Tiigris
|
|
« Vastaus #840 : 21.08.2008 20:38:40 » |
|
Olen kiitollinen jokaisesta päivästä, koska joka päivä oppii jotain ja on entistä eheämpi jollain tavalla, vaikka olen nyt monena päivänä itkenyt, olo on ollut myös huojentunut ja silloin tällöin toivoa täynnä.. Juuri nyt tavoitin taas rakkaudellisen olotilan.. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #841 : 22.08.2008 00:17:05 » |
|
SANOMATTOMAN ONNELLINEN JA KIITOLLINEN OLEN SIITÄ,ETTÄ KOKO KESÄN LAATIKOSSA PAINANUT PAPERIPINO PÄÄSI TYÖN ALLE TÄNÄÄN! ISTUIN PÄIVÄN KIRJOITTAMASSA JA PÄÄTIN ETTÄ NYT SEN TEEN,KOSKA AAMUN KORTIT JO NÄYTTIVÄT ETTÄ AIKA ON NYT! KLO 00.15 SULJIN KUOREN,PIIRSIN SIIHEN VOIMASYMBOLIN JA HUOMENNA SEN KIIKUTAN POSTIIN! IHANA VAPAUS,JOKA TYÖSTÄNI SEURASI VÄLITTÖMÄSTI KUN SE OLI TEHTY! KARMALLINEN SUHDE ON VIIMEISELTÄ SÄIKEELTÄÄNKIN KATKAISTU!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #842 : 22.08.2008 10:27:05 » |
|
hyvä, Chandra.. niin se käy..
sitten vaan ne dharmalliset kehiin, eikö..
no eilen oli ihan kiva katsella ajatusten tai ennakointien toteumia.. ja syödä hyvin kauniissa paikassa. saaristoa on todella paljon tässä maassa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #843 : 22.08.2008 10:53:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #845 : 22.08.2008 16:14:14 » |
|
Mitä muuta voisi toivoa elämältä?
MIEHEN......
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #848 : 22.08.2008 19:41:49 » |
|
Jos mittavat vastoinkäymiset on tarkoitettu meille opiksi ja ohjeeksi tällä elämän tiellä, niin tämän päivän kokemusten kautta minusta tulee mestari.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #850 : 23.09.2008 10:05:09 » |
|
syksystä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #851 : 23.09.2008 22:11:35 » |
|
ja karpalomättäistä ja sen suon tuoksusta!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Marianne44
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #852 : 27.09.2008 16:38:23 » |
|
Minä olen juuri tänään onnellinen koska talvella saan ensimmäisen lapsenlapseni ja kiitollinen koska olemme saaneet perheeni kanssa olla terveinä. Vaikka kesä koetteli isäni menehtymisellä, suru hellittää pikkuhiljaa ja uskon että hänen on nyt hyvä siellä jossain. Lämpimin ajatuksin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #853 : 27.09.2008 18:31:21 » |
|
Voi kun tuli lähelle tuo kesän surusi minun pelkoani mieheni puolesta.
Mutta olen onnellinen, että oma isäni on myös siellä helpommalla puolella nyt. Vanhuus ei ole ihan helppoa elämää! Elämää se kuitenkin on ja kuinka opettavaista!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|