Perhonen
|
|
« Vastaus #15 : 08.08.2007 11:32:13 » |
|
Mun Vertex on Jellonassa 7.huoneessa eikä siellä huoneessa muuta olekkaan Enpä juuri ole Leijoniin törmäillyt.. Yks ystävätär on sekä mieheni veli, muita Jellonia en tunne.. tietääkseni
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #16 : 08.08.2007 11:50:17 » |
|
Nebra, klikkaa ensin valikosta My Astro. Sieltä voit valita joko ylemmän linkin (pelkkä kartan teko rekisteröitymättä) tai alemman linkin (rekisteröityminen palveluun). Ylemmästä linkistä pääsee suoraan täyttämään kartan tiedot ja alemmastakin ilmeisesti heti sen jälkeen, kun olet antanut rekisteröitymistietosi. Rekisteröityminen kannattaa, koska sen jälkeen tekemäsi kartat tallentuvat muistiin ja profiiliisi mahtuu peräti 100 karttaa. Kellonajaksi voi laittaa Suomen ajan, sivusto ottaa valitun paikkakunnan perusteella automaattisesti huomioon eri aikavyöhykkeet. Kun kartan tiedot on täytetty ja klikattu kaksi kertaa "Continue", pääset karttavalikkoon (Please select your horoscope here). Sieltä kun valitsee kohdan "Extended Chart Selection", niin se "Additional objects" -kohta on siellä alimmaisena --> klikkaa Vertex ja sitten "Click here to show the chart". Onnistuiko näillä ohjeilla?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
ti0
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 09.08.2007 07:52:43 » |
|
Minulla Vertex on Jousimiehessä ja huoneessa 5. Vertex , Lilith, . Tulisena tulen Jousimiesten kanssa toimeen mutta mitään tarkkaa en vielä osaa asiasta sanoa. Ehkä tietty jouskarivaikutus on sitten minulle hyväksi kun on minulla Jousimiehen/Jupiterin huoneessa 9.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dimma
|
|
« Vastaus #18 : 09.08.2007 08:46:17 » |
|
vertex ravussa 7.huoneessa. Rapu -ja kaurismiehet olleet sydäntä lähellä, sekä sukulaisissa että miesystävissä. Jopa elämäni hevonen oli merkiltään rapu!
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2007 09:00:03 kirjoittanut Dimma »
|
tallennettu
|
To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #19 : 09.08.2007 11:22:28 » |
|
vertex ravussa 7.huoneessa. Rapu -ja kaurismiehet olleet sydäntä lähellä, sekä sukulaisissa että miesystävissä. Jopa elämäni hevonen oli merkiltään rapu! Sama täällä, rapu ja kauris miehet Ja kaikilla on ollut vahvasti pluto kartalla tai skorpionia mukana
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #20 : 09.08.2007 16:43:11 » |
|
Onnistui kartan tekeminen Nebra, klikkaa ensin valikosta My Astro. Sieltä voit valita joko ylemmän linkin (pelkkä kartan teko rekisteröitymättä) tai alemman linkin (rekisteröityminen palveluun). Ylemmästä linkistä pääsee suoraan täyttämään kartan tiedot ja alemmastakin ilmeisesti heti sen jälkeen, kun olet antanut rekisteröitymistietosi. Rekisteröityminen kannattaa, koska sen jälkeen tekemäsi kartat tallentuvat muistiin ja profiiliisi mahtuu peräti 100 karttaa. Kellonajaksi voi laittaa Suomen ajan, sivusto ottaa valitun paikkakunnan perusteella automaattisesti huomioon eri aikavyöhykkeet. Kun kartan tiedot on täytetty ja klikattu kaksi kertaa "Continue", pääset karttavalikkoon (Please select your horoscope here). Sieltä kun valitsee kohdan "Extended Chart Selection", niin se "Additional objects" -kohta on siellä alimmaisena --> klikkaa Vertex ja sitten "Click here to show the chart". Onnistuiko näillä ohjeilla? http://www.astro.com/tmpd/c11efile0IuPia-u1186670066/astro_2gw_01_nebra_nabrakka.57410.10999.gif
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2007 18:06:13 kirjoittanut Nebra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #21 : 09.08.2007 18:20:24 » |
|
Minulla Vertex Leijonassa ja melkein kaikilla elämäni miehillä on ollu leijona ainakin nousevana Avokillani on venus jellonassa. Eka rakkaus leijona ja tällä hetkellä oon lisäks sekaisin mieheen jolla ja jellonassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #22 : 09.08.2007 19:30:06 » |
