Esmiralda
|
|
« Vastaus #660 : 10.06.2008 16:58:28 » |
|
Tein ensimmäistä isompaa juttukeikkaa paikallislehteen eilen ja räpsin sitten (kahdella eri) kameralla kuvia. Tänään sain palautteen päätoimittajalta, että kuvani olivat aivan kamalia, lehteen kelpaamatonta materiaalia, mutta ihmeen kaupalla jokaisesta kolmesta haastattelemastani henkilöstä oli onnistunut yksi ainoa kuva ja jokainen niistä oli aivan loistava. Päätoimittaja ylisti niistä maasta taivaaseen, mutta lupasin silti opetella kuvamaan ihan kunnolla. Tällä kertaa jokaisesta tosiaan rittii vain se yksi kuva, mutta seuraavalla kerralla asia on ehkä toisin...
Eli kannattaa räpsiä, joskus aivan hullustakin kulmasta saa just 'sen'. Ilmettä ja persoonaahan ei saa kuviin tekemällä, se vain syntyy oikealla hetkellä!!! Hyvä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #661 : 11.06.2008 00:22:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #662 : 11.06.2008 13:24:15 » |
|
Erittäin kallis projektini on saanut lisärahaa kaupunginvaltuustolta ja kaup. hallitukselta ja se alkaa toteutua. Toinen projekti hintahaarukassa, eli toteutunee helpommin. Kolmas vielä jonossa..Olis kiva jakaa asia erään kanssa, joka taitaa vain hakea jännitystä matkallaan.. mutta.. kyllä se hetki tulee.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #663 : 11.06.2008 20:08:42 » |
|
Onnea jatkolle, WS ja Kotkansiipi!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #664 : 12.06.2008 21:01:55 » |
|
Olen hyvin tyytyväinen. Työparinani oli tänään n. 35v. nainen, jonka kanssa oli tosi mukava tehdä töitä. Vaikka olin vasta toista iltaa kyseisessä paikassa, tuntui niin kotoisalta ja mukavalta ja niinkuin olisin jo tuntenut asukkaat. Päivän lopuksi työparini antoi minulle hirveästi positiivista palautetta, miten lämpimästi ja sydämellisesti kohtaan asukkaat ja juttelen heille luontevasti ja tuttavallisesti ja tartuin rohkeasti töihin, ettei hänen juurikaan tarvinnut ohjata tai neuvoa minua, kun olin jo tekemässä niitä asioita mistä hän oli välillä meinannut minua muistuttaa. Kaiken lisäksi hän vielä sanoi ettei millään olisi uskonut minua niin nuoreksi, koska käytökseni on kaikin tavoin niin kypsää... Juttelimme henkilökohtaisista asioistamme ja hän sanoi mulle että uskoo että löydän alta aikayksikön meihen itselleni, olenhan niin suloinen ja herttainen. Mutta niin oli hän myös hyvin ihana ihminen. Kun työt loppuivat, näin apulaisosastonhoitajan ilmeestä ettei hänellä ole kaikki ihan hyvin ja kysyin mikä on ja hän sanoi että ei mitään ihmeellistä, mutta kun hänen pitää ilmeisesti kävellä keskustaan kun kyyti ei tulekaan ja mä sanoin että tottakai voin heittää hänet sinne... Annoimme yököille raportin ja sitten kaikki kyselivät että tulenhan sinne vielä uudelleen, että heillä on pulaa sellaisista hommansa osaavista sijaisista.. Nyt olen tainnut pelata korttini hyvin. Ei sillä että töistä olisi pulaa, mutta sellaisista työpaikoista joissa todella viihdyn, on pulaa. Tuonne menen mielelläni tästä lähtien koska vaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #665 : 12.06.2008 22:26:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #666 : 16.06.2008 13:28:26 » |
|
MINÄ PÄÄSIN KOULUUN! Juuri sille linjalle jolle toivoikin, ekalla yrittämällä ja lähes täysillä pisteillä: 9/10! Ihanaa, että maalaamani elämäni ENSIMMÄISET peiteväritaulut olivat saaneet täydet pisteet ja lyikkärityöstäkin, jonka sutaisin puoli huolimattomasti väsyneenä väännettyäni kahta taulua putkeen 4h meni vain yksi piste pois. Nyt jännittää millaiseksi se elämä tästä muotoutuu, eteenkin kun tuntuu siltä, että tulen asumaan koko opiskeluaikani tässä samassa talossa, vaikka sen kustannukset ovatkin opiskelijalle ihan tähtitieteelliset. Noh, opintolainalla sitten vissiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #667 : 16.06.2008 13:34:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #668 : 16.06.2008 14:14:22 » |
|
Onneksi olkoon Athamaarit!!!! Todella hienoa! Minäkin olen onnellinen, kun pystyin parilla tarotkortilla ja synt.kartasta katsomalla vahvistaa erään ihmisen itsetuntoa. Hän loi minulle aivan uuden lukin kullaruskealla värillä! Kiva katsoa peiliinkin. Olen usein huomannut, että naisen saa NIIIIN helposti onnelliseksi, mutta mies tarvitsee vähän enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #670 : 16.06.2008 15:58:55 » |
|
MINÄ PÄÄSIN KOULUUN! Juuri sille linjalle jolle toivoikin, ekalla yrittämällä ja lähes täysillä pisteillä: 9/10! Ihanaa, että maalaamani elämäni ENSIMMÄISET peiteväritaulut olivat saaneet täydet pisteet ja lyikkärityöstäkin, jonka sutaisin puoli huolimattomasti väsyneenä väännettyäni kahta taulua putkeen 4h meni vain yksi piste pois. Nyt jännittää millaiseksi se elämä tästä muotoutuu, eteenkin kun tuntuu siltä, että tulen asumaan koko opiskeluaikani tässä samassa talossa, vaikka sen kustannukset ovatkin opiskelijalle ihan tähtitieteelliset. Noh, opintolainalla sitten vissiin. Hienoa. Todella paljon onnea!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sekku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #672 : 16.06.2008 20:48:58 » |
|
Voi tätä ilon ja onnen päivää. Kesän ensinmäinen melonta aurinkosiltaa pitkin. Valon kirkaus ja voima saa sydämmeni sulamaan ja kehoni toiseen olotilaan. Mitkä upeat maisemat ja rauha. Vedenpäällä tunnen itseni kokonaiseksi ja niin ++++++ energiseksi.
Laatuaikaa jossa kaikki on kohdallaan. sekku
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #673 : 17.06.2008 15:43:59 » |
|
Saa onnitella uutta filosofian kandidaattia, vieläpä hyvällä arvosanalla Nyt vielä maisterin tutkinto edessä, mutta nautitaan nyt ensin tästä:)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #674 : 17.06.2008 15:59:55 » |
|
No onpas onnittelut nyt paikallaan, N222!!! Juhlan paikka?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|