Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten näen muut  (Luettu 11052 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sahemi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #15 : 12.08.2007 09:58:38 »

Ihana kuulla sinuakin täällä kristalli38 Smiley Luku perässä muuttunut Wink

Mutta minäkään en halua ketään loukata millään tavalla ja siksi poistin kirjoituksiani, koska koin niin, että omista kokemuksistaan kertominen tuotti jollekin / joillekin päänvaivaa ja loukkaantuivat. Jota ihmettelen suuresti  Shocked Oliko se sittenkin sitä kateutta, vai mitä? ( jos ei itsellä ole kokemuksia takana, tai kokee niin )

Ei se ole kateutta. Uskon että kyseessä on ihmisen pelko. Pelko siitä että en olisikaan niin enkeli kuin ajattelen olevani. Ja sekin niin hölmö ajatus...(tiedän kun itse saman pelon kohdannut). Olemme kaikki yhtä puhtaita ja täydellisiä olentoja Smiley Ihmisen mieli haluaa saada syyn pahaan oloon ja se syy kun löytyy ulkopuolelta hyppii ego riemusta tasajalkaa  Smiley Sitten tulee joku joka väittää että syy pahaan oloon on aina itsessä (kuten itse näen). Aina jos on paha olla, pitäisi katsoa peiliin ja nähdä se pelko tai halu joka maalaa toisen tai ihmisen teon pimeäksi. Tuo on se joka ihmistä harmittaa. Tai oikeastaan ihmisen egoa  Wink Että joku meinaa tulla ja ottaa edestään mehevän ruokakupin pois. Ja kun siinä olisi ihmiselle se avain jolla sydän aukeaisi ja ego siirtyisi talutushihnaan, eikä päinvastoin... Mutta kukin tavallaan ja täysi rakkaus niitäkin kohtaan jotka antavat vielä egon kuljettaa itseään hihnassa. Eihän se minulta ole pois. Surullista vain nähdä kuinka ihmiset taistelevat saman pahan olon kanssa vuodesta toiseen, vain siksi että syy pahaan oloon nähdään väärässä paikassa. Niinhän itsekin tein. Ex:ni oli sellainen paholainen ja minä  angel  :Smiley. Joopa joo. Nyt ollaan ihan yhtä täydellisiä ihmisolentoja omine pelkoinemme. Ja eihän niitä juuri taida enää ollakaan Smiley

Kristalli38, mikä on se pelkomme joka poistaa tai haluaa poistaa tekstejämme? Joka miettii että sanoinkohan väärin, loukkasinkohan?  Wink

Jos itselleni tulee  tickedoff, kurkistan sisälleni ja sanon: No niin egolaiseni, mikäs pelko tai halu siellä nyt ottaa vallan... Sit kun ymmärrän, halaan egoani ja pistän nätisti istumaan olkapään päälle. (etsii egohymiötä... HuhSmiley

 smitten Sahemi
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #16 : 12.08.2007 11:01:35 »

 :Smiley Melkoista hoitoa teiltä - kiitos!


Se muuten on joskus - eikä niin vain joskus - tiukkaa, kun pelkää näyttävänsä muille jotakin, mitä haluaisi itse kantamistaankin kantaa heidän puolestaan.

Ollako itse se tassu maassa kiinni rahjusteleva "minulla on näitä puolia" -ihminen,
koska muut näemmä lukevat minusta itseään, mutta minuksi kääntäen.

Saanko olla olemassa tällaisena, muutenkin kuin niin,
että Illuusia piileksii puskissa odottaen siipiensä kasvamista takaisinkin
ja Pessi senkun lampsii näkyville, koska voi vain tunnistaa ihmisten suhtautumisen viestittävän:

"EI tuo voi olla täydellinen ja puhdas - peikko se on koko Menni."

crazy2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 01.10.2007 12:49:41 »

Melkoista hoitoa Sinultakin Mika-Matti, KIITOS  smiley6600  Kiss
 smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Satu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #18 : 04.10.2007 11:47:12 »

Poimin ihmisten yksittäisiä lauseita ja pysähdyin miettimään miten ihminen toimii ja mikä voisi olla se uusi tapa toimia. Tarvitsin ihmisten lauseita ja ajatuksia omaan oppimiseeni. Loinen  :Smiley?
Lainaus



Minä ymmärrän.
Minustakin tuntuu tältä...

Älä huoli, meitä on niin moneen junaan menijöitä, että turha on antaa itseään loukata toisten sanoilla.

-kotka-
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: