Ippuska
|
|
« Vastaus #210 : 06.01.2008 17:49:36 » |
|
miksihän koen käyväni yksinpuhelua täällä nykyisin.. Minä olen kaikille ilmaa..Aivan, hyvää ilmaa - eikä ilman ilmaa VOI hengittääkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #211 : 06.01.2008 18:04:29 » |
|
miksihän koen käyväni yksinpuhelua täällä nykyisin.. Minä olen kaikille ilmaa..Aivan, hyvää ilmaa - eikä ilman ilmaa VOI hengittääkään No niinpä IPPUSKA ihanainen, sinä puhut vähän mutta asiaa niin että AINA laatu korvaa määrän, kuten esm. allekirjoittaneella on useinmiten suorastaan runsaudenpulaa eli runsaus pursuilee kun maljani vuotaa ylitse tai on suorastaan ylitsevuotavainen - vaan se se on aaviisuista parhaimmillaan SIIS; - " samaa ilmaa hengittäen - kaiken läpi lyö sydän yhteinen" josta olen onnellinen ja kiitollinen...
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2008 18:06:25 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #213 : 06.01.2008 18:10:19 » |
|
niinpä niin - eihän siitä mitään kuvaakaan syntyisi - muodoton möykky vainen oltaisiin kuin klooneja klooneja ja toistaisimme toisiamme ...amme ...ammme että tänks Gaad että meitä on näin moneksi - sitähän tämä kaikki RAKKAUTTA rakkautta vain - Jumalan 1000 ja taas 1000 kasvot ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #214 : 06.01.2008 18:37:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #215 : 06.01.2008 20:18:53 » |
|
Minä pääsin kuin pääsinkin ystäväni kanssa puolen vuoden malttamattoman odotuksen jälkeen katsomaan ensi-iltaan elokuvaa Aliens vs Predator - Requiem. Olen ollut predator-fani kohta 20 vuotta Olimmekin ainoat naiset ensi-illassa ystäväni kanssa, jotka olivat tulleet katsomaan leffaa omasta tahdosta, eivät miehen kylkiäisenä (eikä näitä kylkiäisiäkään tosin ollut kuin 3 )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #216 : 07.01.2008 07:54:14 » |
|
HITTZI, olen iloinen, että heräsin! Kuljin alasti pitkin katuja, tosin se ei minua häirinnyt.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #217 : 07.01.2008 09:26:07 » |
|
HITTZI, olen iloinen, että heräsin! Kuljin alasti pitkin katuja, tosin se ei minua häirinnyt. No voihan hitusvinkula olenpa tosi kiitollinen että heräsit ennenkuin pallelutit itsesi Tai no mistäpä tuota tiedän ETTÄ millaisissa maisemissa vaeltelit - saattaapihan olla että vaikka ihan Eedenin katuja - mikä se nyt siten itsenkullekin on se Eeden Minulla yö meni kyllä vaan siitä olen kiitollinen että tuli kunnon sisuspuhdistus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #218 : 07.01.2008 13:50:36 » |
|
Minä olen ikionnellinen ja kiitollinen viime yön unesta! Siis ei yksittäisestä,vaan siitä että sain nukkua. Onnellinen Esmiraldan puolesta,joka sai ukko-kultansa kotiin ja Kotkansilmän,jolla ei ole mitään salattavaa muilta.On oma itsensä. Sitä se viuhahtelu vain unissa viestii,joten anna sinä mennä vaan aatamin asussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #219 : 07.01.2008 16:38:38 » |
|
Kiitos vaan, siis painelemaan pitkin jäisiä katuja, ja ihan vaan vilpittömästi, silloinhan se kutistuu niin, ettei ole mitään peiteltävää.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #220 : 07.01.2008 18:01:00 » |
|
Aivan, hyvää ilmaa - eikä ilman ilmaa VOI hengittääkään Viime aikoina kai väsynyttä/kyllästynyttä ilmaa ja siitä sysään sutjakasti syyn forumin muille ihmisille.. koska vika ei voi olla minussa.. .... ja peeäspeeäs minulla on nyt keskiiän kyselyikä ja mulla koko elämän jatkuva kyselyikä.. * * * Tänään olen onnellinen/Riemuissani lumesta.. heräsin vielä enemmän aamulla kun katsoin valkoista maata ja muutaman tunnin päästä sinistä hetkeä.. lumoavaa Hihii, tuon alemman kuvan löysin harhaillessani.. liekkö neidit katsoneet Marilynin tähdittämän leffan Kesäleski (The Seven Year Itch, 1955)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #222 : 07.01.2008 18:33:10 » |
|
Kiitos vaan, siis painelemaan pitkin jäisiä katuja, ja ihan vaan vilpittömästi, silloinhan se kutistuu niin, ettei ole mitään peiteltävää. Niin , pian ei ole sitten sitäkään - meinaan jos pakkanen oikein äityy, katoaa vielä kokonaan sekin kalleus ... hitzzi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #223 : 07.01.2008 18:36:33 » |
|
Minä olen ikionnellinen ja kiitollinen viime yön unesta! Siis ei yksittäisestä,vaan siitä että sain nukkua. Onnellinen Esmiraldan puolesta,joka sai ukko-kultansa kotiin ja Kotkansilmän,jolla ei ole mitään salattavaa muilta.On oma itsensä. Sitä se viuhahtelu vain unissa viestii,joten anna sinä mennä vaan aatamin asussa. No nyt hokasin että mitä varten sinä Kotkansilmä kuljet aatamina ... Ja ah kuinka ihanaa Chandra että nukuit Että ollaan onnellisia ja kiitollisia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #224 : 07.01.2008 21:26:18 » |
|
Ollaan vaan onnellisia!Nukutaan ja muutetaan ja kuljetaan pitkin öisiä katuja. Kotkansilmä voisi kyllä laittaa tuluskukkaron,vai mikä se miesten vempain onkaan. Ei se varmaan tuluskukkaro ollut?! ???Mikä? Ehkä helpompi uneksia kesäisistä kaduista,niin saapi viipottaa,miten lystää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|