nikki
|
|
« Vastaus #30 : 07.08.2009 10:51:55 » |
|
et ole kujalla,se menee just niin,että on ns. Descendentin "apulainen" (ei mikään feikki) eli ja kohtaamme "sinän",jolla on vaikutusta,usein suurta vaikutusta omaan itseemme,eli :iin.Antivertexiin taas emme voi vaikuttaa ( kohtaamisen anti on vapaan tahdon valittavissa) eli se on kohtalonomainen piste,joka "avustaa" :ia. Eli silloinhan kohtaaminen joka tapauksessa jättää jonkunlaisen "jäljen" meihin. Ja se voi olla tuiki tuntemattomankin kohtaamista."Kohtaamisella on aina viesti". Sitten on nämä itä- ja länsipisteet kanssa.Vähän samassa tarkoituksessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #31 : 07.08.2009 20:11:14 » |
|
Siis kun mulla on vertex kaksosissa ja löysin Vertex-ketjusta tekstin, jossa sanotaan että: Gemini: You will be drawn to teach, to present your own ideas and to back up the information with facts. Gemini will draw you into a relationship or work activity that will demand that you learn to be flexible and to do more than one thing at a time. Flexibility is often connected with allowing others to change their minds, something that Gemini does quite easily.
You may be forced to debate and prove your views or to relay the messages of others correctly. You may be forced to prove your believability, choosing your words correctly and not relying upon generalities. Such an individual may not like the pressure of facts but this will ultimately build confidence in communication skills. You will learn that in theorizing you give your power away, being at the mercy of others who fight with the facts. Minun pahin vihamieheni on , mutta toisaalta rakkain ihmiseni on . Vihanpito on syntynyt juuri siitä, kun olen yrittänyt faktoihin perustuen hillitä hirvittävää valheiden verkkoa ja joutunut "roviolle". Kuvaus kaksos-vertexistä tuntuu kyllä hyvinkin tutulta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Solararc
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 12.08.2009 17:47:15 » |
|
Mulla Vtx on tismalleen descillä, 29 astetta Kaloja, 8 asteen orbilla yhtymässä Kuu-Kaloihin...oppositiossa nousulla majailevaan Plutoon (orbi 4 astetta).
Joskus nuorempana mulla oli kohtalonomainen suhde Kala-mieheen, mutta siihen suhteeseen sisältyi paljon ahdistusta ja kaikkea synkkää, etten kyllä sen koommin ole Kalojen kanssa seukannut. Mutta olenko nyt hokannut oikein, eli voisi tuosta kuviosta päätellä että joku Kalat-ihminen kolahtaa jossain kohtaa oikein kunnolla? Siis pitääkö sen Vertexin olla yhteydessä juuri toisen aurinkoon, vai lasketaanko sisäplaneetat remmiin mukaan? Onko vaikutus silloin sama vai lievempi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #33 : 19.08.2009 10:17:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #34 : 19.08.2009 10:55:39 » |
|
8 huone en kohtaa kovin paljon rapuihmisiä, kohtaan viesteinä Iris 8 huoneen asioita, kohtaan suvun karmaa 12 huone, kuin myös kaiken maaliman salaisuuksia ja vaikeita asioita, ja itken herkästi eli kohtaan vesielementteihin sopivasti kyyneleitä...mut sateenkaarihan (Iris) syntyy vasta sateen jälkeen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
merjah
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #35 : 19.08.2009 12:27:26 » |
|
Minun on 25.34 5 huone yhtymässä minun kartallani kumppanin nimi asteroidiin 24.53. Hänen kartallaan minun on yhtymässä hänen 24.50. Tavattu töissä. Minun kartallani hänen 23.34 :aurinko:24.47 yhtymä 6 huone on yhtymässä minun 3 huone 23.52. Petosta ja salailua, mutta kaiketi karmallista ja väistämätöntä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #36 : 19.08.2009 22:37:59 » |
|
Minullakin tyttären nimiasteroidi yhtyy vertexiin. 8 huoneessako synnytään? Sitten tajusin just,että tr tekee .n ja .n kautta vesikolmion, ja minähän yhdistän .n selvänäköisyyteen,näihin "taivaasta ylös-alas"-juttuihin, niin .n merkittäviin kohtaamisiin liittyen olen menossa "näkijälle", joka on myös regressio-hoitaja,eli sehän sopii psykologiselle 8 huone teemalle kuin myös rapuun yhdistettyyn "henkilöhistoriaan".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #38 : 30.08.2009 11:51:14 » |
|
Olenkin aina ihmetellyt Vertexiä. En tiedä siitä juuri mitään. Joskus olen kuullut, että se näyttää tai opettaa tai jotakin maailmankatsomuksesta. Se on minulla, kuten Nikillä ja Sashallakin Ravussa, ruuhkahuoneessani 8. Sillä on kolmio Chironiin ja karmanalainen kvinkuenssi Saturnukseen. Jos mietin rapuystäviäni, niin minulla on eräs sellainen, joka 'saksineen' on purrut ytimiä myöten, herättänyt minut huomaamaan totuuttani. Joten olen hänelle hirveän kiitollinen, joskin välillä nousi monenlaisia muunlaisia tunteita häntä kohtaan.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hannari
Kohtuuastroilija
Gingerbread.
|
|
« Vastaus #39 : 06.09.2009 13:51:03 » |
|
Itselläni ja 6 huoneessa. Ja empäs tiedä mitä tuo tarkoittaa, eheh Skorpionit eivät kyllä ole pahemmin vaikuttaneet elämääni tai... Isä Serkku Äiti Äidin äiti Paras kaveri ...no jotain vaikutusta sillä taitaa olla
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2009 14:26:20 kirjoittanut Lakritsimatto »
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #40 : 09.09.2009 09:08:49 » |
|
7. huone. Ei kyllä yksikään ole elämässäni pahemmin vaikuttanut.. Näin sanottiin jollain sivulla, en nyt tiedä pitääkö se kauheemmin paikkansa: Leo: In this lifetime, you must learn to get personally involved so that you gain recognition for yourself and not share the glory with the group. You are to learn to be creative and to cultivate Self-Expression and Willpower. The tendency is to fade into a group rather than individualize. Individualization is the task at hand. A personal approach to dealing with people is needed rather than a detached and objective orientation. I have a good friend with the Vertex in Leo. Her natural tendency is to give to the group without individual recognition. I cannot help but feel that there is much frustration when the group and her partner gets the recognition and she does not. Even her writing style tends to be philosophically Aquarian, lacking in a personal revelations. When this point was hit by a transit, she found it impossible to gain the personal recognition. The timing was wrong.
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 09.09.2009 14:40:02 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 14:43:39 kirjoittanut Tanita79 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #42 : 09.09.2009 14:47:52 » |
|
Olen varmaan jo aikasemminkin vastannu tähän, mut laitanpa tän taas, eli Leijona ja 7. huoneessa. Kaikilla miehillä joihin olen ollu rakastunu on ollu ainakin siis nouseva merkki leijona, eka rakkaus leijona. Ja leijona on kyllä se merkki johon yleensä ihastun, upea paksu ja pitkä tukka, heti saa kyllä minun pääni kääntymään Nykyinen mieheni vaaka ja leijona.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #43 : 01.02.2010 20:27:41 » |