Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #780 : 16.07.2008 20:35:32 » |
|
: Koska eilinen jäi taakse ! ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #781 : 17.07.2008 08:45:37 » |
|
Ei juuri mitään erikoista syytä olla onnellinen,vaan noin yleisesti. Työssä nähnyt ihmisten muutokseen heidän haluamaansa ja toivomaansa suuntaan. Pitkät seisahtaneet kaudet avautuneet ja se on aina iso ilon ja onnen aihe! Olen kiitollinen yhä lisääntyvästä energiasta ja valosta,joka tekee mahdolliseksi nähdä ihania asioita luonnossa ja ihmisissä. Ja YSTÄVISTÄ,YSTÄVISTÄ JA YSTÄVISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #782 : 17.07.2008 09:38:16 » |
|
olen onnellinen, koska lapsuuden kaverini pyysi minut facebookkaverikseen Ja siitä, että minulla on mainioita ystäviä, ja sukulaisia, jotka opettavat minua tässä elämässä. Olen onnellinen myös vapaudestani, päätöksestäni tulla teltan omistajaksi ja henkisestä tilasta ja johdastuksesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #783 : 17.07.2008 14:59:56 » |
|
Olin niin onnellinen, kun poika otti minut mukaan uintiretkelle! Ranta oli aivan tyhjä!! Eikö ihmiset usko enää kesän mahdollisuuksiin. Aurinkoakin oli juuri ja juuri se hetki, kun siellä viivyimme. Ja vaikka vesi oli koleahkoa, uin riemurinnoin useita laiturien välejä! Vesi on ihanaa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #786 : 18.07.2008 01:40:52 » |
|
Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #787 : 18.07.2008 03:13:56 » |
|
Sain käytettyä etanaa iltalenkillä.. Havaitsin sen ylittämästä katua ja lähdin viemään sitä uuteen paikkaan, mutta en löytänytkään luontopolun varrelta sopivaa ympäristöä, joten kotilon kierroksen kierrettyä vein sen takaisin kotikonnuille http://3quarksdaily.blogs.com/3quarksdaily/images/snail_2.jpg
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 03:34:29 kirjoittanut Mio »
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #788 : 18.07.2008 08:41:47 » |
|
Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #789 : 18.07.2008 08:45:39 » |
|
Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #790 : 18.07.2008 08:46:32 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #791 : 18.07.2008 08:47:59 » |
|
Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat. Ne on jotain. Muistumat, tunnelmat, jne.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #792 : 18.07.2008 08:58:55 » |
|
kiitos Mio ; mulla kanssa ollut tapana kuljetella etanoita ja matoja pois tieltä - ja viime aikoina olen ajatellut just niitä "kotikontuja" - että mitä jos pahastikin sotken niiden suunnitelmat kun kesken kaiken alan kantaa niitä johonkin iahn muualle - ajatus tietty ollut hyvä, niinkuin sinullakin Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.
Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat.
Osuit ytimeen ***Wild Star*** ja mitä oikeastaan on pienet tai suuret menestykset - on vain menestystä - ja oikein kun ajattelee on vain tapahtumia - ja siitä vielä NIIN elämä näyttää kasvonsa ja puolensa - ja
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 10:33:54 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #793 : 19.07.2008 19:06:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #794 : 19.07.2008 19:20:31 » |
|
Tarkoitatko Aavisuinen minun piirrosten linkkiä vai sarjislinkkiä? Laitan tähän nyt varalta molemmat.... Piirroksia (ja kuva minusta, ahahah ) athamaarit.deviantart.comJos englanninkielinen on vaikea, niin laitan suomalaisen gallerian linkin tänne. Tuolla on vaan enemmän töitä esillä tuolla englanninkielisellä sivulla. Sarjakuvaotakulehti.anime.fi/tobira/khal-annat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|