Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #225 : 07.01.2008 21:40:13 » |
|
tuluskukkaro... Tuluskukkaro ja keisarin uudet vaatteetJa sitten tuo unituttava kulkee ohi ja hymyilee, silmissä yhteinen salaisuus sekoittaa hyvin varjellun järjestyksen, rikkoo pinnan helposti kuin yksiöisen jään, katsoo läpi, liikkuu liki kevyesti kuin perhosen siipi, lupaa tarvitsematta tekee pesän, asettuu taloksi varoittamatta kuin tuhatvuotinen tuttu. Ja pysähtyy siihen. Ja minä, äänekäs analyytikko, muutun mykäksi enkä löydä tarinalle alkua.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #226 : 07.01.2008 23:23:19 » |
|
Sellainen se on,tuo meidän Kotkansilmä. Katsoin äsken leffan Bridget Jones-elämäni sinkkuna (taas kerran),mutta nyt ratkesiin nauruun tuossa lopussa,kun neito juoksi puolialasti pitkin lumisia katuja miehen perässä. Tuli Kotkansilmä mieleen! Apua!Astrofoorumi tunkeutuu kotiini!!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #227 : 08.01.2008 10:47:45 » |
|
Sellainen se on,tuo meidän Kotkansilmä. Katsoin äsken leffan Bridget Jones-elämäni sinkkuna (taas kerran),mutta nyt ratkesiin nauruun tuossa lopussa,kun neito juoksi puolialasti pitkin lumisia katuja miehen perässä. Tuli Kotkansilmä mieleen! Apua!Astrofoorumi tunkeutuu kotiini!!!!!! Olkaat ja tulkaat nyt " samaan lainaukseen" ~kun tässä omia kiitollisuuden aiheitani kirjaan Chandra,Kotkansilmä ja Mirjam* - sitäpaitsi ilman teitä foorumilta puuttuisi jotain TOOOSi tarpeellista, rakasta ja RAIKASTA Niin että Chandra, kun kerran sinäkin niin minäkin tunnustan ETTÄ varmaan 10 kerran tuli katsottua ~Bridget Jones , juuri eilen ajattelin että tunnistan itsesäni samaa huumoria, samaa sitä ja aikas samaa tätä, jos Bridget vielä edes kerran pysähtyisi ihailemaan luontoa - no mutta olihan tässä leffassa se kohta kun pariskunta souti siellä jojella ja lausahtelivat Keatsia Eikun ihan todella se jokin Bridgetissä on, sexikäs, eroottinen, hieman höpsähtänyt, tulen sellaisena kuin olen, ja ups suustani pääsee sammakoita - ihana luonnonlapsi kuitenkin eli ei mitään laskelmoitua vaan ihan aitoa että siksi minä tätä Bridget-arkkityyppiä fanitan ... Ja ajatteles Kotkansilmä jos juuri kun olet jäätymäisilläsi , siis jos vielä astelet katuja paljaana - nyt en tiedä kun en ole lukenut kaikkia viimeisiä 10 sivua viestejä ETTÄ onko siellä jotain uutta tietoa tästä sinun liikuntaharrastuksestasi no anyway - ajattteles jos juuri 11.11.11 hetkellä lentääkin luoksesi hyvä haltija joka on ihan Bridget Jonesin näköinen ja oloinen - ETTÄ mitäs siihen sanot : Runota Mirjam* lisää t.aaviisuinen
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 11:44:00 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #228 : 08.01.2008 11:49:27 » |
|
Eilen katsoin juurin samoin silmin tuota leffaa.Että paljon on minua siinä. Sanoa möläyttää mitä sylki suuhun tuo ja yrittää imaista jo sanottua takaisin,vaan ei kaduta kuiteskaan loppupeleissä. Möhlimistä ja tälläinen minä olen,ota tai jätä! Jopa kokkaustaitoni alkaa nykyisin olla Bridgetin luokkaa. Ja tuo tuikitarpeellinen ystäväverkosto,jonka kanssa sitten puidaan noita "mitä tuli sanottua" ja mitä se sanoi. Aaviisuiselle kiitoksia kauniista sanoistasi ja aivan sydämestä lähtee samat terveiset sinne.Ilo lukea kirjoituksiasi! Jospa ja kun toivon mukaan,KOTKANSILMÄ jatkaa öisiä juoksujaan,aloittaisimme saman harrastuksen ja joku hänet löytäisi ja poimisi!!!? Ties minkä kultakimpaleen hänestä löytäisimme. Mutta ilmoittakaas tytöt kuka ehtii ensin,ettei tarvitse turhaan joka yö juosta,kun uni muutenkin vähäistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #229 : 08.01.2008 11:56:59 » |
|
Tuluskukkaro ja keisarin uudet vaatteet
Ja sitten tuo unituttava
kulkee ohi ja hymyilee,
silmissä yhteinen salaisuus
sekoittaa hyvin varjellun
järjestyksen,
rikkoo pinnan helposti
kuin yksiöisen jään,
katsoo läpi, liikkuu liki
kevyesti kuin perhosen siipi,
lupaa tarvitsematta tekee pesän,
asettuu taloksi varoittamatta
kuin tuhatvuotinen tuttu.
Ja pysähtyy siihen.
Ja minä, äänekäs analyytikko,
muutun mykäksi
enkä löydä tarinalle alkua. Kiitos Mirjam* tästä runostasi ... siinäpä paljon sanoja joiden energia ja maailma ja niiden nostattamat kuvat tulee hyvin liki omaa maailmaani - ainakin näin yksitellen ja SE se upeeta onkin kun runo alkaa elämään omaa tarinaansa JA antaa jokaiselle lukijalleen mahdollisuuden asettaa itsensä ja kokemuksensa ja olemuksena " sanoihin" ... eli ei ole umpisuljettu ja tyhjäksi kirjoitettu VAAN todellakin elävä ja kantava - TÄssä runossa on H E N K I eli Luovuuden Jumalatar ratsastaa runoratsullaan tässä runossa ja mikä parasta SEN ratsun selkään voi hypätä ja nauttia matkasta ...
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 12:19:17 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #230 : 08.01.2008 12:01:51 » |
|
No juuri näin Chandra , kiva että löytyy sielunkumppaneita ... vaan tuota mitähän sanoo Kotkansilmä kun saapuu framille ... jospa vaikka on varattu jo tämä yöllinen kulkija ... No huumorilla huumorilla rakkauvesta se hevonenkin potkii
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #231 : 08.01.2008 12:12:53 » |
|
No ja tosi kiitollinen olen tästä : Minulla kun on kvintiili :Sinulla on onni kuulua siihen jengiin, jolle elämän suuret muutokset ja katastrofit ovat yhtä luonnollisia kuin toisille tarpeillaan käynti. Ei se aina ole niin esteettistä, mutta loppujen lopuksi helpottaa suunnattomasti. Sinulla on kaikki edellytykset päästä elämässäsi todella pitkälle pystyessäsi hallitsemaan näitä muille niin pelottavia muutosvoimia vaikka yhdellä kädellä. https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3453.msg180028#msg180028Sillä nyt on jatkettava tätä muuttorosessia KUN en vieläkään ole löytänyt NIITÄ itse itsensä pakkaavia muuttolaatikoita ETTÄ on ihan itse omin käsin taas jatkettava pakkaamista - ja vaikka on kvintiili : niin kyllä tarvitsen molempia käsiä ja tämäkin vielä että vaikka minulla on ja tuo antanut näitä kommunikointi talentteja NIIN ei sentään onnistu sekään että tässä naputtelen tekstiä yhdellä kädellä ja pakkaan toisella .... vaan ainahan tähän voi hetkeksi piipahtaa kun alkaa tuo tavaroiden lajittelu mättämään ... nyt vielä kun on tässä toosassa virrat ja yhteys pelittää jiikoo klikkaas kuvaa
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 12:16:02 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #232 : 08.01.2008 12:36:39 » |
|
Ei tuo ollut *oma* runoni, olen sen jostain vaan pongannut... pitäisi ottaa selville sen kirjoittaja ja lisätä... ..olen nyt onnellinen ja kiitollinen, että olen saanut erään mahdollisuuden..
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #234 : 08.01.2008 12:43:20 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 13:06:18 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #236 : 08.01.2008 15:31:19 » |
|
Kotkansilmähän voisi nimikko,ellei peräti voimaeläimensä tavoin ottaa tavaksi ensin pyrähtää yläilmoihin ja tiirailla missä me ollaan ja sitten saaliin kimppuun!!!! Ei,nyt menee levottomaksi,olisi päikkäreitten paikka varmaan. Puhunpas,tai kirjoitan nyt ihan asiaakin. Elikäs käväisin kirjastossa ja löysin ihanan pinon runokirjoja kotiin roudattavaksi,Tabermannia,Kilpeä,Poriota ym. Osa ennestään tuttuja,mutta halusin lukea uudestaan. Onnelliseksi hyvät runot kyllä tekevät,kuten Arkiviisu tuolla Mirjamin runosta kirjoititkin. Ja se oli tajuttoman kaunis!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #238 : 08.01.2008 17:34:08 » |
|
Haa! Siinä meidän condori omassa persoonassaan liiteli! Komiana kuin mikä! Vaan onkos tainnut salaa käväistä täällä ja ottanut pelästyksissään sulat alleen ja lentää vimmattua vauhtia kohti ulkomaita,kaukomaita. Takatukka törröllään. Unen puutteesta kait olen riehaantunut,tai oikeammin kyllä siitä,että kaksi nukuttua yötä takana.Eilen kesti kyllä kauemmin päästä uneen ja vaati yhden ylösnousun,mutta päätin etten hermostu.Takaisin petiin ja tulihan se uni. Minä olen kiitollinen ja niin tavattoman onnellinen,kun pieni tyttöseni (22v)jota en olisi millään uskaltanut maailmalle laskea,soitti äsken. Oli koko iltapäivän maannut altaalla ja nyt jo löytänyt äidille kuulemma japanilaistyylisen tunikan tuliaisiksi,jossa kiinalaista (japanilaista)tekstiä.En nyt kiitollinen tuliaisista,ilonen kyllä,mutta soitosta ja huomioimisesta,kun ei luvannut koko aikana soittaa. Ja eilen aamulla vasta Suomesta lähti. Siellä se kello lähenee jo 22.30,eli niillä alkaa olla hauskanpito puuhia. Ja ARKIVIISU,PAKKAAMAAN!!!! (ainaskin tunniksi)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|