Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pidättelevä Saturnus?  (Luettu 9750 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Victoriae
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 03.08.2007 09:06:17 »

Epäilen taistelevani vähemmän hymyilevää Saturnusta vastaan. Minulla on:

- Aurinko, Kuu, Merkurius,MC ja DC -Kauris
- ASC ja IC - Rapu
- Mars, Venus, Jupiter yhtymässä (Stellium) Skorpionissa (huone 6.) ja rykelmä jatkuu Neptunuksen ja Vestan yhtymällä Jousimiehessa...mutta mutta, tätä rykelmää vastapäätä töröttää Saturnus Härässä 12. huoneessa, mikä ei käsittääkseni ole kovinkaan hyvä sijainti.
-Chiron tekee yhtymään Plutoon ja Uranukseen ja kolmiota Neptunukseen. Näiden lisäksi kartalta lötyy Mahdollisuuksien kolmio ja T-risti. 

Kartallani korostuvat Kauris, Skorpioni ja Rapu. Voin sanoa että ei mikään helppo yhdistelmä, toisinaan mietin mikä merkki oikeastaan olen ja tuntuu että sisällä myllää hyvinkin vastakkaisia energioita??? En koe olevani mitenkään hirveän tyypillinen Kauris, vaikka kyllä niitäkin piirteitä löytyy..Tällä hetkellä pohdin rankasti oman elämäni valintoja, työelämää ja muutakin.  Olenko oikeassa kun uskon Saturnuksen kampittelevan minua elämäni polulla?
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.08.2007 09:33:32 »

Sinulla tuo Saturnus on kuitenkin harmonisesti aspektoitunut Aurinkoon ja Kuuhun ja se on vielä Aurinkomerkin hallitsija. Ura-asioissa sinua voidaan tietty repiä hieman kahtaalle, mutta jos tällä hetkellä olet elämässä valintojen edessä, niin epäilen Pluton olevan asialla.

Olisikohan sinulla tämä tulossa päälle:  pluto aspect_squ pluto?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.08.2007 09:46:19 »

Olenko oikeassa kun uskon Saturnuksen kampittelevan minua elämäni polulla?

Pienenä lohdutuksena sen verran, että niinhän se (Saturnus) tekee meille kaikille. Uskallanpa epäillä, löytyykö yhtään sellaista ihmistä, joka olisi perin tyytyväinen Saturnuksen sijaintiin kartallansa tai sen transiitteihin. Tai sitten pitää olla vahvaa taipumusta masokismiin.

Jos yrittää löytää asian positiiviset puolet, niin kyllähän sinun karttasi Mars-Venus-Jupiter voisi ilman Saturnuksen pientä vastustusta ja realismiin vetämistä voisi olla melkoisen hulvaton kolmikko huolimatta siitä, että Au, Kuu ja Merk. vastuullisessa merkissä ovatkin.

Pohdiskelee nimin. Radixilla Saturnus opp. Mars neliö Aurinko  buck2
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 09:49:28 kirjoittanut May » tallennettu

Victoriae
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2007 06:38:38 »

Kiitos asiantuntevista vastauksista! Näyttäisi olevan tällä hetkellä seuraavanlaista planeettaliikehdintää meneillään...jospa se sitten elokuun lopulla helpottaisi ja löytyisi niitä uusia suuntia : )

Theodora

Uranus sekstiili Saturnus

Tarkka: 27.9.2007
Alkaa: 27.7.2007 Päättyy: 28.10.2007
Uranuksen planeettaohitus kuvaa aina jotain radikaalia uudistumista tai kokonaan uutta oivallusta sillä elämänalueella, johon tämä transiitti kohdistuu. Vaikutus tuntuu levottomuutena, valtavana innostumisena, vapauden tarpeena ja ainutlaatuisena kekseliäisyytenä. Provosoidut helposti kaikesta aiheettomasta sitomisesta Uranus-transiitin aikana. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.

..sekä..

Saturnus neliö Jupiter

Tarkka: 10.8.2007
Alkaa: 10.7.2007 Päättyy: 24.8.2007
Jokaiselle meistä on varattu tietynlainen sosiaalisen menestymisen kiintiö ja tietysti myös suunta, jotta elämämme vastaisi tarkoitustaan myös laajemmassa kosmisessa kehityssyklissä. Jos käytät kykyjäsi ja energiaasi tämän kosmisen suunnitelman vastaisesti niin nyt menossa oleva aika kyllä kertoo sen sinulle.

Epäonni ja tärkeiden tahojen kääntyminen sinua vastaan joissakin tärkeinä pitämissäsi suunnitelmissa ei missään tapauksessa merkitse menestysmahdollisuuksiesi päättymistä vaan päinvastoin, mutta ehkä aivan eri suunnalla ja eri asioiden parissa kuin tähän asti. Pettymykset ovat sitä karvaampia mitä suurempia odotuksia olet tulevaisuudelle asettanut, sillä todellinen menestys tuntuu luissa ja ytimissä koko ajan ja joka päivä eikä silloin tarvitse asettaa mitään vaatimuksia tuleville päiville.

Vain tähän aikaan kuuluvien karvaiden tappioiden myötä ihminen pystyy lopulta tunnustamaan ettei hänen tärkeänä pitämänsä tavoitteen toteuttaminen oikeastaan tuntunut lainkaan hyvältä ainakaan viime aikoina. Jos olet mukana liialla optimistisuudella ja suurilla odotuksilla lastatuissa yrityksissä, niin nyt ottaa sitten ohrainen leipä. Olosuhteet käyvät äärimmäisen hankaliksi eikä jatkaminen tällaisessa projektissa tule olemaan helppoa eikä aina edes mahdollista. Paljon paremmin todellisia lahjojasi vastaavat haasteet ovat odottamassa kulman takana kunhan ensin pystyt myöntämään nyt tapahtumassa olevat asiat tarkoitustaan vastaaviksi.
tallennettu

Asc ja IC - RAPU
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 06.08.2007 09:40:19 »

erikoinen kartta sinulla varmaankin, kun kerran akselit ovat samoissa merkeissä!  Smiley

ja aivan totta, kuten may jo sanoi, se saturnus kyllä kiusailee (siis opettaa  Cheesy ) meitä kaikkia. aivan varmasti pystyt vielä käyttämään sen positiivisiakin puolia.  Smiley

sanoit, että kartallasi korostuvat rapu, skorpioni ja kauris. en näkisi sitä niin kovinkaan epäharmonisena yhdistelmänä, sillä vesi ja maa ovat syvimmältä ajatusmaailmaltaan aika lähellä toisiaan..jos siis verrataan vaikka tuleen ja ilmaan. ja kauriista ja skorpionista löytyy paljon samaa, mutta kokeilepas löytää yhtäläisyyksiä vaikka leijonasta ja ravusta, tai jousimiehestä ja kauriista.  Smiley

älä huoli karttasi huonoista puolista, kyllä se myös antaa sinulle paljon mahdollisuuksia ja voimaa.  Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 07.08.2007 15:39:09 »

Pienenä lohdutuksena sen verran, että niinhän se (Saturnus) tekee meille kaikille. Uskallanpa epäillä, löytyykö yhtään sellaista ihmistä, joka olisi perin tyytyväinen Saturnuksen sijaintiin kartallansa tai sen transiitteihin. Tai sitten pitää olla vahvaa taipumusta masokismiin.

Just kirjoitin toiseen topiciin, että joko minä olen täysi idiootti tai sitten Saturnus on ihan pehmo eikä lainkaan hankala planeetta. Mutta voihan se olla, että minä olenkin sitten tuo masokisti.     2funny
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.08.2007 19:21:38 »

Mutta voihan se olla, että minä olenkin sitten tuo masokisti.     2funny

Hih, hih. Luin juuri Sue Tompkinsin kirjaa, jossa hän muuten yhdistää etenkin Marsin ja Saturnuksen kontaktit syntymäkartalla sekä sadismiin että masokismiin.  Niin että löytyykö Atomi noita kuvioita?  Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 07.08.2007 19:25:51 »

Ainakin vertailen ensi vuotta tiiviisti tähän vuoteen, jossa Saturnus vitosessa näytti kaikki mahdolliset ongelmat lapsen ja miesten kanssa, siis jos jotain oli, niin ongelmaa, tai täyttymättömiä toiveita niin että palasi maan pinnalle. Luovuuteen ei vaikuttanut. Ja uusi vaikute alkaa.. 3 viikon kuluttua.. the final count down.

Otan jo etukäteen tyynesti Saturnuksen vaikutteen kakkosessa, ainakin kun se seilaa yhtä huonetta kerrallaan, muut huoneet saavat iloita.

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:ij-vDU2TNDhfmM:www.planetary.org/saturn/images/saturn_globe_cassini_approach_040521_color_1024x1024.jpg)
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 19:28:19 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.08.2007 19:32:42 »

ainakin kun se seilaa yhtä huonetta kerrallaan, muut huoneet saavat iloita. [/color]

Mainio pointti!  Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 07.08.2007 19:39:26 »

(http://smilies.sofrayt.com/sae/bar1.gif)

myös tyhjä huone on suht autiomaata, mutta erityisesti Saturnus siellä. Suojelihan se toisaalta, ehkä ylisuojelun makua. Oudot 3 vuotta.

Vaihteleeko planeetat mielestänne jotenkin tarkoituksenmukaisesti paikkaa AP kartalla? Vuodesta toiseen, vai järjestyksessä? Tai transiitteina
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 19:56:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #10 : 08.08.2007 21:06:09 »

Mutta voihan se olla, että minä olenkin sitten tuo masokisti.     2funny
Hih, hih. Luin juuri Sue Tompkinsin kirjaa, jossa hän muuten yhdistää etenkin Marsin ja Saturnuksen kontaktit syntymäkartalla sekä sadismiin että masokismiin.  Niin että löytyykö Atomi noita kuvioita?  Wink 
Ohoh! Ei kyllä löytynyt mitään yhteyttä Marsin ja Saturnuksen välillä. Jestas - olen pelastunut SM:lta!    Huh    2funny
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 09.08.2007 16:05:19 »

Ohoh! Ei kyllä löytynyt mitään yhteyttä Marsin ja Saturnuksen välillä. Jestas - olen pelastunut SM:lta!    Huh    2funny

Riippuu katsantokannasta. Ehkä oletkin vain yhtä kokemusta köyhempi.  Grin
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #12 : 09.08.2007 20:03:58 »

Kartallani korostuvat Kauris, Skorpioni ja Rapu. Voin sanoa että ei mikään helppo yhdistelmä, toisinaan mietin mikä merkki oikeastaan olen ja tuntuu että sisällä myllää hyvinkin vastakkaisia energioita??? En koe olevani mitenkään hirveän tyypillinen Kauris, vaikka kyllä niitäkin piirteitä löytyy..

Täällä toinen! Kauris siis,  askendentti Rapu,  kuu Rapu.

Skorpparia ei ole hirveästi, mutta   mars aspect_con vertex Skorpionissa korostaa sen merkitystä.

Että eipä todellakaan mikään helppo yhdistelmä, siitä olen kanssasi samaa mieltä.  Wink

Mutta kaikilla on omat haasteensa, ja minä ainakin olen sinut itseni kanssa ja yritän käyttää niitä karttani hyviä puolia, mitä löytyy, mm. hieno  merkurius.

Theodora, oletko joutunut elämässäsi tekemisiin laitosten (esim. sairaaloiden, vankiloiden ym. kanssa)? Tuo  saturnus huoneessa 12 joskus viittaa sellaiseen.
Tai sitten se voisi tuoda elämään aina välillä yksinäisyyden kausia, jolloin joutuu miettimään sitä omaa elämää ja sen tarkoitusta (mitä varmaan juuri teetkin)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Victoriae
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2007 12:20:32 »

Sairaalat ei ole tosiaankaan mun lempipaikka, muutama vuosi sitten päädyin hoitovirheen takia teho-osastolle. Aikamoiset traumat on jäänyt kivuista, kuolemapelosta, avuttomuuden tunteesta jne. Nämä ei ole järjellä järkeiltäviä asioita vaan kroppa ja alitajunta muistaa ne asiat mitä on joskus tapahtunut ja pukkaa päälle jos pitää sairaalan ovesta astua sisään..

Tällä hetkellä päällä on kuitenkin enemmän tämä oman tien löytämisen ongelma ja oikeaan suuntaan henkisesti kasvaminen. Ehkä ikääkin alkaa olla sen verran (hyvän matkaa yli 30 - kuulostipa muuten paremmalta kuin alta 40v ;-) että normaalin töissäpainamisen lisäksi on alkanut kaivata tekemiselleen jotain syvempää merkitystä kuin leivän pöytään hankkimisen.

Theodora
tallennettu

Asc ja IC - RAPU
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.2007 18:53:36 »

Ehkä ikääkin alkaa olla sen verran (hyvän matkaa yli 30 - kuulostipa muuten paremmalta kuin alta 40v ;-)

Kauris on kuin hyvä viini -paranee vanhetessaan.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: