Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vertex, miten se on kartallasi  (Luettu 50614 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 07.08.2009 10:51:55 »

et ole kujalla,se menee just niin,että  vertex on ns. Descendentin "apulainen" (ei mikään feikki) eli  vertex ja kohtaamme "sinän",jolla on vaikutusta,usein suurta vaikutusta omaan itseemme,eli  askendentti:iin.Antivertexiin taas emme voi vaikuttaa ( vertex kohtaamisen anti on vapaan tahdon valittavissa) eli se on kohtalonomainen piste,joka "avustaa"  askendentti:ia.
Eli silloinhan  vertex kohtaaminen joka tapauksessa jättää jonkunlaisen "jäljen" meihin.
Ja se  voi olla tuiki tuntemattomankin kohtaamista."Kohtaamisella on aina viesti".
Sitten on nämä itä- ja länsipisteet kanssa.Vähän samassa tarkoituksessa.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #31 : 07.08.2009 20:11:14 »

Siis kun mulla on vertex kaksosissa ja löysin Vertex-ketjusta tekstin, jossa sanotaan että:
Lainaus
Gemini: You will be drawn to teach, to present your own ideas and to back up the information with facts. Gemini will draw you into a relationship or work activity that will demand that you learn to be flexible and to do more than one thing at a time. Flexibility is often connected with allowing others to change their minds, something that Gemini does quite easily.

You may be forced to debate and prove your views or to relay the messages of others correctly. You may be forced to prove your believability, choosing your words correctly and not relying upon generalities. Such an individual may not like the pressure of facts but this will ultimately build confidence in communication skills. You will learn that in theorizing you give your power away, being at the mercy of others who fight with the facts.

Minun pahin vihamieheni on  aurinko kaksoset, mutta toisaalta rakkain ihmiseni on  askendentti kaksoset.  Vihanpito on syntynyt juuri siitä, kun olen yrittänyt faktoihin perustuen hillitä hirvittävää valheiden verkkoa ja joutunut "roviolle". Kuvaus kaksos-vertexistä tuntuu kyllä hyvinkin tutulta.   Huh
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 12.08.2009 17:47:15 »

Mulla Vtx on tismalleen descillä, 29 astetta Kaloja, 8 asteen orbilla yhtymässä Kuu-Kaloihin...oppositiossa nousulla majailevaan Plutoon (orbi 4 astetta).

Joskus nuorempana mulla oli kohtalonomainen suhde Kala-mieheen, mutta siihen suhteeseen sisältyi paljon ahdistusta ja kaikkea synkkää, etten kyllä sen koommin ole Kalojen kanssa seukannut. Mutta olenko nyt hokannut oikein, eli voisi tuosta kuviosta päätellä että joku Kalat-ihminen kolahtaa jossain kohtaa oikein kunnolla? Siis pitääkö sen Vertexin olla yhteydessä juuri toisen aurinkoon, vai lasketaanko sisäplaneetat remmiin mukaan? Onko vaikutus silloin sama vai lievempi?

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #33 : 19.08.2009 10:17:16 »

vertex  skorpioni

Kyllä, piikkihännillä on taipumus tehdä minuun syvä vaikutus, hyvässä JA pahassa. Kaksi isoveljeäni on  aurinko skorpioni , poikani  askendentti skorpioni , aviomieheni  mars venus jupiter keskitaivas  skorpioni , Jupiter yhtymässä  vertex iini.

Kumpikin lapsi on syntynyt niin, että heidän  vertex insä ovat yhtymässä progressiiviseen  kuu huni. Tytär on  aurinko harka , anti- vertex -merkin lapsi. Ja pitkäaikaisimmat ystäväni ovat  aurinko harka
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 19.08.2009 10:55:39 »

vertex rapu 8 huone
en kohtaa kovin paljon rapuihmisiä,
kohtaan viesteinä  aspect_con Iris 8 huoneen asioita,
kohtaan suvun karmaa  aspect_tri aurinko skorpioni 12 huone,
kuin myös kaiken maaliman salaisuuksia ja vaikeita asioita,
ja itken herkästi eli kohtaan vesielementteihin sopivasti kyyneleitä...mut sateenkaarihan (Iris) syntyy vasta sateen jälkeen..
tallennettu
merjah
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #35 : 19.08.2009 12:27:26 »

Minun  vertex on 25.34 5 huone  kauris yhtymässä minun kartallani kumppanin nimi asteroidiin 24.53. Hänen kartallaan minun vertex on yhtymässä hänen  keskitaivas 24.50. Tavattu töissä. Minun kartallani hänen  vertex 23.34 :aurinko:24.47 yhtymä 6 huone  vaaka on yhtymässä minun  neptunus 3 huone 23.52. Petosta ja salailua, mutta kaiketi karmallista ja väistämätöntä.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 19.08.2009 22:37:59 »

Minullakin tyttären nimiasteroidi yhtyy vertexiin. 8 huoneessako synnytään?
Sitten tajusin just,että tr  uranus tekee  vertex.n ja  aurinko.n kautta vesikolmion,
ja minähän yhdistän  uranus.n selvänäköisyyteen,näihin "taivaasta ylös-alas"-juttuihin,
niin  vertex.n merkittäviin kohtaamisiin liittyen olen menossa "näkijälle",
joka on myös regressio-hoitaja,eli sehän sopii psykologiselle 8 huone teemalle kuin myös rapuun yhdistettyyn "henkilöhistoriaan".

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 22.08.2009 15:29:38 »

vertex  rapu 8.huone  aspect_kvi kuu vesimies,  aspect_squ  jupiter oinas,  aspect_con saturnus
Ystäviä erilaisia ja paljon. Joskus saatan siistiä ja uusia koko ystäväpiirini mädistä omenoista
varsin radikaalisti ja usein se jää arvoitukseksi niille, että miksi. Tongue

MUOKS: Ja niin, herkkiä miehiä vedän puoleeni. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 15:42:01 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 30.08.2009 11:51:14 »

Olenkin aina ihmetellyt Vertexiä. En tiedä siitä juuri mitään. Joskus olen kuullut, että se näyttää tai opettaa tai jotakin maailmankatsomuksesta.  Huh

Se on minulla, kuten Nikillä ja Sashallakin  Ravussa, ruuhkahuoneessani 8. Sillä on kolmio Chironiin ja karmanalainen kvinkuenssi Saturnukseen.

Jos mietin rapuystäviäni, niin minulla on eräs sellainen, joka 'saksineen' on purrut ytimiä myöten, herättänyt minut huomaamaan totuuttani. Joten olen hänelle hirveän kiitollinen, joskin välillä nousi monenlaisia muunlaisia tunteita häntä kohtaan.  Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hannari
Kohtuuastroilija
**

Gingerbread.

Profiili
« Vastaus #39 : 06.09.2009 13:51:03 »

Itselläni vertex skorpioni ja 6 huoneessa.
Ja empäs tiedä mitä tuo tarkoittaa, eheh Cheesy

Skorpionit eivät kyllä ole pahemmin vaikuttaneet elämääni tai...

Isä aurinko skorpioni
Serkku aurinko skorpioni
Äiti neptunus skorpioni
Äidin äiti pallas skorpioni
Paras kaveri kuu skorpioni

...no jotain vaikutusta sillä taitaa olla Wink
« Viimeksi muokattu: 25.09.2009 14:26:20 kirjoittanut Lakritsimatto » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #40 : 09.09.2009 09:08:49 »

vertex  leijona 7. huone. Ei kyllä yksikään  leijona ole elämässäni pahemmin vaikuttanut..

Näin sanottiin jollain sivulla, en nyt tiedä pitääkö se kauheemmin paikkansa:

Leo: In this lifetime, you must learn to get personally involved so that you gain recognition for yourself and not share the glory with the group. You are to learn to be creative and to cultivate Self-Expression and Willpower. The tendency is to fade into a group rather than individualize. Individualization is the task at hand. A personal approach to dealing with people is needed rather than a detached and objective orientation.

I have a good friend with the Vertex in Leo. Her natural tendency is to give to the group without individual recognition. I cannot help but feel that there is much frustration when the group and her partner gets the recognition and she does not. Even her writing style tends to be philosophically Aquarian, lacking in a personal revelations. When this point was hit by a transit, she found it impossible to gain the personal recognition. The timing was wrong.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Tanita79
Vieras
« Vastaus #41 : 09.09.2009 14:40:02 »

vertex jousimies 5.huoneessa

Ensirakkauteni oli  aurinko kuu merkurius mars jousimies
Sit oli joskus joku toinenkin   aurinkojousimies seurustelusuhde
Edellinen seurustelusuhde   merkurius mars jousimies
Läheinen ystäväni  askendentti jousimies ja toinen  aurinko jousimies
Faija  kuu jousimies
Äitipuoli   aurinko merkurius venus saturnusjousimies
veljeni  askendentti jousimies

Siinähän sitä näin äkkiseltään mietittynä..

vertex aspect_sex merkurius
ja sit joku bQ venus Huh
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 14:43:39 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 09.09.2009 14:47:52 »

Olen varmaan jo aikasemminkin vastannu tähän, mut laitanpa tän taas, eli  vertex Leijona ja 7. huoneessa.
Kaikilla miehillä joihin olen ollu rakastunu on ollu ainakin siis nouseva merkki leijona, eka rakkaus  aurinko leijona. Ja  aurinko  leijona on kyllä se merkki johon yleensä ihastun, upea paksu ja pitkä tukka, heti saa kyllä minun pääni kääntymään  buck2
Nykyinen mieheni  aurinko vaaka ja  venus leijona.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 01.02.2010 20:27:41 »

Mulla Vertex 5.huoneessa, kauriissa.

Vertex  aspect_sex  kalat kuu
 aspect_ssx  vesimies venus
 aspect_con jupiter  kauris
 aspect_sex  saturnus  skorpioni
 aspect_tri  kuunsolmu harka

Elämässäni on harvakseltaan kauriita. Tulen toimeen ja pidän ihan mukavina, muttei nyt Vertexini ainakaan niin näy.

Mitä Vertex symboloi? Oliko se tämä: tällaisena minut muistetaan kuolemani jälkeen -juttu. Huh

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 03.02.2010 14:19:35 »

vertex 14' harka 7 tai 8 huone riippuen järjestelmästä
 aspect_con saturnus harka

vertex aspect_con kiintotähdet Almach     (Success in Venusian occupations, artistic ability, popularity) ja   
Menkar    (Disease, throat trouble, disgrace, ruin, injury from beasts, unjustified enmities; sudden emergence of deep unconscious issues)

Ns. sisko on  harka ja pari hyvää kaveria. Miespuolisia tulee mieleen yks riivaja.

Miten minut muistetaan kuoleman jälkeen... muutan maalle ( harka) ja kökötän siellä pers'aukisena jossain mökinrähjässä yksikseni koko maailman murheet ( saturnus) niskassani kunnes kohtaan tuskaisen ja hitaan kuoleman ( saturnus 8H) Syön suruuni ja turpoan niin etten pääse sängystä pois ( saturnus harka) .   Sad Shocked Ohhoh, olinpa positiivinen.  Wink
« Viimeksi muokattu: 03.02.2010 14:35:33 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: