Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #75 : 24.09.2007 19:09:47 » |
|
... koska kykenen tuntemaan vahvasti eikä sydämeni ole kovettunut milleen tunteille. ... osaan reagoida tunteella ja ilmaista niitä, vaikka muut ei pidä sitä hohdokkaana. ... tunnen eläväni ja kokevani kiitollisuutta ja toivoa rajun "murskaantumisenkin"tunteen keskellä.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #76 : 24.09.2007 20:25:54 » |
|
,,,sain pitkästä aikaa valokuvan kummipojasta. Oli kasvanut ja saanut pysyä terveenä,kuten koko perhe. Kummipoika asustaa Togossa ja on Plan-kummilapsi. Suosittelen kaikille kiinnostuneille,koska sieltä käsin tosiaan tiedot lapsista ja kylän kehityksestä toimitetaan säännöllisesti. Ja miten iloiseksi nuo lapset tulevat,kun juuri heidät on valittu. Raha menee koko kylän kehittämiseen.Koulutukseen,kaivoihin ja terveydenhuoltoon, mutta lapsille saa lähettää pieniä lahjoja,silloin kun itsestä siltä tuntuu. Heille jo värikynät tuovat suuren ilon.Ja takaisin voi saada ihania piirroksia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #77 : 24.09.2007 20:58:29 » |
|
Hei Chandra Uskon jokaiseen sanaasi ja varmasti on hyva mieli pikkuisilla-osaisimme mekin olla tyytyvaisia noin pienista asioista. Oli ihana lukea viestiasi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #78 : 28.09.2007 07:55:10 » |
|
Pidän tänään Reiki kakkoskurssin kotonani. Iloa,valoa ja rakkautta siis runsain määrin tulossa ja saan lillua noissa energioissa sitten yli vkl:n. Nyt vaan yläkertaan pyyntö,että naapurin koirat eivät olisi yksin illalla. Tai sitten lähettämään kaukoreikiä sinne suuntaan rauhoittamaan reppanoita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #79 : 29.09.2007 15:20:45 » |
|
,,,juuri äsken heitin kuristimet rinnanympäriltä ja alan viettämään pyjamapäivää! Taidan jatkaa sitä vielä huomenna,koska nyt on kaikki tärkein tehty ja koti siivottu. Eikun kissan kanssa sohvalle vetämään pienet päikyt ja illalla telkkua,löhöilyä,naposteltavaa ja kynttilöitä,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #81 : 29.09.2007 19:25:54 » |
|
Tässäkin yksi siivouksesta onnellinen! Olen tehnyt loppuun seitsemän vuoden matonkutomisprojektini. Siihen sisältyy vuoria vanhoja vaatteita, säkeittäin leikottuja matonkuteita, tuhansia tunteja niiden leikkelyä tuossa ' Kauniiden ja rohkeitten' kanssa ja sitten sitä itse paukuttelua. Ja arvatkaa kuinka usein olen paikkaillut puutteita mattopuissa, solminut naruja ja ryöminyt siellä polkinten alla. Ruuvit vain lenteli ja polkimista narut hölläsi, kun pakersin viimeistä metriäni. Vanhat puut kestivät kanssani! Kyllähän siinä viinipullon avasin ja annan vanhojen aaltojen mennä, ne seitsemän...aitta uudistuu nyt! Ja taidan siistiä itsenikin huomen aamulla, suolistoa myöten, pitkään siis pyjama päällä! Uskaltakoonpa joku tulla kylään!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #82 : 29.09.2007 22:13:17 » |
|
..koska sydämestäni pullahti tieto/ajatus nyt illalla, joka sai rauhaisen ja luottavaisen olon. Haah, ja pitikö hammasta purren yrittää vuoden etsiä ratkaisua sitä ennen. :
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #83 : 30.09.2007 09:27:27 » |
|
Oli aikamoiset bileet ja tajusin, että henkisiä miehiä ja naisia on, huh.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #84 : 04.10.2007 12:25:40 » |
|
...... wau Coventina .....
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.10.2007 12:28:34 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #85 : 06.10.2007 17:25:07 » |
|
... Sain tehtyä kaiken tai siis melkein mitä olin suunitellutkin tälle päivälle. Joka päivä on melkein pakko laatia itselle "lista" niistä asioista, joita pitäisi tehdä, tai mitä haluaisi tehdä. Siivoosin yhden kaapin ja palkitsin itseni metsäreissulla Suppiksia ämpärillinen, lisäksi sammalta, jäkälää ym. korissa Kutsuin ex-anoppini kylään, lisäksi tein yhden vaikean asian, jota olen siirtänyt kolme viikkoa, huh, nyt on sekin tehty. Vielä olisi varpaan kynnet listalla ja loppuilta vapaata
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #86 : 06.10.2007 18:44:15 » |
|
Ihanaa vaan OLLA, kaikki rakkaat lähellä, ja Yölintu vielä telkkarissa panee parastaan! Olo kuin onnellisella kissalla!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #87 : 06.10.2007 18:54:55 » |
|
Hei, yleensä meillä pauhaa rankka rokki tai HIM! Mutta tuo Rapu minussa nauttii välillä Yölinnusta (ja usko pois, mies kiristelee hermojaan tarpeeksi, kohta hän tulee ja sammuttaa telkkarin ) Mutta minullekin tuli tänään ihme olo jättää liha pois ruokavaliosta. Miksi ihmeessä?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #88 : 06.10.2007 19:25:58 » |
|
Voi niin, olen onnellinen, että sain olohuoneen siivottua, pölyytettyä kaikki sohvia myöten ulkona ja vaihdoin kesän talveen...mutta sitten en jaksanut muuta. Olin onnellinen kun ystävät soittivat, kaksikin kihersivät pikkupienissä ja latelivat minulle kaipuutaan, kaksi vanhaa leskirouvaa! Oli ihana kuunnella heidän yhdessäolemistaan pitkästä aikaa! Muistattehan tekin ystäviänne!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #89 : 08.10.2007 20:39:08 » |
|
Ystävästä,joka kanavoi minulle todella tärkeän viestin! Jonka jatkoin ystävälle,joka sitä kipeästi kaipasi. Taas sain apua ihmiseltä,jota en ole tavannut,mutta joka niin tuttu sieltä kaukaa. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|