Esmiralda
|
|
« Vastaus #165 : 11.12.2007 23:53:52 » |
|
Joo, minun Salli-tätini löysi vielä elämänsä miehen myös yli 70-vuotiaana. Ja monta vuotta nuoremman!! Kyllä minä sainkin kuulla, kun hänen miehensä oli monta vuotta minun miestäni nuorempi! Mutta olin onnellinen hänen puolestansa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #166 : 13.12.2007 08:16:57 » |
|
Minä olen onnellinen sinun puolestasi Tigrinum! Sillä juuri samoja asioita koin melko pitkään,kun Susu keväällä täältä siirtyi ikuisille kesätantereille telmimään. Uskokoon ken tahtoo,mutta minä näin hänet aivan selkeästi eräänä aamuna makuuhuoneen nurkassa ja hän lähti tulemaan minua kohti,hävisi sitten. Myös näitä kirkkaita valoenergioita oli paikalla usein ja hänet aisti. Vieläkin tulee uniin. Siellä he yhdessä taitavat meitä seurata,sen mitä kerkiävät ikuisen kesän laitumilla telmimisiltään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #167 : 13.12.2007 11:48:50 » |
|
Minä olen iloinen (lähes onnellinen) siitä, että tänään viimeinkin uskalsin ottaa ensimmäisen askeleen asiassa, jota olen jo jonkin aikaa miettinyt. Toivottavasti askel vie oikeaan suuntaan!
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #168 : 13.12.2007 11:52:42 » |
|
Kaikki askeleet ja irtiotot pysähtyneestä tilasta ovat oikeita, ja liikkeen suunta on helpompi muuttaa, kuin paikalleen homehtumaan alkavan.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #169 : 13.12.2007 13:05:45 » |
|
Taisin keksiä mitä sanoa jos tarpeen, enkelisilmästäni.. ympärillä olijoille.. mutta suoraan sanoen olen onnellinen joulun lepotauosta, paljon ajateltavaa.
Kas, huomasin että olin kirjoittanut tänne Onnesta ennen suhdetta, eli suhde oli siihen lisänä, sitten tuli mutkia, ja sitten keksin mitä sanoa.. kyllä tämä ihmistä venyttää, huh..
kun ei tavallaan tarvitse ketään, sitä voi olla joidenkin vaikea tajuta, toki kaikkien myllerrysteni jälkeen epäillään tuottaako jokin onnea, itsekin olen valmis jo luopumaan, monta kertaa.. If you wish to make changes in your close relationships, you will get all the help you want and need from today's planetary alignment. This is largely a positive time when you can talk about any issues that are confusing or disenchanting you. But there may be a temptation to speak out and refuse to listen to the response. Remember, it has to be a two-way process.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 15:41:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #170 : 16.12.2007 22:27:23 » |
|
aah, kävin tuossa klo. 20.00 alkavissa kauneimmissa joululauluissa kirkossa. Kyllä laulaminen on mukavaa, kaikki muu unohtuu. Kirkossa äänet vielä kuuluvat niin kauniisti, on hyvä akustiikka. Oli vielä ihana orkesterikin, oli selloa ja viuluja...Oi että, kannatti lähteä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #171 : 18.12.2007 01:02:21 » |
|
Koko päivä tuntui menneen harakoille, ei mitään aikaan saatua, tai edes jotain muuta. Kaikkea voi kivittää, eikä mikään mene rikki. Kunnes illalla, tajusin koko päivän menneen pulkkaan, ja kaikkine hyvineen olleen tosi hyvä kokonaisuus. Olin vain sen hetken verran ollut epäuskoinen omille toimilleni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #172 : 18.12.2007 01:36:17 » |
|
Päiväni tuntui jokseenkin samankaltaiselta,vaan tuo sinun kokemasi oivallus jäi kokematta. Ehkä sitten huomenna!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #173 : 19.12.2007 22:31:58 » |
|
Siinä heille jutustelin, VOI, VOI, mihin hukkasit itsesi? Se lienee sittenkin, tärkeintä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #174 : 21.12.2007 13:16:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #175 : 21.12.2007 15:02:22 » |
|
Pyydän että te,jotka onnittelitte minua tässä ketjussa ja luette tätä vielä,poistaisitte nuo onnittelut. Pieni vauva meni takaisin enkelten luo eilen illalla. Kiitos Hei, Chandra, Poistin onnittelut, ainakin ne jotka ajattelin, että liittyivät siihen. En tiedä, jäikö joku vielä huomaamatta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #177 : 21.12.2007 15:35:08 » |
|
Kiitos Selkälokki!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sita
Kohtuuastroilija
kontekstista irtautuminen
|
|
« Vastaus #178 : 21.12.2007 22:05:05 » |
|
Olen elossa ja henkiset kykyni kasvavat vähän säästöliekillä mutta kyllä kaikki aina jollain tapaa tuppaa järjestymään.
|
|
|
tallennettu
|
we are all made of stars / starseed
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #179 : 26.12.2007 08:47:46 » |
|
Selvisin joulusta vähin kolhuin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|