Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chat  (Luettu 7576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 07.08.2007 01:03:54 »

Sanokaa nyt taivaan talikynttilät miten toi chatti toimii? Kirjauduin - tuli seuraavaksi tyhjä "neliö" tai "ruutu" johon nähtävästi voi kirjoittaa vaan miten lähetetään?

Yritin kaikilla keinoilla ja kun yritin kirjautua uudelleen niin olin jo sisällä uglystupid2 Mutta mitenkäs siellä toimitaan tickedoff
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2007 14:30:36 »

Siihen alhaalla olevaan kirjoitustilaan kirjoitetaan ja kun klikkaa hymiötä, niin se tulostuu myös siihen riville. Kun sitten painat ENTERiä koneellasi, niin se mitä kirjoitit ilmestyy esiin kaikelle kansalle eli sinne laatikkoon. JOS siellä ei ole ketään sillä hetkellä, niin siellä näkyy vain sinun tekstisi. Jos siellä on chatti-kavereita, niin sitten vain vuorotellen kirjoittelette mitä haluatte. Ja vaikka yht'aikaa, Enterillä sinne kaikkien kirjoitus tulee näkyvile, joskus vain pienellä viiveellä - maltti on sielläkin valttia  coolsmiley

Ne kirjoitukset kyllä tallettuu kaikki ja saat ne myöhemminkin näkyville klikkaamalla "Näytä historia" sanoja  Smiley

Chat on mukava "henkireikä"  Kiss Kiss Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 07.08.2007 15:00:30 »

Kivaahan siellä olisi vaihtaa ajatuksia joskus, mutta kun ei siellä tunnu olevan porukkaa. Enpäs ole minäkään sitten aikoihin enää kirjautunut chattiin. Olen siis yhtä saamaton tässä asiassa kuin muutkin.   crazy2     2funny     knuppel2
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2007 22:12:01 »

Kiitos Ippuska Smiley

Vai että hymiötä pitää klikata - no jopas jotakin - melko erikoinen tyyli Cheesy Kiitos kun autoit - tuntui tosi hullulta kun missään ei lukenut että lähetä tms. niinkuin muissa chateissä Shocked

Atomi - ehkäpä muilla samoja ongelmia tai sitten vie aikansa että uusi juttu "astuu kehiin". Täällä on totuttu tiettyyn tyyliin ja uusi on aina uusi. Mene ja tiedä :Smiley

Kiitos että vastasitte smitten
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 08.08.2007 22:35:40 »

No ei kyllä onnistunut. Kirjoitin viestin ja tein niinkuin Ippuska neuvoi ei tapahtunut mitään vaikka odottelin Angry

Menin arkistoon ja näin tervetulotoivotukset - kiitos niistä Smiley mutta kun näkee muiden viestit niin mitenkäs sinne kirjoitellaan kun ei näe muuta kuin viestit - ei ole mitään kirjoitustilaa idiot2

Sitten taas yrittää tulla paikalle niin on jo sisällä crazy2

Siis miten knuppel2
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #5 : 08.08.2007 22:44:08 »

Kirjoita ja paina ENTER !!  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2007 22:47:16 »

Tsuippaduippa

Kirjoitin ja painoin enteriä - mitään ei tapahtunut. Pystyn lukemaan teidän viestejä mutta omani eivät lähde - ehkäpä vika tässä koneessa vaikka muissa chateissä - no problem knuppel2
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2007 23:10:24 »

Ei onnistu tickedoff Mikä mättää? Olen kirjautunut + kirjoittanut viestin + painanut hymiötä (myös ilman) + enteriä - mitään ei tapahdu??? Arkiston kautta näen muiden viestit mutten itse pääse kirjoittamaan eli vastaamaan idiot2

Ahto neuvopa nyt jos näet viestini - mitä teen väärin buck2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 09.08.2007 12:39:41 »

Kuule, olethan edelleen kirjautuneena foorumilla chatissä ollessasi?
Chat aukeaa omalle välilehdelleen mutta edellyttää, että myös foorumilehtikin on auki - LUULISIN!
Sitten kun poistuu Chatistä, niin klikkaa vain kiinni sen puna-ruksista, silloin sulkeutuu siis ainoastaan se Chat.  :Smiley

Ylläpito, onko teillä antaa vihjeitä ja ohjeita ongelmaan - kiitos Smiley
 :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2007 01:38:10 »

Kiitos Ippuska kun viestittelit Smiley

Eilen räpelsin kuin pieni apina et olis onnistunut ja monta kertaa sinne jotenkin tulinkin mut ei mun viestini knuppel2

Sitten sain jonkin ihmeen kautta jonkin asetuksen tms. esiin ja tod.näk. tähän asennettu sellaiset suojaukset etten pääse Sad Tämä on mun työväline joten en lähde niitä mitenkään muuttamaan varsinkin kun olen nykyään täysin oman onneni varassa ja tiedän tästä vain sen mitä aikoinaan opetettiin Sad

Kiitos kaunis kun ystävällisesti autoit  angel

Luin tuosta viestiäsi alla - joo olin kirjautuneena en poissa eli se ei ratkaise ongelmaa. AHTO tai joku siellä - olisiko jotain tehtävissä tai miksi tästä chatistä piti tehdä niin vaikea  knuppel2 Muihin sen kun "pamahtaa" sisään ja se on siinä - mikä mättää crazy2

Kaikella ystävyydellä mutta aina kun foorumia on uudistettu/tehty uusia asioita - törmätty ongelmiin. Ehkäpä tämä selittää että chatissä vain vähän käyttäjiä - ihmiset eivät pääse läpi mutta harvempi lähtee näin kyselemään kuin itse teen - koskaan ei anneta periksi police
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #10 : 10.08.2007 06:26:02 »

Niin, armas Ylläpito; olisi kaikille paaaaljon näppärämpää
ohjelmoida etusivulle sellainen shoutbox-tyyppinen ratkaisu.
 Kiss
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 19.08.2007 01:39:50 »

Joo ei onnistu en pääse joten antipa olla!!!

Kurja kun ylläpito ei mitenkään kommentoi eivätkä hymiötkään toimi!!!
Kaipa näitä sentään joku lukee vai.........
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #12 : 19.08.2007 11:45:02 »

Hei "inka107"

Chat toimi ainakin eilen / yöllä
- päivällä siellä ei näy olevan juurikaan ketään

Hymiöiden ja muokkausten kanssa on ollut ongelmaa koko viikonlopun
- ylläpidon pojat ovat varmastikin vapaalla

Odotellaan - pojat hoitavat asiansa, kunhan arki alkaa

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17924.msg152221#msg152221
C h a t  -  t o i m i n n a s t a

Lisäys: Kävin katsomassa chatin historia sivustoa
- olet käynyt siellä yöllä ja kirjautunut myös ulos
- chat siis toimii, mutta siinä täytyy odottaa tovi, että se aktivoituu

smittenElämänilo    smitten

« Viimeksi muokattu: 19.08.2007 11:48:09 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.08.2007 12:36:37 »

Olen laittanut yv:n Leonille hymiöden ym. toimimattomuudesta, mutta koska on viikonloppu ei voi odottaa että ylläpidon pojat olisivat 7/24 tavoitettavissa, tämähän on meille kaikille vapaaehtoista. Kävin juuri äsken kokeilemassa chattia itse ensimmäisen kerran, on vieraampi foorumi ollut minulle ja kyllä se toimii ainakin nyt.
tallennettu

inka107
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 20.08.2007 21:35:45 »

Kiitos Elämänilo ja Emelia vastauksistanne Smiley. Kuten aikaisemmin kirjoitin pääsen sisään ja historiasta näen mitä siellä kirjoitetaan joskin pitää "rullata" melkoinen matka ennen kuin on siinä "ajassa" eli missä ihmiset sillä hetkellä kirjoittavat.

Olen sisällä, kirjoitan viestin ja teen niinkuin Ippuska neuvoi vaan ei lähde vaikka odottaisi maailman tappiin tickedoff

Sitten kun näen että olen siellä ei aukene mitään kohtaa että voisi kirjoittaa idiot2 Joten todennäköisesti tässä sellaiset suojaukset ettei onnistu ja niitä en lähde muuttamaan koska työvälineenä toimivuus elintärkeä (en kyllä osaisikaan buck2).

Saattaapa olla että Ikitosin ehdottama shoutbox (?) olisi helpompi - en tosin tiedä mikä se on käytännössä.

Kiitos kun vastasitte mutta ei onnistu knuppel2

- Inka -
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: