Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämä progekartan varjossa  (Luettu 9505 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Taikatalvi
Vieras
« : 11.08.2007 09:02:57 »

Pyytäisin jälleen kerran hieman viisaamman apua! Onko kenelläkään kokemusta vahvasta 6-12 huoneiden painotuksesta?

aurinko peruutti 12h jo 13v sitten ja sen kyllä huomasi putoamisella suureen yksinäisyyteen. Ja tämä huonesijoitus pysyy jonnekin eläkeiän paikkeille että voihan viulu! No tähän yksinäisyyden tunteeseenkin on jo tottunut mutta muutaman vuoden päästä kaikki planeetat ovat joko 6 tai 12 huoneessa ja seuraavan vuosikymmenen aikana on valtavasti oppositioita, jopa 9 yhtäaikaa ja siis planeettojen kesken! Muualla kartalla seilaa vain onnenpiste ja pari asteroidia.

6h.  kuuplutouranusjupiterneptunus
12h.  pallas, pholus,  junokuunsolmuceresmerkuriusaurinkochiron, eris,  venussaturnusmars

Samalla kun viimeinenkin eli  neptunus peruuttaa dc:n yli kutoseen niin  aurinko siirtyy kaloista oinaaseen ja  askendentti härästä kaksosiin. Paljon muutosta kerralla!

Lisävinkin toivossa kävin läpi auringonpaluut mutta ne vaikuttivat suht positiivisilta, paljon epätavallisia askendentti-merkkejä kuten  leijona, vaaka ja  jousimies tavallisten  kaurisneitsytskorpioni sijaan. Muuta en niistä oikein osannut katsoakaan.

Pelottaa että sairastunko vakavasti, ruumiillisesti tai mieleltäni..joko varaan pehmustetun huoneen? Vai tuleeko minusta suuri guru Grin Ei ehkä viisasta yrittää katsoa tällä tavalla tulevaan kun alkaa pelkäämään mutta mihin yrittäisin varautua, miten parhaiten valmistautuisin tuleviin koitoksiin?  Ja todellakin jos jollain kokemusta noista huonepainotuksista niin kerro kokemuksesi! Luin kyllä jo foorumilta kaiken aiheesta löytyvän mutta vielä kaipaisin lisää.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #1 : 17.08.2007 21:48:38 »

Hmmm, kukaan ei halua tai ei uskalla kommentoida...ovatko asiani niin huonosti?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.08.2007 11:09:36 »

Äkikseltään katsottuna merkittävimmät muutokset ovat AC:n ja Auringon merkkivaihdokset. Oinas-Kaksoset -yhdistelmä vaikuttaa aika menevältä, aikaansaavalta ja sosiaaliseltakin. Neptunus DC:llä kannattaa tietysti huomioida.

Mitä progressioihin yleensä tulee (minun mielestäni), niin kannattaa huomioida ensisijaisesti planeettojen merkki- ja huonevaihdokset ja planeettojen toisiinsa tekemät tarkat aspektit (orbiksi n. 1 aste). Proge-karttaa voi tarkastella yksikseen, mutta hedelmällisempää on verrata edistyksiä radix-karttaan. Kuun progressioistahan on tuolla erikseen ketju.

Progressiokarttasi ylimalkainen tarkastelu tietysti viittaisi terveysasioiden painottumiseen, mutta en ole ihan varma siitä, kannattaako tätä edistystyyppiä tutkia ihan samalla tavoin kuin radixia tai vaikka AP-karttaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.08.2007 11:35:08 »

Hei Taikatalvi!
Lilli ehtikin jo vastata, ennen kuin olin oman sepustukseni saanut valmiiksi, mutta vastauksena keskeiseen kysymykseesi, minulla ei ole valitettavasti ole kokemusta kyseisistä painotuksista, mutta muuten ajattelin vähäsen kommentoida...

Olet varmaan turhaan huolissasi noiden Huoneiden asemasta kartalla, niille voi löytyä selitys Syntymäkartaltasi. Kuten tiedät sisältää Progressiivinen -kartta viitteitä siitä, mihin olet elämässäsi edennyt syntymäsi hetkestä. Syntymäkartta puolestaan näyttää sen mihin sinun tulisi edetä ja pyrkiä tässä elämässä.

Kiinnitä siis huomiota proge -kartan ja syntymäkartan välisiin suhteisiin enemmän kuin pelkkään yksittäiseen karttaan... Progressiivinen kartta edustaa suhdettasi ulkomaailmaan, mutta sillä ei ole sidettä nykyisyyteen, mikäli yhteyttä radixin eli syntymäkartan ja proge -kartan välillä ei ole. Kyseessä on siis kahden "sisäisen" kartan välisistä suhteista.

Myönteiset AP -kartat edustavat myönteisiä mahdollisuuksia, joita sinulle tulee ulkoapäin.

Tuo yhteys voi olla aspekti proge -kartan ja radixin taivaankappaleiden (pisteet, Akselit, planeetat jne.) välillä, aspekti  proge -kartalla kahden radixilla toisiaan aspektoivan taivaankappaleen välillä tai transiitti, joka koskettaa taivaankappaletta, joka on aspektissa toiseen taivaankappaleeseen radixilla tai progella tai molemmilla.

Aspektien orbi eli etäisyys on vain 1 aste, Luminaareilla eli Valoilla, Kuulla ja Auringolla, 1-1,5 astetta.

tallennettu

Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #4 : 19.08.2007 14:46:13 »

Kiitoksia kovasti vastauksistanne! Nyt vasta taas koneen ääressä ja uppoudun heti pähkäilemään asiaa..terveysasiat mietityttää koska 6 ja 12 huone ovat radixilla tyhjiä ja aina jääneet vähän vieraiksi mutta kaikenlaista kremppaa kuitenkin ollut aika ajoin. Täytyypä tosiaan tarkastella radixin aspektit ja fundeerata...
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #5 : 26.08.2007 19:52:27 »

Kiitos Lilja-82! No ei tuo sinun kokemus rohkaise kauheasti, olen saanut yksinäisyyttä liikaakin ja kun tuo aika on vasta aluillaan ja jatkuu vuosikymmenen niin voihan kurjuus!

Tarkkojakin oppositioita on jo ollut eli  mars  aspect_con saturnus 12h  aspect_opp  jupiter taisi jo mennä jos pitää orbin 1 asteessa, myöskin  venus  aspect_opp  uranus oli tarkka aikana jolloin ostin tietokoneen ja sitä kautta löysin kumppanin Wink, radixilla tällä parilla joku pikkuaspekti..neliö mistä roikkuu L? Eli ehkä tosiaan kaikki ei ole huonoja uutisia Smiley

Huomasin että vuosina jolloin  askendentti oli oinaassa olivat hurjat vuodet, tuliluontoinen olin valitettavasti liikaakin. Toivottavasti aurinko siellä ei tuo samaa esiin kun juuri olen oppinut luottamaan seesteisempään luonteeseeni.

Täytyy tosiaan tarkistella transiititkin, työlästä vaan kun noita on niin paljon.

tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #6 : 27.07.2008 08:58:14 »

Vanha ketju jo mutta ajattelin palata vielä kertomaan mitä tiesi progekartan  aurinko  aspect_opp  pluto joka vieläkin voimassa. Eli suuri väsymys ollut päällä, vatsavaivoja koko vuoden ja työelämässä ollut tuulista, lomautusta ja palkkasotkuja. Työtovereiden selkäni takana juonitteluja. Myös auringonpaluukartalla  pluto 6. huoneessa ja  aurinko  kuu  merkurius  neptunus  chiron MC:llä osoittaa samaan suuntaan vaikka toivoinkin sen tarkoittavan jotain positiivista.
Kesällä asiat ovat tasaantuneet johtuen ehkä kun proge kuu teki  aspect_tri  aurinko ja  aspect_sex  pluto . Uutta suhdettakin toivoin kun  pluto pDC:n hallitsija mutta kukaan ei herättänyt minkäänlaista kiinnostusta minussa vaikka yritystä oli  Undecided

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2008 19:21:16 »

. Olen jälleen monta kertaa vakuuttuneempi siitä, että ihminen todella luo omaa tulevaisuuttaan jokaisena elämänsä hetkenä.

*Jos ajatellaan näitä Sepon tai Athan lauseita, pystyiskö niillä kumoamaan hankalia proge tai ap karttoja.. siis että vedät puoleesi sitä mihin uskot.. jos näin on, ei tähtitaivas paljon voisi vaikuttaa.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #8 : 28.07.2008 16:43:17 »

Wild starilta suomennosta jos saisi...jos vaivautuu jotain sanomaan niin sanoisitko selvästi! Mitä sepon ja Athan lauseita?
Miksi sitten kukaan astrologiaan ylipäänsä uskoisi? Oletukseni jostain aspekteista pohjautuvat suurimmalta osin tämän palstan tietoihin vaikka oma mieli toivoo jotain paljon parempaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 28.07.2008 17:31:08 »

No siinähän se sitaatti oli aika selkeenä. Jos itse luo todellisuutensa mielellä, voivatko tähdet siinä tapauksessa asioita estää?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #10 : 28.07.2008 20:51:29 »

Minä olen vähän samoilla linjoilla kuin WS. Ihminen pystyy itse vaikuttamaan elämäänsä hyvinkin paljon ja luomaan siitä mieleisensä. Se mitä ajatuksilla luot nyt, on todellisuutta huomenna.  Jos meidän elämämme olisi syntymäkartan ja Ap-progekarttojen määräämä täysin, mehän olisimme silloin vain ohjelmoituja koneita. Mitä järkeä silloin olisi ylipäätään syntyä tänne lukemattomia kertoja?

Minä näen syntymäkartan ihmisen elämänsuunnitelmana ja itsetuntemisvälineenä. Kulloinkin vaikuttavien transiittien ja Ap-karttojen energiat kyllä vaikuttavat ihmisen elämään, mutta minusta ne luovat vain tietynlaisen, otollisen energian tehdä jotakin, mutta yhtä hyvin ihminen voi myös kiertää tuon energiavaikutuksen ja valita jotakin muuta. Esimerkiksi minulla oli joitakin aikoja sitten Ap-kartan parisuhdeosastolla virityksiä, mutta sisimmässäni oli sellainen olo, että halusin jatkaa yksinoloa ja valitsin siis sen. Joten Ap-kartan se osio jäi "toteutumatta"  Cheesy

Taikatalvi,
nuo sinun mainitsemasi työpaikkaongelmat ja väsymykset voivat tietenkin johtua myös progekartan energioista, mutta minusta ne ovat kyllä enemmänkin tämän nykyisen yhteiskunnallisen tilanteen tuomia. Taitaa melkein jokainen nykyään kohdata samoja asioita jossakin muodossa. Me emme elä yksin tyhjiössä ja yhteiskunnan ja maailman tilanteet vaikuttavat meidän elämään aina. Monesti hankalat tilanteet ovat haasteita ja merkkejä siitä, että tarvitsemme muutoksia. Minusta ainakin tuo Ap-kartan 6. huoneen Chiron on selvästi positiivinen. Minulla ainakin Chiron on aina tuonut parantavia asioita missä kulloinkin on vaikuttanut. Edellyttäen, että olen ollut valmis muutokseen ja parannukseen.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #11 : 29.07.2008 05:22:49 »

Wildstar en näe lainausmerkkejä. Mielestäni jos ei ole asiaan jotain omaa sanottavaa ei kannata tulla toistelemaan toisten sanoja ja pahoittaa mieltä. En ole taitava kirjoittaja, sanomani voi kuulostaa mustavalkoiselta mutta en yksinkertaisesti osaa ilmaista kaikkea mitä haluaisin kirjoittamalla. Jos olet tuollaisen kuvan saanut minusta parin viestin perusteella niin sitten olet, totuus on hyvin toisenlainen. On minullekin muodostunut kuva sinusta viestiesi perusteella mutta jätän tuomitsemisen, et varmaankaan ole oikeasti sellainen kuin ajattelen.

Kiitos Julyettelle asiallisesta vastauksesta! En minäkään odota että kartat toteutuvat sellaisenaan, tai no, tuo auringonpaluukartta kyllä tuntuu nyt alkavan toteutua päästyäni näyttämään nyt töissä taitoni eli ehkä kuitenkin onnistun siinä mitä olen toivonut. Aika näyttää.
Uskon myös positiivisen ajattelun voimaan mutta aina se ei toimi vaikka kuinka tiristäisi ilon pisaroita sydämestään. Paljon hyvää on myös tullut,  jupiter ja  venus seiskassa ovat tuoneet paljon vaikka eri tavalla kuin ajattelin etukäteen.
Tuo  chiron on muuten kympissä eikä kutosessa.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #12 : 29.07.2008 13:43:31 »

Wildstar tekstisi menee edelleen yli hilseen, en saa siitä kiinni. Ja Jumalaan en usko joten tuollaiset tekstit eivät minua kosketa.

Olen erehtynyt paikasta. Luulin että palstalla voisi vertailla kokemuksia eri transiiteista jne, mutta kaikkea kaivellaankin vierestä Smiley aikani ja kirjoittajanlahjani eivät riitä selittämään kaikkea mitä tapahtuu ja jos nämä viestien vilaukset ovat antaneet noin surkean kuvan muille minusta niin voi voi. Taidan jättää fiksummille nää löpinät.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13 : 31.07.2008 12:16:04 »

Harmi kun Taikatalvi poisti profiilinsa. Minunkaan mielestä nuo kanavoinnit ei nyt liittynyt tähän aiheeseen. Älä pahastu WS.

Oli pakko tutkailla niin minulla taitaa proge  aurinko pysytellä koko elämäni ajan 6.huoneessa. Ei se ikinä ehdi 7.huoneeseen. *huoh* Samaten muut planeetat 6.huoneessa... Ainoa mikä liikkuu on Mars 8.huoneessa ja Kuu. *isompi huoh*

Paitsi että  venus siirtyy joskus eläke iässä 7.huoneeseen. Ah, lemmekäs vanhuus luvassa.  Kiss  Grin

Lisäys: minulla muuten ensi vuonna progekartalla tärkeä tapahtuma kun  aurinko vaihtaa merkkiä  kauris  Huh
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #14 : 31.07.2008 12:43:51 »

Hyvä aihe. En ehtinyt aikaisemmin tähän paneutua mutta nyt harmikseni huomasin Taikatalven poistuneen. Mitä jos vielä palaisit kommentoimaan?

Poistin ketjusta pari viestiä, jotka eivät kuulu aiheeseen ja joiden perusteella Taikatalvi ärsyyntyi.

Jatketaan keskustelua aiheesta.  Smiley

Itselläni on  aurinko radix-kartalla huoneessa 6 minkä liitän ehkä siihen, että fyysinen terveys on minulle varsin tärkeä asia. Oma Aurinkoni on edennyt jo 10. huoneeseen progressioissa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: