Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: merkkisi/ työelämä  (Luettu 28315 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
leijonamieli
Vieras
« : 12.08.2007 18:15:31 »

Hmm..kiinnostaa kovasti miten olette työelämässä sijoittuneet suhteessa tähtimerkkiin.   :Smiley Voisi kuvitella, että tietyt merkit valitsevat itselleen sopivan työn.

Riittää kun merkitset esim.

Kalat= hoitoala

(itse nyt opetusalalla=leijona).
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.08.2007 18:26:42 »

itse olen  aurinko harka  askendentti vaaka  kuu  kalat

härkä ja vaaka varmasti osaltaan ovat vaikuttamassa siihen että nykyinen viihteenalalla tehtävä työ on minua...

olisiko sitten taas tuo kuu kala joka edustaa minussa tätä toista tärkeää hoitavaa ja intuitiivista puolta...
tallennettu

sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2007 18:27:35 »

mie olen kaksonen (ja varsin tyypillinen sellainen tai sitten on tuo adhd jäänyt diagnosoimatta) ja tällähetkellä psykologian puolta olen alkanut opiskelemaan  Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 12.08.2007 18:57:41 »

Opiskelen hoitoalalle ja ensihoito/päivystyspoli kiinnostaa. Varmaankin skorppari/neitsyt vaikuttanut.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 12.08.2007 19:10:14 »

Jaa..  :Smiley
Työskentelen PR:n ja kommunikaation alla Guest Relations Managerina
ja olen  aurinko kaksosetaskendentti skorpionikuu vesimies

Voisi jopa olla varsin osuvaa. Grin
tallennettu
savannah
Vieras
« Vastaus #5 : 12.08.2007 19:15:16 »

Olen vesimies,nainen,työskentelen yksityisyrittäjanä ravintolaalalla. Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 12.08.2007 21:17:35 »

Olen harka ja olen museo-jalokivien kanssa tekemisissa.-ja myyn ja arvostelen timantteja.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 12.08.2007 22:22:33 »

Härkä ja hoitoalalla.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #8 : 12.08.2007 22:24:22 »

Hei Ystäväin

aurinko  vaaka  askendentti neitsyt

Yrittäjä; kauneudenhoitoa ja terveydenhoitoa

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
talviuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 12.08.2007 22:40:28 »

aurinko-, kuu- ja nousujouskari koulutti itsestään datanomin ja pakertaa tietokoneiden (lähinnä nettisivujen) parissa.

n. vuosi sitten alkoi kyteä päässä ajatus, että tämä ei ole lainkaan sitä työtä mitä haluan tehdä. Nyt se on vähitellen jo ahdistavaa, harkinnut nyt viikon tai pari irtisanoutumista. Haluan tehdä jotain käsilläni, ja auttaa muita jollain tapaa, kun vielä keksisi sen oman alueensa  uglystupid2
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #10 : 13.08.2007 09:50:59 »

smitten Työni liittyy ihmissuhteisiin, ulkoiseen ja sisäiseen hyvinvointiin, sekä omaan että asiakkaiden. Eli olen elämäntaidonvalmentaja, pukeutumisneuvoja, elämäntaiteilija: leikin väreillä, aiemmin ommellen ja silkkiä maalaten, nykyisin väri- ja tyylikonsulttina. Arvostan kauneutta, turvallisuutta (myös seikkailuja), hyviä ihmissuhteita, elämän nautintoja, mutta en osaa mielistellä ketään. Ehkä uskottavuuteni perustuu juuri sille. Elän hetkessä, tunteet aina mukana pelissä. Minulla on onni tehdä työssäni juuri sellaisia asioita, joita rakastan ja haluan tehdä, ainakin melkein. Olen aina rakentanut omaa työtäni yrittäjänä siihen suuntaan ja edelleen rakennan. Opiskelen ja opettelen jatkuvasti uusia mielenkiintoisia asioita tukemaan jo aiemmin osaamaani.
Mikähän minusta vielä isona tuleekaan!  :Smiley

Ja kaikki nuo tärkeimmät planeettojen sijainnit mielestäni tukevat omaa käsitystäni työstäni/elämäntehtävästäni:  Cool
-nouseva Vaaka, aurinko Härässä, kuu Kaksosissa, merkurius Oinaassa, venus Kaksosissa ja mars Ravussa

PS.  uglystupid2  Kuulostan varmaan sinkulta, joka voi tehdä mitä tahtoo. Ehei, olen kolmen aikuisen lapsen äiti ja kahden pikkuisen tytön mummo. Yrittäjänä 20 vuotta ja parisuhde edelleen sama. Turvallisen parisuhteen ja perheen kannustavaa voimaa ei saa koskaan unohtaa aikuisena luodessa uraa. Pitää vain muistaa, ettei uhraudu liikaa toisten vuoksi. Omaa tilaa tarvitsee jokainen. Jos jotain todella haluaa, asiat ovat aina järjestettävissä kaikille osapuolille sopivalla tavalla (oisko tääkin sitä nousuvaakaa?)
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11 : 13.08.2007 13:55:12 »

Olen harka ja olen museo-jalokivien kanssa tekemisissa.-ja myyn ja arvostelen timantteja.
IIK... ihana työ sinulla  smitten
Itse työskentelen sivistyspuolella siellä sun täällä ja kuvioissa yhtenä osana on korukivet, lähinnä niiden valmistus  Smiley 15v. on tullut tahkottua kiviä ja nyt uutena itselleni (opiskelusarkana) tuli tuo viistehiomakone. Eli aina etiäpäin ja uutta vanhan päällle  Cheesy Oiko tää piirre   askendenttijousimies?
Harrastus puolta näkyy sit kait tuo  oinas paremmin... sen 7.rautaa tulessa ja yhtä aikaa, limittäin kaikkia tehden... loppuun asti  Wink ja uusia lisää ,eli tekemättömät työt ei lopu koskaan  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.08.2007 15:42:11 »

aurinko kaksoset kuu harka askendentti rapu. Varmuuden vuoksi tähän vielä MC, joka on  vesimies.

Kaksosena olen taatusti ikuinen opiskelija. Koulutus ja pääasiallinen työkokemus on kuitenkin luonnontieteiden alalta. Kumisaappaat eivät kuitenkin kuulu työpukuun  :Smiley, pikemminkin pipetti ja valkoinen takki.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2007 16:17:49 »

Nousu  vaaka
Aurinko  oinas
MC  leijona

Kultuuri ja viihdealalla, suunnittelupuolta.

Se kummalle puolelle asetun, on vielä arvoitus. Toistaiseksi pystynyt yhdistelemään.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
heissu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 13.08.2007 16:58:25 »

Tällähetkellä kotiäiti, mutta normaalisti olen kirjanpitäjä ja arvatkaa mikä on merkkini  :Smiley

NEITSYT Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: