Se
DC:n "apuri" tulee siitä, että kun meillä on tarkka syntymäaika, jolla
/Desc-akseli määräytyy niin sen perusteella määräytyy tämä laskennallinen piste
, joka on tietyllä etäisyydellä DC:ltä. Se voi olla horisontin alapuolella tai yläpuolella ja jotenkin se liittyy aina DC:n ihmissuhteisiin. Näihin liittyy myös ns. Itä- ja Länsipisteet. Minulla on jossakin näistä monistenivaska, mutten löydä sitä nyt mistään.
Tuolla ketjun alussa oli hyvä linkki tuosta Vertexin myytistä ja lainasin sieltä tämmöstä:
"The common theme here highlights change or movement, from one point to another, where the center remains fixed or the same. "näkyvä muutos elämässä Vtx:n tapahtuman aikaan sanotaan myytissä myös.
Eli yleensä ne jutut
:llä ovat TODELLA merkittäviä elämäntapahtumia.
Ja ettei niitä välttämättä ole lukemattomia elämässä.
Annan esimerkin.
Oma
25,38
. v. 1989 olin raskaana ja menin naimisiin kun tr
kohtasi tämän oman
pisteeni. No jo rapuun liittyen äitiys on merkittävä juttu. Avioliitto taas on tavallaan tämän DC:n "apuri" tyyliin 8 huoneen
sitoutui toiseen ihmiseen.
:llä
sattuu sitten vielä olemaan tyttäreni nimiasteroidi. Tyttären toinen nimi tuli mummoltani, joka on
noissa oman
:n asteissa. Eli
on minulla myös suvunjatkumoa. Ehkä se ei sitä välttämättä olisi jos
olisi vaikka Leijonassa.
Mutta se saattaisi olla, kuten joku täällä kirjoitti
-yhtymästä sukuperintönään.
Tämähän olisi myös sitä "mitä minusta muistetaan" eli jälkeläinen ainakin jatkamassa geenejäni, eikö?
Oma
:ni on myös lähellä
/
keskipistettä.
Toinen tärkeä kohtaaminen ihmissuhteisiin liittyen oli kun tr
ja samalla tr
eli
jäi näiden yhtymien keskipisteeseen.
tr
yhtyi alasolmuuni. Eli sekä
-akseli että
-akseli aktivoituivat.
Näitähän ei mitenkään voi ennustaa etukäteen vaan bongata näin jälkikäteen. Ehkä tämän suhteen kiemuroita voisi sitten seurata noitten transiitteja tehneiden planeettojen avulla jatkossa? Ne olisivat tavallaan indikaattoreita?
Sitten Antivertex, jonka tuon perusteella voisi ajatella
:n apuriksi. Eli asia tapahtuma koskettaa minua itseäni pelkästään. Antaa kohtalonomaisesti suuntaa.
Kun päätin (ei ollut yksin minusta kiinni, mutta kohtalo tuntui menevän tiettyyn suuntaan..) mihin uudelleenkouluttaudun (eli aika suuri päätös / muutos elämässä) niin transiittina oli
Antivertex. Aika selvää pässinlihaa, eikö?
Jupiterin liikkeitä seuraamalla voi nyt sitten bongata opiskelumenestystä eli ap-kartan MC Jupiterin asteissa ja siinä vielä
.n paluu ja tentistä mätkähtää paras mahollinen arvosana.
Ehkä se kohtalonomainen suunta on osoittautunut oikeaksi