Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirje Jeesukselle  (Luettu 20958 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 06.08.2007 19:32:56 »

Meistä vähäisinkin on se suurin.

smitten

smitten
tallennettu
Sahemi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #31 : 06.08.2007 23:40:17 »

Rakkauden valo. Osuva nimi sinulla Smiley Nyt vasta tähän ketjuun törmäsin. Itsellesi sitten kirjeen kirjoitit  Wink. Ihana kirjeesi oli. Tuntemuksesi pystyin mukana elämään. Kaunista. Ehkä surullistakin, sillä kauniilla puhtaalla tavallaan. Tuli mieleeni kaipuu myös sinne missä olin. Sinne elämään jonne en voi palata takaisin. Sinne jossa minun odotetaan olevan tietynlainen, mutta jollainen en enää osaa ollakaan. Ja jos hiukankin olen, tiedän että en silloin ole se kuka minun on tarkoitus olla. Ei kait se ole edes kaipuuta. Tyhjä olo sisälläni. Että olinko joskus se mitä olin? Taisi sekin olla harhaa. Ihan yhtä valoja sitä silloinkiin oltiin. Ei vain sitä tiennyt. Mutta kovasti silloin kiukutti  tickedoff  Grin

Itselläkin ollut hiukan painiskelua. Välittyy näköjään aina läheiseni sairauden oirelujen myötä. Kontrolli pois. Narut irti käsistä. Kokonaan. Tänään meditaatiossa sain taas egolleni Wink todistuksen siitä että ohjataan ja ihanasti ohjataankin Smiley

Uskoa Jeesukseen vai toimia hänen laillaan? Siinäpä pulma. Huh Vai uskoakko että Jeesuskin vain Oli. Ihan yhtä lailla läsnä kuin kuka tahansa meistä voi olla. Mutta eihän kukaan nyt Jeesus. Sehän olisi vallan mahdoton ajatus....  uglystupid2 Vai olisiko sittenkään  Wink

Rakkaudenammattilaiskoululaisia täälläkin. Vai valmistunut jo?  Huh Ihana tutustua Smiley

smitten Sahemi
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 07.08.2007 19:52:49 »

Itsellesi sitten kirjeen kirjoitit  Wink.

Shocked No en nyt ihan sentään...  :Smiley vaikka yhtä olemmekin.  Wink

Lainaus
Tänään meditaatiossa sain taas egolleni Wink todistuksen siitä että ohjataan ja ihanasti ohjataankin Smiley

Tuosta on hyvä saada aina välillä todistuksia. Meitä todellakin ohjataan...

Lainaus
Uskoa Jeesukseen vai toimia hänen laillaan? Siinäpä pulma. Huh Vai uskoakko että Jeesuskin vain Oli. Ihan yhtä lailla läsnä kuin kuka tahansa meistä voi olla. Mutta eihän kukaan nyt Jeesus. Sehän olisi vallan mahdoton ajatus....  uglystupid2 Vai olisiko sittenkään  Wink

Pikemminkin toimia hänen laillaan ja silti omalla ainutlaatuisella tavallaan, tehden jotain toisinkin. Jeesus myös vain oli, mutta "pelkällä" olemisellaankin sai ihmeitä aikaan. Eihän tuo mahdoton ajatus suinkaan...  :Smiley

Lainaus
Rakkaudenammattilaiskoululaisia täälläkin. Vai valmistunut jo?  Huh Ihana tutustua Smiley

En ole vielä minäkään valmistumispapereitani saanut. Ainakaan tietääkseni. Grin Todellakin, ihana tutustua.  angel

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: