Nebra, käpertyykö ihminen voimakkaassa suhteessa ajattelemaan vain sitä suhdetta ja sen kautta? Juuri siinä suhteessa tapahtuvat asiat nostavat mielialaa ylös ja alas? nimim kokemusta löytyy.
Olen onnellinen koska.. hmm.. seikkailu jatkuu..
Hmm.. en ihan ymmärrä mitä tarkoitat
Mutta voisin sanoa että käpertyy välillä, silloin ainakin kun ei ole varma missä mennään,
kun suhde on kunnossa silloin ei niinkään.
Vaikka rakas on kaukana ja välit kunnossa pystyy nauttimaan kaikesta muustakin.
Rakkaani on ollut nyt pian vuoden poissa luotani, mutta suhteemmen on vahvistunut ja syventynyt.
Tämän vuoden aikana on ollut pari kriisiä, mutta kumpikaan ei ole luovuttanut.
Kun tapasin hänet vuonna 2006 opin häntä tuntemaan sen 4 kk aikana sen verran että hän ei helposti luovuta, vaikka etääntyisikin välillä, se juuri tekee hänestä ainutlaatuisen,
Hän on härkä mies, oooh ensimmäinen härkä mies minun elämässäni wow.
Tämän vuoden aikan kun olemme olleet erossa toisistamme en ole jäänyt laakereille lepäämään,
hän kun sai minut uskomaan että minulla on vielä elämä edessäni,
ei hän sitä sanonut, mutta hän auttoi huomaamaan sen.
Viime syksynä kävin yritysvalmennus kurssin. Ja tänävuonna aloitin 2 vuotisen opiskelun aikuiskoulutuskeskuksessa, saan uuden ammatin sisustus Artesaani.
Minulla on jo ompelijan ammatti ja ikääkin jo on kertynyt.
Tämä puolivuotta on ollut raskas mutta olen äärimmäisen tyytyväinen, olen kaivannut häntä ja opiskellut yötä päivää.
Tunteeni häntä kohtaan on syvät ja vaikeuksia tulee vielä paljon mutta otan kaiken kiitollisena vastaan, kaikki sellainen vahvistaa, ja syventää.
Viimeinen kriisimme oli niin paha että olin menettää hänet, ( vaikka heilurini hokee että en häntä menetä)
Mutta ei sitä koskaan tiedä.
Rakkautta kaikille
Seikkailu jatkukoon.........