Olin tänään resonanssiterapiassa ja juteltiin siinä samalla yli tunti.
Joskus ihmisistä saa saa väärän kuvan oman huonon olon takia kuten mulle tapahtui tässä jutussa aiemmin.
Oli kyllä niin hirveä kesä ettei ikinä ollut noin kamalaa ja sit sain tästä resohoitajastakin ihan paskan kuvan. Toki hänen juttunsa olivat silloin hieman...mustanpuhuvia... mutta mä en osaa vieläkään erottaa kuka intuitiivisesti tietää, kuka kanavoi, kuka juttelee henkimaailman kanssa ja miten nää eroaa toisistaan koska joskus noi menee ristiin
Reso toimii jopa ton tippapullon läpi tosi herkillä ihmisillä jota en kyllä vielä kunnolla usko mutta terapeutti sanoi että jos yksi tippa päivässä tekee huonon olon, laita se tippapullo tyynyn alle yöksi.
Jollain tosi herkällä pikkuskidillä oli noi tipat tehnyt heikon olon ja jopa tyynyn alla pitäminen ei sopinut mutta hänen huoneensa hyllyllä sen pullon läpi olivat toimineet.
Kuullostaa aivan älyttömältä mutta mä uskon koska olen itse reagoinut niin voimakkaasti alle kuudesosaan ns aikuisten annoksesta että piti lopettaa koko kuuri ja hakee uudet tipat.
Homemyrkkyjä löytyy vieläkin ja hoito jatkuu vielä puolivuotta ainakin
Ihanaa kun toinen psyykkas niin hyvin ja oli täysin tilanteen tasalla monessa jutussa tällä kertaa ihan alusta asti. Hän ei vaan tajunnu ekal kerralla millanen tapaus eteen paukahti.
Kotihoito-ohjeet: suolavettä 2-3 l päivässä, yksi kokonainen ananas
omenaviinietikkaa päänahkaan (jätettävä n.2 min pesun jälkeen ja sit huuhtelu)
Samaa kamaa myös sisäisesti 1-2 rkl lasilliseen vettä 1-3krt/pvä
Toi o-v-e on aika tehokas ja moneen vaivaan sopiva mutta kannattaa juoda pillillä ettei hampaiden kiille kärsi ja luomuna. Maku ei kai myöskään ole mahtava mutta mitä välii jos toimii