Hiisitär
|
|
« Vastaus #465 : 14.02.2008 19:46:36 » |
|
Saimme tänään maalattua harjoittelijatyökaverini kanssa ison Väinämöisen veneen ja sen myötä Kalevanpäivän juhlan rekvisiitta on 95%:sti valmis ^_______^ Koululla oli teatteriesitys, jonka veti paikallinen harrastajateatteri. Pääsin esityksen jälkeen vaihtamaan muutaman sanan teatterin johtajan kanssa ja minut otettiin mukaan ryhmään, jee! Olen kaivannut kovasti harrastajateatteriaikojani. Pääsen tosin ryhmään kunnolla mukaan vasta seuraavan teatterikauden alkaessa eli syksyllä, mutta tällä hetkellä olen tervetullut roudariksi, avustajaksi, näyttelijätuuraajaksi ja lastenkaitsijaksi (harrastajaryhmässä on myös pieniä lapsia).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #466 : 14.02.2008 21:04:23 » |
|
NON NIIH-HIENOA!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #467 : 15.02.2008 14:32:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #468 : 15.02.2008 14:46:02 » |
|
Aloin heti laulamaan tuota mielessäni! Ai sinäkin pidät Celine Dionesta? Minulla on jopa hänen nimellään olevaa hajuvettä,joka onkin mieleiseni mieto tuoksu. Minä olen onnellinen ja kiitollinen yhteisestä hienosta kokemuksesta tänään rakkaan ystäväni kanssa.Molemmat saimme samaa sanomaa,eri tavalla vain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #470 : 15.02.2008 17:53:18 » |
|
Olen iloinen tunteestasi RV!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #471 : 15.02.2008 18:47:48 » |
|
Ilmoittauduin alustavasti syksyn Taiji-kurssille Kuopioon. Kurssihintaan kuuluu myös mahdollisuus päästä taijin lisäksi sitä tukevaan taojoogaan. Jännityksellä odotan pääsenkö mukaan matkakustannusongelmien kanssa - seutulippu, jolla pääsen kulkemaan Kuopioon, maksaa ihanat 85 euroa kuussa ja jos vielä satun olemaan opiskelija tuohon aikaan vuodesta niin..... Toivottavasti maailmankaikkeus järkkää matkakyydit jotenkin, haluaisin ihan kuollakseni mukaan taijihin ja taojoogaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #472 : 15.02.2008 21:24:36 » |
|
Varmasti jarkkaa-usko vain!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #473 : 17.02.2008 14:33:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #474 : 17.02.2008 14:49:05 » |
|
Kiitos kiitoksesta, Chandra
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #475 : 18.02.2008 13:41:39 » |
|
Olen sanomattoman kiitollinen kirjeestä ja sen sisällöstä,jonka tänään sain. Pitkä ja piinaava yksilön "kamppailu" oikeuksien puolesta sai myönteisen ja oikeudenmukaisen ratkaisun. Kaikki valheellisuus oli paistanut läpi niin,että mahdoton muuttui mahdolliseksi. KIITOS,KIITOS,KIITOS!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #476 : 18.02.2008 15:38:45 » |
|
Olin Helsigissä piipahtamassa Minä Olen-messujen aikaan ja matkaani tarttui useita patsaita, joista olin haaveillut ja joita en täältä päin Suomea saa. Patsaat tuli sponssattua kannettavaan tietokoneeseen olevilla säästörahoilla, josta minulle jäi jälkeenpäin vähän paha mieli. Kone pitäisi hankkia tässä muutaman viikon sisään ja patsaisiin upposi aikalailla euroja, vaikka ne olivatkin halvimmasta päästä...
Noh, ilokseni huomasin, että olen tässä suunnilleen viikon sisään saanut takaisin kaikki patsaisiin menneet eurot! Ihan pyytämättä eri tahoilta on tullut rahaa ja tietokonesäästöni on jälleen siinä budjetissaan, jossa se oli ennen lähtöäni Helsinkiin. Näemmä minä sitten todella tarvitsin noiden patsaiden energioita ^____________^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #477 : 19.02.2008 15:17:53 » |
|
Kävin kampaajalla pitkästä aikaa ( ) ja hiuksista tuli heti paljon terveemmän ja paksumman näköiset kun kuivat latvat lähti pois. jotenkin kammoksun kampaajia kun pelkään aina että leikkaavat liian lyhyeksi... Mutta nyt oon ihan tyytyväinen vaikka n.10cm pituutta lähtikin.. Ja vähän otsatukkaa. Pieni muutos kyllä piristää.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #478 : 19.02.2008 15:41:26 » |
|
Sain Elwyniltä linkin suomalaiseen kauppaan, joka myy tusinoittain egyptiläisiä patsaita ja joukossa on myös Seth-patsas, jollaista olen katsellut amerikkalaisilta sivuistoilta ^____________^ Seth lähtee hankintaan heti, kunhan saan muut rahanmenot ensin alta pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #479 : 19.02.2008 16:44:37 » |
|
Lääkärini oli onnellinen, kun löysi minusta tapauksen "en ole koskaan nähnyt noin selviä poskiontelotulehduksia" ja sai paneutua röngtenkuvan jälkeen uuteen 'nenäultrakännykkäänsä'. No minä tulin onnelliseksi tuossa vaiheessa siitä, kun hän katsoi minua ihmeissään: -Kuinka sinä olet työssä jaksanut kulkea? Joku huolehti....sain lääkkeet ja sairaslomaa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|