Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihme kokemus...  (Luettu 9883 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 04.08.2007 15:43:49 »

Koin tuossa tänään päivällä vähän aikaa sitten muutaman ihmeellisen asian, enkä oikein tarkkaan tiedä mitä se oli, mutta ainakin sain jälleen kerran vakuutuksen siitä etten todellakaan ole yksin vaikka joskus siltä tuntuisikin.  angel smitten

Mutta nyt siitä kokemuksesta... Ensinnäkin minulle tuli aivan ykskaks käsittämättömän huono olo fyysisesti. Minun selkääni, ennenkaikkea alaselkää ja hartioitani särki, olo oli kumman voimaton ja pyöryttävä sekä hieman pahoinvoiva. Samalla minuun iski vahva väsymys. Minun oli aivan pakko käydä hetkeksi sohvalle lepäämään.

En hetkeäkään nukkunut, lepäsin vain mutta kuitenkin laitoin silmäni kiinni ja siinä samassa heti kun ne ummistin kuulin selkeästi nimeni lausuttavan monta kertaa. Kysyin mitä, mutta mitään vastausta ei kuulunut. Sama toistui useaan kertaan ja silloinkin kun hetkeksi aukaisin silmäni. Sitten suljin ne jälleen ja kuulin aivan kuin vesi olisi solissut lähelläni vaikka ei todellakaan ollut hana, suihku, pesukone tai mikään muukaan sellainen auki. Sitä solinaa jatkui hetken aikaa ja se oli kumman rauhoittavaa. Siinä sitten edelleen loikoillessani olin yllättäen jossain paikassa ja sisäisin silmin näin vain sinistä ympärilläni. Oli kaunista ja levollista. Tuo "näky" säilyi myös hetken aikaa kunnes se hävisi. Sitten pikkuhiljaa siitä noustessani jälleen ylös minulla ei ollut enää lainkaan huono olo ja väsymys oli poissa. Katsahdin ulos ikkunasta ja näin sellaisen ihan pilven näköisen täysin pyöreän aika pienen "pallon" suhahtavan taivaalla todella nopeasti, hämmästyttävän nopeasti, kadoten yhtäkkiä näkyvistä.

Eli mitähän tämä kaikki oli ja missä mahdoinkaan käydä?  :Smiley Olin todellakin valveilla enkä hetkeäkään nukkunut. Kuka ja miksihän minun nimeäni toistettiin? Onko muilla vastaavia kokemuksia tai muuten vain näkemyksiä kokemastani? Joskus täällä taisi ainakin olla jotain tuosta nimen kuulemisesta...
« Viimeksi muokattu: 04.08.2007 15:49:18 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2007 16:04:00 »

Aika jannaa
Eilen luin kirjoituksesi, etta haluat Jeesuksen luo...
Yritin kirjoittaa sinulle ja aina soi puhelin yms- ja lopulta se jai
Nyt luen kirjoituksesi ja todella olit paljon sydammesani ja toivoin tanaan sinulle hyvaa, olin yhdessa paikassa jossa on pienia vesiputouksia ja hyvin sininen taivas-tulit mieleeni ja toivoin etta enkelit lahettaisivat sinulle yhta hyvan olon kuin minulla on ja nyt tulin sielta ja luen kirjoituksesi.
Halauksin  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 04.08.2007 16:30:18 »

Aika jannaa
Eilen luin kirjoituksesi, etta haluat Jeesuksen luo...
Yritin kirjoittaa sinulle ja aina soi puhelin yms- ja lopulta se jai
Nyt luen kirjoituksesi ja todella olit paljon sydammesani ja toivoin tanaan sinulle hyvaa, olin yhdessa paikassa jossa on pienia vesiputouksia ja hyvin sininen taivas-tulit mieleeni ja toivoin etta enkelit lahettaisivat sinulle yhta hyvan olon kuin minulla on ja nyt tulin sielta ja luen kirjoituksesi.
Halauksin  smitten

Shocked Cheesy buck2 angel smitten

Voi kiitos sinulle ja enkeleille!  smitten Todellakin jännää tuo ja kun Jeesuksen entisillä mailla sinä vielä asustelet...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 04.08.2007 16:33:12 »

Ja nytpä minua rupesi Diamond kiinnostamaan tuo paikka jossa kävit. Missä se tarkalleen on ja minkä niminen?  :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #4 : 04.08.2007 17:01:48 »

niin naiset tässä teille hyvä esimerkki siitä kuinka "lähetys" tuli perille smitten

se on teille molemmille nyt jonkinlainen löytäminen, sielunkumppanin ja ymmärtäjän
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2007 18:04:36 »

Vielakin on kylmat vareet-mieheni ei halunut menna sinne, kunnes narisin niin kauan etta han suostui.
Paikka on noin 10km Jerusalemista Kuolleelle merelle mentaessa, Juudean eramaan reunoilla. Siella on kaynyt vuosituhansia sitten maanjaristys ja vuori on "repeytynyt"
kahtia, nimi on Wadi Gelt, luonnonsuojelualue-josta aina olen nauttinut-vuoresta tulee vetta joka menee Jerikoon asti-raikasta ja puhdasta ja se paikka aina tayttaa patterini.
Jotenkin koin eilen ahdistumisesi ja halusin auttaa-vaan en tiennyt miten, mutta ilmeisesti sympatiani sinua kohtaan "toimi" alitajuisesti ja sen veden aarella on myos
tunnettu Sant George luostari-ehka sina tiedat tasta enemman...
Minulla on onnea, etta asun niin lahella tata paikkaa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 04.08.2007 21:03:06 »

Nyt en osaa edes kirjoittaa mitään... Olen niin kertakaikkisen hämmentynyt, liikuttunut ja KIITOLLINEN.  Shocked Cry angel smitten

tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #7 : 04.08.2007 21:09:38 »

siellä sitä ollaan oltu ja katseltu jylhiä maisemia, samoina vuosinako?
Kuka sitä varmaksi tietäisi, mutta se oma tunne joka tulee sydämeen kun joku tuttu paikka tai asia eteen otetaan, huh se on valtavan ihana.
Ja tietää ettei ole väärässä angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2007 22:16:59 »

Muuten tien vieressa joka kaantyy tahan laaksoon on Jeesus yopynyt Laupiaan samarialaisen luona-vielakin asunto pystyssa ja arkkienkelit Michael ja Gabriel ovat kayneet tassa laaksossa-luin kun itseakin rupesi historia kiinnostamaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 04.08.2007 22:21:45 »

siellä sitä ollaan oltu ja katseltu jylhiä maisemia, samoina vuosinako?
Kuka sitä varmaksi tietäisi, mutta se oma tunne joka tulee sydämeen kun joku tuttu paikka tai asia eteen otetaan, huh se on valtavan ihana.
Ja tietää ettei ole väärässä angel

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 04.08.2007 22:22:44 »

Muuten tien vieressa joka kaantyy tahan laaksoon on Jeesus yopynyt Laupiaan samarialaisen luona-vielakin asunto pystyssa ja arkkienkelit Michael ja Gabriel ovat kayneet tassa laaksossa-luin kun itseakin rupesi historia kiinnostamaan.

Niisk...  Cry  smitten angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 05.08.2007 20:35:57 »

Miten minulla on sellainen tunne, etta sinusta tulee naispappi?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 06.08.2007 19:25:29 »

Miten minulla on sellainen tunne, etta sinusta tulee naispappi?

Shocked Itseasiassa jostain syystä tuo ajatus on vuosien varrella aina välillä kummitellutkin mielessäni. Mutta... En tiedä miten voisin siihen ryhtyä kun olen varmasti kirkon silmissä jonkinlainen harhaoppinen pakana. Kun näkemykseni ja arvomaailmani poikkeaa niin suuresti kirkosta (ainakin osittain). Minähän joutuisin heti varmasti pois virastani tms. kun rupeaisin omia näkemyksiäni Jeesuksesta, entisistä elämistä, enneunista yms. kertomaan. Toisinajattelijoita kun ei valitettavasti edelleenkään katsota suopein silmin...

Olisi kyllä kieltämättä hienoa päästä muuttamaan niitä luutuneita, vääristyneitä ja suvaitsemattomiakin käsityksiä mitä kirkon piirissä vielä paljon on, mutta en tiedä onko se nyt sitten todella minun tieni ja pystyisinkö mitään muutoksia aikaansaamaan vai vaiennettaisiinko minut heti alkuunsa.  Lips Sealed Mutta ajatuksen tasolla on tuo pappeus kyllä joskus mielessäni käynyt...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.2007 19:35:13 »

Sita varten Jeesus on tuonnut ihmisia kuin SINA uudistamaan vanhoittuneita kasityksia
Mina valitsisin sinut heti-koska kirkko tarvitsee uudistajia ja ajatusten uudistajia, karista mielestasi pois ajatukset harhaopista, koska uudistusten aika on jo alkanut joka puolella ja naisen Jumaluus on jo hyvaksyttavaa...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 06.08.2007 19:49:27 »

Sita varten Jeesus on tuonnut ihmisia kuin SINA uudistamaan vanhoittuneita kasityksia
Mina valitsisin sinut heti-koska kirkko tarvitsee uudistajia ja ajatusten uudistajia, karista mielestasi pois ajatukset harhaopista, koska uudistusten aika on jo alkanut joka puolella ja naisen Jumaluus on jo hyvaksyttavaa...

Kiitos.  smitten Hyvä tietää, että minulla olisi ainakin yksi "tukija".  Wink  Grin Tuo on kyllä ihan totta että tarvitsee uudistajia ja että nyt olisi otollinen aika jne. Ja itseasiassa silloinhan tekisin juuri sitä työtä mitä Jeesuskin aikoinaan teki... Jatkaisin siitä...  smitten Ja olen kyllä päivä päivältä tullut vakuuttuneemmaksi että tuleva elämäntyöni liittyykin jollakin tavalla Jeesukseen... Onhan Jeesus opastanutkin minua monin tavoin, olen saanut tietää yhteydestäni häneen yms... Hmm... Jään vielä kuulostelemaan...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: