Esmiralda
|
|
« Vastaus #150 : 02.12.2007 22:48:51 » |
|
Minä kans, minä kans!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #151 : 02.12.2007 23:26:12 » |
|
Sinä olet Kotkansilmä ihana!
Sinun viesteistäsi tulee aina hyvä mieli. Vaan kovasti olet ollut hiljainen nyt,,, Välillä niinkin.
Onnen hippusia sinulle toivoopi Chandra
...aivan samoin aattelee ja toivottaapi Aaviisunen http://i131.photobucket.com/albums/p315/ovivip/kisses/047.gif
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #152 : 03.12.2007 12:02:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #154 : 05.12.2007 07:52:13 » |
|
Kyllä joo, täällä on onneksi myös Heitä, jotka jaksavat olla myös eri-tai samaa mieltä, tai ainakin ihan miten vaan, kunhan joku kirjoittaa!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #155 : 05.12.2007 18:21:32 » |
|
Minä olin niin onnellinen Martan 90-vuotisjuhlista! Siinä se rouva asteli keveästi ja jututti kaikki vieraansa! Syntyy unelmia...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #156 : 10.12.2007 11:08:18 » |
|
Ihanaa ja suloista Tigrinum! Kaikki on todellakin mahdollista minkä ikäisenä tahansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #157 : 10.12.2007 11:15:05 » |
|
Tottakai, mutta miten ja kauanko, se on eri asia..
no olen ihan onnellinen että saan kokea tätä hassua kokemusta nimeltä elämä, vieläkin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #159 : 10.12.2007 13:03:14 » |
|
Taidat ihastua usein ja helposti.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #160 : 10.12.2007 13:34:11 » |
|
Taidat ihastua usein ja helposti. [/colo
En - hyvin harvoin, viimeinen nuoruudestani, rippikoulu iässä, siinä hoopojen ymmärrysten iässä, nyt - kaikki - = niin todellista, että oikein housut kastuu ajatuksestakin, miten liimautuisin Häneen, Armar, Rakas, Kultuliinini >>>>>>>>>>
Olen Onesta Puhki < mitä sainkaan täältä ASTROSTA,
KIITOS siitä - SEPPO - palaan pikemmiten siihen "Kaktusjuttuun" eli ALOEEEEEEN >>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #161 : 10.12.2007 13:50:14 » |
|
Ja minä kun luulin että olet onnellisesti aviossa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #162 : 10.12.2007 21:32:16 » |
|
Voi! Minun äitini löysi kuusikymppisenä uuden ja suuren rakkauden. Niin romanttista ja aitoa kuin olla ja voi. Ei se rakkaus ikää todellakaan katso.Ja mikä toistensa kunnioitus siinä olikaan. Itse olen onnellinen,kun kuuden vuorokauden rajun hammassäryn jälkeen viimein tänään pääsin hoidettavaksi ja 5min lääketupon asennuksen jälkeen kipu on ollut poissa.IHANAA!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #164 : 11.12.2007 23:28:55 » |
|
Elikä meillä parhaassa iässä olevilla neitokaisilla on vielä toivoa löytää se OIKEA!!! Kunhan vielä hieman ikää karttuu lisää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|