Esmiralda
|
|
« Vastaus #45 : 16.09.2007 18:08:41 » |
|
Olen iloinen, että saimme tehdä niin hyvän syysretken Lappiin ukkoni kanssa. Siellä on niiiiin kaunista, että aistit ja hermot ovat levänneet ja saaneet vaikka mitä! Olen iloinen, että en liikaa järkeillyt muiden tärkeämpien tekemisien kanssa, tai rankan autolla ajon kanssa tai raha-asioiden kanssa. Ukkokin oli niin tyytyväinen!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #46 : 16.09.2007 19:11:25 » |
|
Olen vain onnellinen ilman mitaan erikois-syyta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #47 : 16.09.2007 21:17:58 » |
|
Olen vain onnellinen ilman mitaan erikois-syyta.
Olen iloinen lauseestasi, olet elämäsi Herra!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #49 : 19.09.2007 12:49:22 » |
|
Lampimista sanoista, jotka antavat motivaatiota jatkaa omaa polkuani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #50 : 19.09.2007 16:10:19 » |
|
...Onni, ilo ja kiitollisuus kaikkea olevaista kohtaan kumpua sydämestäni niin että oikein hätkähdyttää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #51 : 19.09.2007 16:24:29 » |
|
AthaMaarit nosti minulle kortin
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 19.09.2007 17:33:21 » |
|
...Onni, ilo ja kiitollisuus kaikkea olevaista kohtaan kumpua sydämestäni niin että oikein hätkähdyttää...
.... juu aaa enzel on tö roud ... ihan vain just laik juu aaa ... tällaista kumpuilee täältä aaviisuisen sydämmmmmestä .... ... ja siitä olen kiitollinen juuri nyt jk. muuv tö maus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #53 : 19.09.2007 17:41:27 » |
|
Sain 80 euron housut 70% alennuksella!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #54 : 19.09.2007 18:28:06 » |
|
Ystävistäni olen iki-kiitollinen Myös siitä, että VIHDOINkin opin leipomaan sämpylöitä pörfiq
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #55 : 20.09.2007 19:46:27 » |
|
Taisin keksiä kuinka kuva saadaan mukaan tähän.
Kokeillaanpas...
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #56 : 20.09.2007 19:48:26 » |
|
Jo vain, jihuu! "Ny minoon tosi onneissani"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #57 : 20.09.2007 20:51:02 » |
|
Kun tänä aamuna starttasin autoni työtielleni, tuli mieleen yksi ihana asia siinä huolien suristessa päässäni. Taputin autoani kuin vanhaa kamua ja ääneen sanoin: Voi Punto-poikani! Kyllä olet ihana kaveri, aina yhtä iloisena starttaat etkä ole koskaan minua pettänyt. Et koskaan valita etkä vaadi. Hyrähtelet aina vain niin iloisesti! Mitä tekisinkään ilman sinua rakas kaverini! Eikö kiitollisen ajatuksen pitäisi auttaa moottoreitakin?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #58 : 20.09.2007 22:16:59 » |
|
Toki Esmiralda! Tietysti Puntosi vie sinua iloisemmin eteenpäin,kun häntä välillä kiittelet. Jatkuvaa parjaamista mikään kestä.Hajoaapi se vahvakin moottori moisesta. Minun Pösöni pakoputki päätti irtisanoutua tehtävästään,tai pikemminkin päätti lisätä ääntä ja komealtahan se ensin kuullosti.Kyllä kuulkaa kääntyi kirkolla päät,kun oikein hörlötimme mennä,kuin harrikalla ikään. Nyt saa levätä hetken tuolla tallissa ja sitten korjaamolle. Vaan nyt olenkin siitä onnellinen. Ensin suututti,mutta huomaan nauttivani yhä enemmän kävellen tehdyistä kauppamatkoista ja kuntokin on näin lyhyessä aikaa parantunut.Päätin alkaa vielä iltalenkkeilynkin.Ei mitään rääkkiä,vaan reipasta kävelyä pimenevissä illoissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|