/suurta niin elämääni pulpahtaa jostain uusi skorpioni Tai jos yksi skorpioni syystä tai toisesta katoaa elämästäni niin tilalle tulee ainakin yksi tai useampi Lapsuudesta saakka vierelläni on ollut läheinen skorpioni jonka kanssa olen jakanut paljon. Nyt skorpioneja on useita. Täytyy vielä mainita sekin että vaikka miehelläni ei ole mitään skorpionia kartallaan niin hänestäkin löytyy pluto-ihmistä sillä pluto on suoraan askendantilla Ihan kuin jokin kosminen voima viljelisi skorpioneja vierelleni Ja jos ihminen ei ole aurinko skorpioni niin ainakin hänellä on skorpioni askendantti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1 : 02.08.2007 18:06:28 » |
|
Minulla on ssä ja ssa Dark moon Lilithiin (puuttuu kuvakkeista!). Ennemminkin ja - itä liittyy/on liittynyt läheisesti elämääni, kuin itä. : Hmmmm, ini on huoneessa 7
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taikatalvi
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 02.08.2007 18:26:11 » |
|
Vertex 5 astetta ja muutama tärkeä neitsyt ollut elämässäni, nykyinen kumppanini jonka :aspect_con:vertexiini. Tuntuu pätevän vain miehiin, naisneitsyissä pahimpia vihollisiani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #3 : 02.08.2007 18:43:06 » |
|
Minulla on vertex Vaa'assa ja voi että, en todellakaan ole sinut sen kanssa! Kartallani ei ole yhtään Vaakaa, ja lähinnä maata ja vettä, enkä vaaoista pahemmin perusta. Olen seurustellut yhden kanssa ja siitä jäi traumat. : En ole lainkaan sinut vaakojen miellyttäjä - ja päättämättömyyspuolien kanssa, vihaan myös noita piirteitä muissa ihmisissä. En myöskään siedä leijumista, pelkkää älyllisyyttä, ilmamaista tavoittamattomuutta ja sitä, että pahimmassa tapauksessa vaakamainen miellyttäminen menee valehtelemiseksi. Tiedän että minun on opeteltava tulemaan näiden asioiden kanssa toimene, mutta se on vaikeaa... Veikkaan että vertex minun kohdallani viittaa elämän tärkeisiin tapahtumiin ja monet niistä liittyvät voimakkaasti sairauteeni, joka taas liittyy munuaisiin, joita vaaka hallitsee. Eli siis uskon että tämä on se "vertexini".
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
keijulapsi
Kohtuuastroilija
Where you stumble, there lies your treasure
|
|
« Vastaus #4 : 02.08.2007 22:18:31 » |
|
Hmm.. Vertex on jouskarissa.. Isoisä on jousimies, veli on jousimies, yks tyyppi ketä kerran tapailin oli jousimies.. Syntymäkartalla vertexin aspektit tekevät kolmiota pholukseen ja erisiin, mitä sitten tarkoittanevat.. Onhan nuita kolme isoa planeettaa sitten myös jouskarin merkissä muutenkin, jupiter, uranus, ja neptunus.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Härkä Kuu: Leijona Mars: Kaksonen Venus: Rapu Asc: Leijona Punainen kosminen käärme Hevoskastanja
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #6 : 03.08.2007 11:05:07 » |
|
Vertex 6.huoneessa ja vaa'assa. Yhtymässä venukseen ja plutoon. Ihmettelinkin kun vaakamiehet on niin vetovoimaisia Kuitenkaan yhdenkään vaa'an kanssa en ole seurustellut. Ainoa lähisukulais-vaaka oli isäni.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #7 : 03.08.2007 17:18:34 » |
|
Artemis, jännä juttu nuo ympärilläsi pyörivät skorpionit. Itse asiassa aika hauska Minulla on , enkä ole törmännyt vastaavaan. Loppujen lopuksi tunnen tosi vähän vaakoja (?). Tulen kyllä yleensä hyvin toimeen kaikkien ilma-immeisten kanssa, mutten koe mitää erityistä yhteyttä nimenomaan vaakoihin. Nuorempana haalin ympärilleni vesi- ja jousimiehiä, ja nyt aikuisena neitsyitä. Aurinkoni on vesimiehessä (11. huone) ja DC:ni jousimiehessä, joten nuo kaksi ensimmäistä ovat aika ennalta-arvattavia. Mutta mistä ihmeestä neitsyet elämääni eksyivät...? Sitä olen miettinyt. Heitä tuli kertarysäyksellä kolme, ja kiinnyin heti neitsytmäiseen analyyttisyyteen ja mustaan huumoriin. Minulla on
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #8 : 03.08.2007 17:18:44 » |
|
Minulla on vertex Vaa'assa ja voi että, en todellakaan ole sinut sen kanssa! Kartallani ei ole yhtään Vaakaa, ja lähinnä maata ja vettä, enkä vaaoista pahemmin perusta. Olen seurustellut yhden kanssa ja siitä jäi traumat. : En ole lainkaan sinut vaakojen miellyttäjä - ja päättämättömyyspuolien kanssa, vihaan myös noita piirteitä muissa ihmisissä. En myöskään siedä leijumista, pelkkää älyllisyyttä, ilmamaista tavoittamattomuutta ja sitä, että pahimmassa tapauksessa vaakamainen miellyttäminen menee valehtelemiseksi. Tiedän että minun on opeteltava tulemaan näiden asioiden kanssa toimene, mutta se on vaikeaa... Veikkaan että vertex minun kohdallani viittaa elämän tärkeisiin tapahtumiin ja monet niistä liittyvät voimakkaasti sairauteeni, joka taas liittyy munuaisiin, joita vaaka hallitsee. Eli siis uskon että tämä on se "vertexini". Minulla on vähän samanlaisia ajatuksia kaksosista koska heitä en läheisesti tunne eikä kartallani ole mitään kaksosissa niin minulle se merkki on jäänyt todella tavoittamattomaksi ja vieraaksi ja jos kaksoseen törmään niin en saa heistä "kiinni" enkä pääse samalle aaltopituudelle. Outo juttu! Tänään keskustelin ystävättäreni , kanssa ja tuntui kun olisi puhunut itsensä kanssa Uskomattoman samankaltaiset ajatukset Jännää tavata joskus ihmisiä jotka ovat samankaltaisia, usein kun pidän itseäni outona tai kummallisena tai vain hankalana niin sitten kun kohtaa toisen samanlaisen niin tulee hyvä fiilis ettei olekkaan ainoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #9 : 03.08.2007 17:25:22 » |
|
Artemis, jännä juttu nuo ympärilläsi pyörivät skorpionit. Itse asiassa aika hauska Minulla on , enkä ole törmännyt vastaavaan. Loppujen lopuksi tunnen tosi vähän vaakoja (?). Tulen kyllä yleensä hyvin toimeen kaikkien ilma-immeisten kanssa, mutten koe mitää erityistä yhteyttä nimenomaan vaakoihin. Nuorempana haalin ympärilleni vesi- ja jousimiehiä, ja nyt aikuisena neitsyitä. Aurinkoni on vesimiehessä (11. huone) ja DC:ni jousimiehessä, joten nuo kaksi ensimmäistä ovat aika ennalta-arvattavia. Mutta mistä ihmeestä neitsyet elämääni eksyivät...? Sitä olen miettinyt. Heitä tuli kertarysäyksellä kolme, ja kiinnyin heti neitsytmäiseen analyyttisyyteen ja mustaan huumoriin. Minulla on Niin on Kun vanhempani erosivat (isäni on skorpioni) tapasin rakkaimman ystäväni. Eli kun isäni väistyi elämästäni tuli rakas ystävättäreni elämääni. Kun tapasin nykyisen mieheni tuli roppakaupalla skorpioneja kaupan päälle Kun ystävättäreni sai lapsen ja näin ollen tietenkin luonnollisesti tapasimme vähemmän niin sain uuden ystävän ja Sitten skorpioneja tuli ja meni, tapasin jopa yhden herra skorpionin joka sai minut aina raivostumaan Vieläkään en oikein ymmärrä häntä : Sitten vaihdoin työpaikkaa ja oli hiukan ongelmia parisuhteessa niin työpaikan kautta sain triplasti skorpioneja ystävikseni. Myös eräs mies ystävä jonka kanssa on aina jännä jännite on tietystikkin . Kaikenkaikkiaan skorpioneja on ainakin 10 joiden kanssa tulee vietettyä paljon aikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 07.08.2007 10:45:56 » |
|
Ihan pakko taas olla vastarannankiiskenä. on leijonassa, eikä se oman kokemuksen mukaan ole ollut millään lailla merkittävä tekijä elämässäni. Äitini on itseasiassa juuri ja juuri leijonan puolella, mutta hän on koko elämänsä elänyt vakaasti uskoen olevansa neitsyt. Hänen kartallaan onkin paljon neitsyttä, joten vaikutus on tullut muualta eikä niinkään auringosta. Välit äitiini ovat olleet ihan hyvät, mutta koen silti olevani Daddy's Girl. Leijonia ei elämässäni tähän mennessä ole ollut riesaksi asti. En muista kuin yhden puolitutun, jonka kanssa välit ovat sittemmin viilenneet siinä määrin, etten enää jaksa kuunnella hänen negaatioitaan ja kehumisen kerjäämistään. Yhtään leijonamiestä en muista ikiaikaisista poikaystävistä, enpä muista edes keskustelleeni leijonamiehen kanssa!! Antivertex sen sijaan on vetänyt vesimiehiä elämääni. Isäni on vesimies, samoin 4-5 oikein hyvää ystävääni. Työpaikalla ymmärsin kaikkein helpoiten vesimiehiä. Että näinkin voi olla... ~Miljoonakala
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #11 : 07.08.2007 11:49:49 » |
|
Miten toi näkyy kartala en löydä miltä se näyttää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #12 : 07.08.2007 12:22:16 » |
|
Kun teet kartan esim. www.astro.com sivulla niin siellä saat vertexin näkyviin kun valitset sen valikosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #13 : 07.08.2007 12:39:12 » |
|
Nebra, täällä Astron kartalla Vertex ei taida näkyä, mutta jos menet Astro.com:iin, niin siellä pystyy Additional objects -valikosta valita Vertexin kartalle (kerro, jos tarvitset lisäohjeita). Artemis, minäkin olen ihmetellyt elämässäni pyöriviä Skorppareita, mutta ainakaan omasta Vertexistäni ei selitystä sille löydy. Isäni on , samoin exäni sekä nykyinen mieheni. Hyvä ystäväni on ja kahdella muulla hyvällä ystävälläni ja . Vertex on kartallani Neitsyessä, ihan tarkalleen aurinkoani vastapäätä. Läheisiä Neitsyitä tai Neitsyt-vaikutteisia ei elämässäni ole ollut ensimmäisen poikaystäväni jälkeen (hänelläkin muuten ), kahdella hyvällä ystävällä tosin on Venukset Neitsyessä ja tavaraa 6. huoneessa, miehellä puolestaan Pluto-Jupiter-Mars-stelliumi Neitsyessä. Mikään noista ei kuitenkaan osu kovin lähelle Vertexiäni. En ole huomannut Vertexini suhteen mitään muuta erikoista kuin sen, että se muodostaa Yodin/bumerangin kärjen karttani -kuvion kanssa. Aurinkoni on siis samassa asteessa kuin Antivertex. Vertexistä lisää juttua mm. ketjuissa Vertexin merkitys... (sisältää myös lopussa aspekti-infoa), Vertex synastriassa ja vertex (sisältää hyvän Vertex-linkin).
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #14 : 08.08.2007 05:42:33 » |
|
Minä kun en löydä kyseistä valikkoa, Additional objects. Täältä www.astro.com ista, en osaa englantia ja kysyisin vielä kun laittaa omat tiedot tuonne niin onko kellon aika sama kuin suomessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|