Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo levottomuus...  (Luettu 28715 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 13.08.2007 12:19:11 »

joko en ole kehittymässä tai olen jo kehittynyt niin, ettei tarvitse tuskailla
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #16 : 13.08.2007 12:37:28 »

Minneköhän minä kirjoitukseni lähetin,vai lähetinkö ollenkaan kun ei ainakaan täällä näy. Shocked
Niin,olin kiittämässä Rakkauden enkeliä siitä,että toi julki kokemuksensa.Minulla kun on aivan samaa oireilua,mutta alkaa jo tuossa myöhäis-iltapäivästä.
Samoin olen kokenut sekä itsehoidot,että muiden hyvin vahvoina.Onko teillä samaa tuntemusta?

Odotusta se on.Kuin lapsi joulun alla. Smiley
Joskus on aijemminkin sellaisia tuntemuksia ollut ja yleensä kun levottomuus loppuu,seuraa syvä rauha. angel
Vaikka miten itse kanavoikin,on hyvä kun tuo näitä juttuja myös muille julki.Loppuu monen kohdalla ihmettelyt,kun usein isompi ryhmä tuntee samoin.Siispä KIITOS! angel  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 13.08.2007 12:48:58 »

minä taas ihmettelen miksi tämä ryhmä tänne on kertynyt, mutta kukin kokee tavallaan. pääasia on kai, että on hyvä ja selkeä olo koskien elämäänsä, sisäinen rauha joka minulla vallitsee. hauskaa kesän jatkoa, vaikka puissa on jo keltaistakin..
« Viimeksi muokattu: 15.08.2007 11:48:49 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 13.08.2007 13:26:41 »

Alunperin lähdin tälle valon tielleni lapseni vakavan sairauden myötä. Näytti keväällä että kaiken kokemani jälkeen ihme olisi tapahtunut, kunnes taas äskettäin osa oireiluista alkoi. Mutta eri tavalla. Lapsi on rauhallinen, mutta pulssi on korkea ja hengitys työlästä. Veriarvot ovat todella huonot, mutta lapsen hyvä vointi hämää. Ehkä palaan tähän myöhemmin. Pitää vielä katsoa tilannetta. Ja voi olla että nyt mielikuvituksella yhdistin asian... tähän aikaan illasta mahdollista... Vaikea aina sano että mikä menee sydämen ääneksi ja mikä egon haluksi hallita lapseni sairautta   Huh

Parantavaa rakkauden valoa ja voimaa teille molemmille!  smitten

Tapahtuminen tulee vastaan - tapahtuminen edeltää kokemista.
Hengitys sijaa tapahtumista kokemismaailmaan.
Hengitys tavallaan sopeuttaa ihmistä ottamaan vastaan muutosta.
Hengitys myös hälyttää antaen vinkkejä siitä, että muutos tekee hienovaraista tuloaan.

Tulevainen = hengityksen päässä uuden kokemisesta

 Smiley

Todellakin, enpäs ollutkaan ajatellut tuolta kantilta. Kiitos.  smitten

Kiitos Kaarina sinullekin selvennyksestä.  Wink  smitten

Kyllänyt on tapahtumassa niin suuria muutoksia kehostojemme energioissa, ettei ole ihmekään, jos se joltain kussakin tuntuu!  Cheesy Smiley

Edelliseen kirjoitukseen ja lainaukseen Kaarina; näin on  smitten

Tuossahan se vastaus on  Smiley Itse ihmetellyt kans miksi hengittäminen tuntuu raskaalta, minulla se ei liity iltaan vaan tulee ihan mihin aikaan päivästä vain.. kuten tälläkin hetkellä.

Allekirjoitan tuon.

Jännää, kun keskellä hapekasta päivää pitää hengitellä kuin kahden edestä!  Kiss Smiley

Kiitos!  smitten Ja todellakin välillä tuntuu siltä kuin hengittäisi kahden edestä. Itseasiassa silloin kun tyttöjä odotin, niin välillä varsinkin loppuraskaudesta tuntui vähän samalle.  :Smiley Jotain uutta siis syntymässä... (en ole raskaana  Grin Wink)

Minneköhän minä kirjoitukseni lähetin,vai lähetinkö ollenkaan kun ei ainakaan täällä näy. Shocked
Niin,olin kiittämässä Rakkauden enkeliä siitä,että toi julki kokemuksensa.Minulla kun on aivan samaa oireilua,mutta alkaa jo tuossa myöhäis-iltapäivästä.
Samoin olen kokenut sekä itsehoidot,että muiden hyvin vahvoina.Onko teillä samaa tuntemusta?

Odotusta se on.Kuin lapsi joulun alla. Smiley
Joskus on aijemminkin sellaisia tuntemuksia ollut ja yleensä kun levottomuus loppuu,seuraa syvä rauha. angel
Vaikka miten itse kanavoikin,on hyvä kun tuo näitä juttuja myös muille julki.Loppuu monen kohdalla ihmettelyt,kun usein isompi ryhmä tuntee samoin.Siispä KIITOS! angel  smitten

Todellakin, kuin lapsi joulun alla.  Cheesy Kiitos itsellesi.  smitten

Kyllä minä olen ainakin huomannut, että rakkaudenenergian siirtokykyni on voimistunut. Ja olen kyllä vastaanottavaisempikin monella tapaa. :Smiley

Tuopa se pointti onkin, että näitä juttuja on juuri tuosta syystä hyvä tuoda julki... Ei tarvitse kenenkään yksin pähkäillä.  angel

minä taas ihmettelen miksi tämä ryhmä tänne on kertynyt, mutta kukin kokee tavallaan. pääasia on kai, että on hyvä ja selkeä olo koskien elämäänsä, sisäinen rauha joka minulla vallitsee. hauskaa kesän jatkoa, vaikka puissa on jo keltaistakin..

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa... Kukin kokee todellakin tavallaan. Ja se sisäinen rauha, hyvä ja selkeä olo on kuitenkin aina pohjalla ja se voi säilyä, vaikka välillä kuinka hetkellisesti myllertäisikin elämässä. Hauskaa kesän jatkoa sinullekin!  smitten



tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #19 : 13.08.2007 17:42:38 »

Minä olen noin 2 viikkoa öisin herännyt ja ollut outo olo ja sydän hakannut niin julmetusti niinkuin olisin pelästynyt jotain, on ollut pakko joko nousta tai laittaa valopäälle ja juoda vettä. Ja hengittää rauhallisesti, niin on mennyt ohi.  buck2
tallennettu

helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #20 : 13.08.2007 18:48:26 »

eikö tätä ole sanottu jo vuosikausia täällä? mitä uutta siinä on, ja mitä todellista?

onneksi en tunne moista levottomuutta. sitäpaitsi luotan enää vain omaan arvostelukykyyni ja järkeeni näissä asioissa.
Uskon ,että me kaikki luotamme ,ja uskomme.Kuitenkin on "helpottavaa" kuulla,
että muillakin , on samankaltaisia tuntemuksia
-levoton sielu terveessä kehossa-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #21 : 13.08.2007 20:30:03 »

Vai onko muillakin härillä levotonta?

Minulla tosi levoton olo: kädet, jalat eivätkä ajatukset pysy yhtään koossa nukkumaan mennessä eteenkään. Mutta muulloinkin on olo kuin suuren suurella asemalla - ei tiedä mihin junaan hyppäisi .. vai jäisikö asemalle.

Kuka osaa tulkita??
Onkohan jokin planeetta sellaisella sortilla, että tekee levottomaksi? Löytyykö noista syy?

 uranus  aspect_sex  merkurius      26.7.2007 (25.5.2007 - 26.8.2007)

 chiron  aspect_sex  saturnus       9.8.2007 (9.7.2007 - 23.8.2007)

 saturnus  aspect_sex  mars       12.8.2007 (12.7.2007 - 26.8.2007)

 merkurius  aspect_squ  kuu       12.8.2007 (10.8.2007 - 13.8.2007)

 merkurius  aspect_squ  keskitaivas       12.8.2007 (10.8.2007 - 13.8.2007)

 mars  aspect_sex uranus         12.8.2007 (8.8.2007 - 16.8.2007)

 mars  aspect_squ  askendentti        12.8.2007 (8.8.2007 - 16.8.2007)

 merkurius  aspect_squ  merkurius         13.8.2007 (11.8.2007 - 14.8.2007)

 venus  aspect_con  pluto         13.8.2007 (11.8.2007 - 14.8.2007)

 venus  aspect_sex  mars          14.8.2007 (12.8.2007 - 15.8.2007)

 uranus  aspect_sex  keskitaivas          4.10.2007 (3.8.2007 - 4.11.2007)
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #22 : 13.08.2007 21:26:37 »

Ihanaa, että minullakin ON yöllävalvomisseuraa - siellä jossain  laugh

Välillä tosiaankin sydän surraa oudosti  :Smiley Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #23 : 13.08.2007 21:39:18 »

Vääjäämätön järjenlähdön tuntemus ennen tasapainoa. Aivot lähti lentäen lomalle. idiot2
« Viimeksi muokattu: 13.08.2007 21:41:45 kirjoittanut Valo » tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #24 : 13.08.2007 22:55:04 »

Liityn kerhoon. Nukun huonosti, näen valtavasti ihme unia ja olo on rauhaton. Lisäksi tuntuu ettei keuhkoissa ole riittävästi tilaa kaikelle hapelle, mitä sinne pitäisi saada...  Undecided

Hyvä että meittiä on muitakin, itsehän ihmettelin suuresti omaa olo tilaani.  Tongue
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #25 : 13.08.2007 23:07:33 »

Lainaus
Ainut fyysinen "oire" on se, että hengittäminen tuntuu jotenkin normaalia raskaammalta ja työläämmältä.


!!! Mulla on tämä sama, olen kovasti sitä ihmetellyt ja oireet alkavat nimenomaan illalla. 
 
Olin äskettäin eräässä isossa tapahtumassa.Aikaisemmin samantyyppisissä kilpailutilanteissa ihmisten väliset energiat ovat olleet huomattavasti agressiivisempia, mutta yllätyin siitä että ihmisten väliset energiat/vibat olivat melko lempeitä. Inhoan isoja ihmismassoja yleensä, mutta nyt oli jotenkin helpompi olla! Ensin ajattelin että syynä on helle- vienyt isomman terän ihmisistä, mutta oli siinä jotain muutakin- ja jotain hyvää! Tuli jotenkin sellainen olo että "samassa veneessä ollaan" ja että ihmiset ikäänkuin hakivat turvaa toisistaan..Olenko minä muuttunut vai maailma? Grin
Tai ehkäpä kysymyksessä oli vain yksittäinen tapaus.. :Smiley

« Viimeksi muokattu: 13.08.2007 23:21:06 kirjoittanut Dimma » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #26 : 13.08.2007 23:32:37 »

Täällä vielä valvon. Tuntuu kuin pitäisi odottaa, mitä tuleman pitää, eikä osaa asettua.
Ensin ajattelin, että minun tähteni on nyt vain sellaisissa asennoissa, että levottomuus vaivaa ... ja jonkin ratkaisun odotus - mutta, että muillakin samanlaisia tuntemuksia.

Odotan ukkosen tulevan ja puhdistavan ilmaa - tätä fyysistä. Mikä puhdistaisi henkisen puolen ilmaa.

Taidan ryhtyä tekemään tiibetiläiset ja sen jälkeen koetan rentoutua nukkumaan (jospa vaikka pyörittelisi chakroja .. auttaisikohan se).
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 14.08.2007 20:54:24 »

Täälläpäin onkin tänään jyrähdellyt ukkonen. Silti hiostava ja seisova ilma edelleen. Sisäinen levottomuuskin jatkuu, mutta on ehkä kuitenkin hivenen jo helpottanut.
tallennettu
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #28 : 14.08.2007 21:21:45 »

Ei jyrise, ei vaikka kuinka haluaisin *huokaus*
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 14.08.2007 21:42:24 »

Aikas hassua, nimittäin nuorin kissamme oli äsken jotain ainakin kymmenisen minuuttia todella levoton. Ei ollut ihan oma itsensä. Pyöri ja hyöri ja käveleskeli ympäriinsä, eikä selvästikään oikein osannut päättää mitä olisi tehnyt. Nyt se sitten viimein kuitenkin rauhoittui ja hyppäsi sohvalle minun ja toisen kisulimme viereen.  smitten Onko tätä nyt eläimilläkin, vai onko se tarttuvaa?  Grin :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: