^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #90 : 08.10.2007 22:31:30 » |
|
Olen kuin olenkin uudesta tuttavuudesta, tilaisuuksista, työkumppaneista, huumorintajustani, lämmöstäni, voimastani, rohkeudestani, sukulaisista, uudesta asunnosta.. melkeinpä tuntuu että.. on kaikkea.. siitä ei voi kuin jakaa muille.
Tästä seikkailusta maan päällä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #91 : 08.10.2007 23:30:38 » |
|
Masu kasvaa, ihanaa! Ja riskiaikakin on ohi.
|
|
|
tallennettu
|
Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3
Aurinkohärkä Nousurapu Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä Merkurius oinaassa Venus kaksosissa Mars kauriissa
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #92 : 09.10.2007 09:56:51 » |
|
Wau! Onnea sinulle ja pikkuruiselle tulokkaalle!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #93 : 09.10.2007 12:07:33 » |
|
Löysin viimeksi kirpparilta vanhan hyvän komedia leffan, sain eilen viestin yhdeltä divarin omistajalta että 2 kaipaamani aarretta on löytynyt ja kaiken lisäksi tänään on vapaapäivä
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #94 : 09.10.2007 12:41:05 » |
|
Pääsin käymään reikihoidossa ja puhumaan henkeviä!
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #95 : 09.10.2007 17:05:21 » |
|
Nyt olen utelias? Miten oma metsä perustetaan?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #96 : 09.10.2007 17:25:25 » |
|
Tänään voisin kiittää eräästä ihanasta ystävästäni, joka laittoi mukavan ja koskettavan viestin kesken päivän. Ja terveydestä ei voi koskaan kiittää liikaa...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #97 : 09.10.2007 22:30:47 » |
|
Kyllä, lähinnä kiitollinen, että sain rehellisen vastauksen, älä sinä poikanen vielä hypi yli aisan, pidä oma tontti puhtaana, ja tee sitä mitä olet jo ennenkin tehnyt, ainakin toistaiseksi.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #98 : 10.10.2007 09:13:39 » |
|
Nyt olen utelias? Miten oma metsä perustetaan? Käväiseppä siellä sademetsä-topicissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #99 : 10.10.2007 09:49:17 » |
|
Nyt olen utelias? Miten oma metsä perustetaan? Käväiseppä siellä sademetsä-topicissa! Heippa Esmiralda Saanko neuvoa - no neuvon kuitenkin Mene esim: http://astropuut.act4trees.com/Sen sivun oikealla alakulmassa on pieni vihreä hakku ja siinä lukee: Create a forest - klikkaa sitä ja tee oma metsä kirjoittamalla sille ensin nimi: Choose the name of your virtual forest - sen jälkeen luomaan: klikkaa Create ja se on siinä Sitten kannattaa tuoda se sivun koko url-osoite tuonne sademetsä-topiciin, niin liitetään kaikki yhdelle "sivulle" josta ne helposti löytyy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #100 : 10.10.2007 12:53:25 » |
|
Olen oppinut itsestäni ja muista jotain, kohtaamieni tilanteiden kautta. Kasvan ja kehityn. Siinä vaiheessa kun luulee, ettei ole mitään kehittymistä, olisi syytä katsella peiliin ja piiiiitkään. Kiitän kun tiedostan puutteeni ja hyveeni.
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #101 : 10.10.2007 14:31:33 » |
|
Rakkaat ja läheiset ystävät tulevat illalla reiki-piirin tiimoilta. Siis jutustelua,iloa ja hoitoja. Just täällä nimilappuja värkkään,kun pitää olla hieman leikkiäkin. Ja korteista kurkataan vähän tämän hetken tärkeyksiä. Kivaa tulee!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #102 : 10.10.2007 15:16:02 » |
|
Nyt olen utelias? Miten oma metsä perustetaan? Käväiseppä siellä sademetsä-topicissa! Ai siellä! Yritin kerran, mutta tuli seinä vastaan silloin....pitänee yrittää uudesaan! Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #103 : 15.10.2007 15:38:34 » |
|
Kiitollinen,ylen kiitollinen ja iloinen! Ja jälleen kerran ystävästä,joka kuin enkeli auttoi minua eteenpäin vaikeassa asiassa. Ystävät ovat kyllä kultaakin arvokkaampia,heille ei löydy edes hintaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|