Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #900 : 17.11.2008 16:16:56 » |
|
Dawnchild, kiitos muistutuksesta. Tosiaan tuo Jupiter kuviokin vielä. Nauti sinä tuosta kuviosta niin kauan kuin sitä sinulla kestää. Mä en jotenkin jaksa surra sitä, että Jupiterin transiitit loppuu tai alkaa tai mitä vaan... Kun aina se siellä kartalla jossain kohtia on tuomassa elämään jotain myönteistä ja laajentavaa. Tuota poistumista sen sijaan mietin... se on sen verran harvinaisempi ja isompi juttu että herättää kyllä tunteita... Ai niin, ja tänään olen onnellinen auringonpaisteesta, joka ilahdutti päivää ja siitä, että on seesteinen ja hyvä olo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #901 : 22.11.2008 00:19:08 » |
|
Kun eilinen jäi taakse.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #902 : 22.11.2008 10:25:28 » |
|
Olen kiitollinen lauantaiaamuista, kun ei ole kiire mihinkään, ei tarvitse meikata eikä tällätä, saa lorvia ja rauhassa järjestää kotia. Leikkiä kotia...niin pitäisi ajatella kotisiivousten kanssa, ottaa se vastaan mielellään, kuten lapsena joskus. Eikö?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #903 : 22.11.2008 10:31:33 » |
|
Että mulla on hirvittävän viisas ja keskustelutaidon osaava kummitäti. Ja että mulla on ihana kummipoika. Että saan herätä koska haluan, pukea ylle mitä haluan ja tehdä mitä huvittaa. Siitä että mulla on vapaus, ja vapaus kasvattaa vaikka kuinka pitkät jalkakarvat eikä se häiritse ketään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #904 : 22.11.2008 10:40:22 » |
|
Olen saanut nukuttua hyvin ja aamupala oli rauhallinen ja nautinnollinen tilaisuus. Ja että ulkona on satanut aika paljon lunta, mikä tietää kohta ulos menoa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #905 : 23.11.2008 10:19:17 » |
|
Juuri nyt olen onnellinen siitä, että sain nukutuksi 9 tuntia huolimatta peloistani ja kurkkukivustani. Ja koko tämän viikon lepäilyn ja sairastamisen ansiosta minulla on ollut aikaa lukea ja mietiskellä ja olla itseni kanssa ja purkaa kertynyttä stressiä, ihanaa. Kurkkuni on vieläkin erittäin kipeä ja olen räkäinen ja laulan neljän tunnin kuluttua in public, mutta olen onnellinen siitä, että aina en ole kipeä, ja tämän sairastamisen olen antanut itseni sairastaa, ojentanut itselleni itseni kanssa aikaa, ja ymmärrän, että elämässä tulee aina hetkiä, kun en ole parhaimmillani tilanteissa, joissa tahtoisin olla ja minun tulee silloin löytää mahdollisimman esteitä purkava ja hedelmällinen tapa työskennellä. Ja tämä ymmärrys on ollut minulle suureksi avuksi harjoitellessani äänettömänä asiamiehenä biisejä. Olen onnellinen siitä, että löydän timantteja kakasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #906 : 30.11.2008 11:24:06 » |
|
Olen onnellinen siitä, että olen vähitellen parantumassa. Ja että minusta on tullut haavoittuvainen ja voimakas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #907 : 01.12.2008 09:24:08 » |
|
Juuri tällä hetkellä Kaikki on hyvin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #908 : 09.12.2008 01:26:13 » |
|
Juuri tällä hetkellä Kaikki on hyvin. Nimenomaan Enkä ole panikoinutkaan perjantain jälkeen, kivan rauhallista
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #909 : 11.12.2008 09:38:48 » |
|
Olen onnellinen siitä että pääsin poikaystävästäni eroon vaikkakin pahimmalla mahdollisella tavalla... onnellinen siitä että olen kokenut niin paljon vastoinkäymisiä ja pettymyksiä elämässä että olen kasvanut vahvemmaksi enkä anna itseni enää vajota pohjalle. onnellinen siitä että olen ihastunut edelleen yhteen tyyppiin ja ehkä näen hänet lähipäivinä. Onnellinen siitä että päästän irti huonosta ja otan tilalle hyvää elämääni. En enää jää roikkumaan kehenkään! Onnellinen että kohta on joulu ja lunta on paljon ja siitä kun saan katsella koirien temmellystä lumessa. Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #910 : 11.12.2008 11:19:41 » |
|
Olen onnellinen tuosta kengururotan viestistä! Toivotan kaikkea hyvää.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #911 : 11.12.2008 11:51:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #912 : 11.12.2008 14:39:04 » |
|
Kengu kiteytti juuri sen mikä on minunkin nykyisen onneni salaisuus: Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä pitää vaan huomata ne hyvät asiat ja korostaa niitä, sillä sekasortoahan aina riittää...mutta miksi keskittää energiaansa siihen mikä ei miellytä sen sijaan että valitsisi sen mikä on hyvää ja eläytyisi siihen lisää ja kasvattaisi sitä. olen onnellinen siitä että onnistuin koulutyössäni hyvin tällä viikolla ja toivon että tänäänkin onnistun, siis olen siitä kiitollinen. kun muistan sen ajan jolloin KAIKKI meni koulussa pieleen ja mikään ei onnistunut :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #913 : 11.12.2008 22:24:16 » |
|
TYÖT = nuo laahukset, kuin juhlissa ikään. Seuraavat saamattomina kyllin. NYT se on jo lähellä, että voi olla kuin, Joulua odottaisi, alati.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #914 : 12.12.2008 12:59:35 » |
|
Olen löytänyt uuden ystävän.
|
|