|
Mulla se on kaksosissa ja 8. huoneessa. Aina ollut paljon kaksos-ystäviä joiden kanssa saan helposti "tilanteen" päälle, mutta aina he ovat siinä olleet ja pitkäaikaisina. Mutta onhan oinas (aurinkomerkkini) ja kaksonen hyvää pataa muutenkin, eli en tiedä sitten onko tällä vertexillä mun kohdalla niin selkeää syytä/vaikutusta asioille. Exäni on myös kaksonen joka on myös lapseni isä. Mutta ehkä se, että vertexini on kaksosissa onkin tehnyt sen tempun että niin helposti heidän kanssaan tuo "tilanne" syntyy, eli hermot menee...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
delir
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 09.08.2007 22:35:03 » |
|
täällä myös yksi amatööri jolle neuvot tuli tarpeeseen että vertex löytyi kiitosta! mulla sattui vertex härkään ja mulla ei ole ikinä ollut härkä miestä eikä kukaan läheinen "ole mitenkään" härkä.. hassu homma..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #24 : 09.08.2007 22:36:55 » |
|
Huomasin että minulla joka olen ***** = 13 47´10" Huone 7 ja kaukorakkallani joka = 21 47´59" Huone 7 Minulla ei ole ollut milloinkaan miestä enkä tunne kuin yhden ja hän on veljeni : En tunne naisiakaan yhtään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2007 22:44:06 kirjoittanut Nebra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #25 : 10.08.2007 09:50:45 » |
|
Minulla Vertex on Skorpionissa 5. huoneessa tarkassa yhtymässä :n ja :n kanssa. Johtuneeko siitä, että Skorpioni on minulla ns. komeromerkki, että Aurinko-Skorpioneja tunnen hyvin vähän. Sen sijaan tulen erinomaisesti toimeen ihmisten kanssa joilla on , tai tai vastaavasti voimakkaasti aspektoitunut Pluto kartallaan. Aika usein tulee vastaan ihmisiä, joilla AC osuu nimenomaisesti Vertexilleni (tai sitten alasolmulleni, joka niin ikään on Skorpionissa).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 13.04.2009 14:03:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #27 : 17.07.2009 13:41:37 » |
|
Minulla on :ssa 20 Pis 30' 4'', huoneessa 6.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #28 : 17.07.2009 22:10:50 » |
|
Täytyypä myöntää että on yhtymässä DC:hen ja väljästi myös laskusolmuun, seitsemännessä huoneessa ja oinaan merkissä. Kertoo oma karua kieltään siitä, että ihmissuhteista olisi tässä elämässä vielä paljon opittavaa... Antamisesta ja ottamisesta. Oinaita lähipiirissäni on runsaanlisesti. Ei mitään sumaa kuitenkaan. Lähimmät ihmiset eivät suinkaan ole , vaan tärkeimmillä ihmisillä on esimerkiksi tai muuten hyvin edustettu ja Itseasiassa en koe :ita kovinkaan läheisiksi, vaikka heitä tosiaan lähipiiristäkin löytyy... Tuntuu kuin kohtalo olisi jokaikisen oinasvaikutteisen heittänyt elämääni mitä kummallisimmissa yhteyksissä. Ehkä minulla tosiaan on heiltä jotain opittavaa!
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #29 : 07.08.2009 09:40:08 » |
|
Olen pohdiskellut tässä Vertexin vastapistettä, Anti-Vertexiä. Jos Vertex on "feikki-Laskumerkki", niin Anti-Vertex olisi sitten tavallaan toinen Nousumerkki ja heijastaa sitä ihanneminää - olenko nyt ihan kujalla Mulla 7. huoneessa, joten Anti-Vertex 1. huoneessa - tarkoittaako tuo sitten sitä, että musta löytyy myös kalamaisia piirteitä? Kun koen Kalojen vaistomaailman ja uhrautuvaisuuden olevan vahvasti osa mua.. Mielenkiintoista, samalla viileä uratykki Kauris ( ) ja toisaalla haaveileva, toisista välittävä Kalat Pahimman luokan identiteettikriisi, kun olen vahvasti Jouskari ja Kaurista, myös Kalat vaikuttavat taustalla. Toisaalta löydän itsestäni myös Leijonamaisia ja jokusen Veskarimaisen piirteen. Eli koita sitten päättää näistä!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|