Työni liittyy ihmissuhteisiin, ulkoiseen ja sisäiseen hyvinvointiin, sekä omaan että asiakkaiden. Eli olen elämäntaidonvalmentaja, pukeutumisneuvoja, elämäntaiteilija: leikin väreillä, aiemmin ommellen ja silkkiä maalaten, nykyisin väri- ja tyylikonsulttina. Arvostan kauneutta, turvallisuutta (myös seikkailuja), hyviä ihmissuhteita, elämän nautintoja, mutta en osaa mielistellä ketään. Ehkä uskottavuuteni perustuu juuri sille. Elän hetkessä, tunteet aina mukana pelissä. Minulla on onni tehdä työssäni juuri sellaisia asioita, joita rakastan ja haluan tehdä, ainakin melkein. Olen aina rakentanut omaa työtäni yrittäjänä siihen suuntaan ja edelleen rakennan. Opiskelen ja opettelen jatkuvasti uusia mielenkiintoisia asioita tukemaan jo aiemmin osaamaani.
Mikähän minusta vielä isona tuleekaan! :
Ja kaikki nuo tärkeimmät planeettojen sijainnit mielestäni tukevat omaa käsitystäni työstäni/elämäntehtävästäni:
-nouseva Vaaka, aurinko Härässä, kuu Kaksosissa, merkurius Oinaassa, venus Kaksosissa ja mars Ravussa
PS.
Kuulostan varmaan sinkulta, joka voi tehdä mitä tahtoo. Ehei, olen kolmen aikuisen lapsen äiti ja kahden pikkuisen tytön mummo. Yrittäjänä 20 vuotta ja parisuhde edelleen sama. Turvallisen parisuhteen ja perheen kannustavaa voimaa ei saa koskaan unohtaa aikuisena luodessa uraa. Pitää vain muistaa, ettei uhraudu liikaa toisten vuoksi. Omaa tilaa tarvitsee jokainen. Jos jotain todella haluaa, asiat ovat aina järjestettävissä kaikille osapuolille sopivalla tavalla (oisko tääkin sitä nousuvaakaa?)