Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huumorintaju  (Luettu 10609 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 07.08.2007 11:34:08 »

Lasken yleensä leikkiä juuri itsestäni, olen ollut sellainen jo kouluajoista saakka. Minusta on mukavaa saada ihmiset nauramaan ja en ole kovin vakava henkilö  :Smiley
Pidän ihmisistä jotka eivät ota asioita tai itseään liian vakavasti ja joilla on huumorintajua  Smiley
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 09.08.2007 09:51:03 »

...Ja jottei tämä keskustelu olisi täysin vailla astrologiaa (jolloin moderaattorin  police olisi syytä siirtää jonnekin muualle kuin "Ihmissuhdeastrologiaan"?), heitän tähän henkilökohtaisen näkemykseni huumorintajusta ja Kuumerkeistä: Rapu-Kuut ovat aivan hulvattomia  Cheesy kertakaikkisen omituisen ja jopa kieroutuneen huumorintajunsa kanssa! Slapstick-huumori liittyy ehdottomasti (?)  rapu un. Kauris-Kuiden huumorintaju on taas usein niin peribrittiläistä ja salaovelaa sarkasmia, että koskaan et voi olla ihan varma, oliko jokin asia sanottu tosissaan  :Smiley

Miten on, liitättekö te huumorintajua Kuun merkkiin vai miten se voisi näkyä astrologisesti? On kuulemma olemassa "huumorikuvio", mutta en tiedä, mitä aspekteja siihen kuuluu. Tietäisikö joku?

Itselläni on ihan surkea vitsinkerrontakyky, mutta tilannekomiikkaa syntyy Smiley Yleensä omista toilailuista  Grin
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #17 : 09.08.2007 09:56:38 »

Löysin aiheesta vanhoja topiceja;  Smiley

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9749.0

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=138.0
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Sahemi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 09.08.2007 15:32:44 »

Mielestäni  huumorintajussa on kaksi eri puolta. Jotkut väittävät olevansa todella huumorintajuisia ja hetken heidän kanssaan keskusteltuaan huomaa että he todellakin tykkäävät pilailla toisten kustannuksella ja ovat hauskoja, mutta odotas jos joku pilaileekin heidän kustannuksella  Angry Shocked tickedoff

Jotkut ovat hauskoja huumoriveikkoja ja toiset lähtevät helposti juttuihin mukaan,vaikkeivat itse vitsejä heittelekään. Osa ovat kaikkea tätä. Kukin ihanalla omalla persoonallisella tavallaan. Ja sit on ne tosikot, jotka eivät minun seurassani kovin pitkään viihdykään  knuppel2 tai sit niistä muokkautuu ajan kuluessa mielettömiä vitsailijoita  Wink. Pari kaveria onkin sanonut, etteivät osaa vitsailla kenenkään muun kanssa. Silloin tuntui hyvältä sisällä. Jes olen edes jotain hienoa opettanut joskus jollekin. Itse olen jatkuvan huumorinheiton oppinut kotoani. Isäni on joskus jopa rasittava kun ei meinaa tietää että onko tosissaan vai pelleileekö. Siis en ole kasvanut lapsuuttani sirkuksessa, mutta melkein  Smiley

No täytyy vielä, analysoinnin mestari kun taidan olla...  Sad, sanoa että joskus huumori on myös hyvä keino peitellä todellisia tunteita ja paeta itseään. Sitä mikä todella olen. Lähdettyäni aikoinaan lukemaan Ylösnousseiden Mestareiden viisauksia ja aloitettuani muutoksen itsessäni oli ensimmäinen kysymykseni: "Pitääkö nyt unohtaa vitsailu kokonaan ja alkaa tosi vakavaksi  Shocked?" Onneksi kävi päin vastoin. Iloa on tullut elämään tuplaten. Nyt kun heittää jotain huumorilla on se pyyteetöntä. Se tehdään pelkästään halusta tuottaa toiselle hyvää mieltä, ei siksi että saisin enemmän rakkautta ja hyväksyntää muilta ihmisiltä. Nyt tuon vasta oivalsin. Eli kiitos vaan ketjun aloittajalle. Pyyteetön huumori. Heh. Siinäpä uusi tarkkailun aihe ihmisissä. "Heitikös Pekka vitsisi pyyteettömästi?"  knuppel2  tickedoff 2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 09.08.2007 22:25:34 »

Oikeassa olet! Tosi huumori on sitä pyyteetöntä.

Usein tiukan paikan tullen juuri se ihminen, jolla on syvin oivalluskyky hanskassa, heittää sinne sen huumorilla höystetyn näkökulman ja koko juttu on pelastettu. Tällaiset ihmiset ovat enkeleitä.

Näinhän joskus voi pelastaa itse itsensäkin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #20 : 10.08.2007 13:53:15 »

http://www.offthemark.com/baby/baby02.htm

(http://www.offthemark.com/Images/parenting/parenting18.gif)
« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 13:55:00 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 12.08.2007 01:37:37 »

Hahaha, saan aina nauraa itselleni. Muutenkin rakastan nauramista. Tilannekomiikka on parasta mitä tiedän. Huumori keventää tilanteen kuin tilanteen, enkä tarkoita mitään pieruhuumoria vaan jokapäiväiseen elämään liittyviä perusjuttuja, jotka vahingossa luovat hauskoja tilanteita.
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: