Koen johdatusta
Näin vahvan unen jossa oli nimi joka jäi mieleeni (ma-ti välinen yö)
Viime yönä heräsin neljältä. Pyörin levottomana sängyssäni muistaen yllättäen meedion sanat " Ajattele miestäsi (henkimaailmassa) rakkaudella, se on hänelle energiaa"
Muistelin lämmöllä hyviä hetkiämme
sit yht`äkkiä tunsin viileän tuulen ja läsnäolontunteen. Mieheni oli vierelläni. Hän antoi kolme ohjetta, joista yhdessä mainittiin sama nimi kuin aiem unessa, symbolein esitettynä
Googlasin tän nimen joka paljastui luontaishoitolaksi. Soitin sinne ja varsin ajan energiahoitoon. Kerroin miten löysin tän hoitolan ja siitäpä alkokin meidän erittäin mielenkiintoinen keskustelumme henkisistä asioista.
Pyysin viikonloppuna enkeleiltä apua että tapaisin uuden ihmisen kenen kanssa jakaa kokemuksia ja ajatuksia henkiseltä polulta.
Olen kiitollinen että pieni pyyntöni kuultiin sekä ihana mieheni toisella puolella on näin ihana apu minulle eikä tämä ole ensimmäinen kerta.
Välillä tunnen rakastavani häntä enemmän tässä nykyisessä muodossaan
Muoks. mulla oli koko eilisen päivän tosi ahdistunut olo mustine ajatuksineen mutta öinen kohtaaminen toi tyynen, rauhallisen olon.
Tuntui että mieheni sielu olisi koskettanut/hoitanut sydänchakraani josta tuli ihanan levollinen olo. Hänen poistuttuaan nukahdin rauhalliseen uneen
Olen ajatellut koko päivän tätä tapahtumaa. Tunnen valtavan suurta rakkautta sitä sielua kohtaan jonka kanssa olen tavannut kolmessa eri elämässä