^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #270 : 11.01.2008 09:59:25 » |
|
No nyt on parempi kiirehtiä hitaasti huomiseen bisnesmiittiin.. tai lennän uuden kuperkeikan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #271 : 11.01.2008 10:14:18 » |
|
Kiidoos Arkkis...
Päättötyösi kuulosti aikamoiselta projektilta kyllä että huh..
Me valitsimme aiheen, josta luulisi olevan suhteellisen helppo tehdä, mutta tämä ei ole pelkkä tutkimus vaan hieman projektiluontoinen juttu myös, joka järjestetään parille ala-asteen kuudennelle luokalle ( opetamme heitä sekä testaamme mitä he osasivat ennen ja jälkeen opetuksen ).. Tästä teemme sitten sen tutkimuksellisen osuuden. Ja kyse on siis ensiavusta..
Pitäisi suunnitella miljoona asiaa, kirjoittaa teoria-osuus ja kysellä lupia... Noooooh.. Sitten joskus.... :
Joku vertasi opinnäytetyön tekoa raskauteen.. Ensin on hirveen paha olo, ennen kuin se kunnolla edes alkaa, sitten tulee vaihe, kun ei oikeastaan tunnu miltään, mutta sitten synnytys käynnistyy ja se voi olla aika rankka ja raju, ja sitten saa syliin sen oman vaavin (tai kannet ) ja sitä rakastaa ihan mahdottomasti, oli se miten ruma tahansa.. : Tein diplomini raskaana, että että..
tsiiz tuo raskaana olo on just nappi vertaus ~mulla sitä pahaa oloa kesti lähes loppuun asti siis opinnäytetyössä ... ja kun silloin olin niiin täydellisyyteen pyrkivä, että " toisessa kädessäni oli usein iso viuhuva ruoska" Ja just niin että siinä vaiheessa kun koko kokonaisuus loksahti kohdalleen NIINtyö oli suurin piirtein valmis ja että oispa tänkin tiennyt jo alkuvaiheessa - niin olisi säästynhyt monelta mokalta - vaan no : se kaiketi on tarkoituskin : : - vaan oli totinen projekti ja kun SEN sitten sai käsiinsä kirjoissa ja kansissa niin Niin ja lopulta palasi suhteellisuuden tajukin - että SE sittenkin oli " vain opinnäytetyö" ja silleen .... Tosi kiinnostavalta kuulostaa tuo teidän projekti - muutes tiedätkin varmaan ETTÄ olkaa tarkkoja niiden lupien suhteen - ne kannattaa hoitaa heti ETTEI tule hankaluuksia lopussa, että ei enää löydäkään ko.ihmisiä ja mitäs nyt kun just se juttu on niin tärkeä tälle työlle - ja iik nyt ei ole lupalappua ... nuo käytännön työt on best - kun niissä ainakin pitkälti säilyy motivaatio ja oma innostus - on A & O niin ja aikataulu on paras apuväline / Mind map kanssa ... AINAKIN itselläni oli - no mun koti näyttikin silloin tutkimustoimistolta - seinillä aikataulukarttoja joissa lappuja ETTÄ mitä missä, miten ja milloin ... oli itse asiassa aika hauskaa nyt jälkeenpäin ajateltuna Että kiitollinen olen siitäkin ajasta - ainakin SE opetti kurinalaisuutta ja rajaamista ja sitä että vaikkei joku juttu ollut niin mieleen NIIN kokonaisuuden kannalta se vain oli tehtävä - kiip gouing Ja mistäs sinä Souli diplomityösi teit t.Arkkis
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 10:16:01 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #272 : 11.01.2008 10:44:52 » |
|
Niin kaikkihan me voimme olla omissa maailmoissamme, minäkin, ja nauttia siitä, mutta täällä on ehkä kyse jostain kokemuksen vaihdantataloudesta.. pusi and hali- Totta ... itsessäni olen myös havainnut ETTÄ mulla on aikoja JOLLOIN vain laittelen kirjoituksia - ja K U V I A ( ja paljon ) siltä pohjalta, että missä oloissa itse liikun ELI en niinkään vastaile tai ota kantaa tai e d e s pyydä apua - vaan helpottaa omaa oloa kuin saa näpytellä ... no kyllä onhan päiväkirjat - vaan ehkä tämä onkin se mun päiväkirja ja iso onkin eikä kovin privaatti kun lukijoita, toivon, on ainakin muutamia - ja joskus on kyse siitäkin ETTÄ kun on löytänyt jonkun itselleen tärkeän oivalluksen NIIN ajattelen että JOSPA joku toinenkin saa siitä jotain ... Ja sitten on näitä aikoja kun haluaa olla mukana ihan reaaliajassa kirjaamassa tuntojaan, vaihtamassa ajatuksiaan ja kokemuksiaan ja hmm. tietojaan - ettäs näin täällä päässä ... että mieluummin näin että langat on omissa käsissä http://lylia.blog.nlcafe.hu/files/Goddes1.jpg kuin että jää vangiksi omaan kudelmaansa - jota sitäkin kyllä mulle käy aina joskus ja se onkin jo uusi tarina http://www.goddessgift.net/images/Sticker%20GoddessElements.jpg t. Arkkis http://www.starlark.com/Goddess.jpgjiikoo http://i186.photobucket.com/albums/x145/stargrl329/loveandlight.gif ja peeäs sori jos meni vähän sekaiseksi - olokin on hiukka sekainen kun just ja just löydän itseni tän muuttosekamelskan keskeltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #273 : 11.01.2008 10:53:04 » |
|
Erään pääkaupunkimme ranta-alueen suunnittelu kokonaan uudeksi messu/tapahtuma/toiminta-alueeksi oli diplomini aikanaan, että vähän eri alalta. No siitä on jo aikaa. Mutta sen tyyppisiin töihin olen sittemminkin päätynyt, esim viime syksyn projektit ennen tälliäni ja edelliset vuodetkin.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #274 : 11.01.2008 10:54:10 » |
|
Olenpa kiitollinen oma-astrosta - tuli taas selvyys tähänkin kirjoitusbuumiin Eli ; Merkurius sekstiili Keskitaivas Mc Tarkka: 12.1.2008 Alkaa: 10.1.2008 Päättyy: 13.1.2008 Tosi hyvä aika avata sanainen arkkusi sikäli kun sinulla on jotain työelämään liittyviä ideoita mielessäsi. Tänään keksit niihin vielä puolet lisää ja viesti menee tavallista paremmin perille. Tämä sitten kait on mun " työelämä" tämä foorumi T.Arkkis ja kiitos !!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #275 : 11.01.2008 10:57:02 » |
|
Erään pääkaupunkimme ranta-alueen suunnittelu kokonaan uudeksi messu/tapahtuma/toiminta-alueeksi oli diplomini aikanaan, että vähän eri alalta. No siitä on jo aikaa. Mutta sen tyyppisiin töihin olen sittemminkin päätynyt, esim viime syksyn projektit ennen tälliäni ja edelliset vuodetkin.
SOULI dear - sinä se olet onnistuneesti pitänyt kynttiläsi vakan alla täällä foorumilla - näin ainakin minä ajattelen ETTÄ nythän kerrot eli paljastat itsestäsi IHAN uusia puolia .. ei ole tullut mitenkään puheeksi VAI olenkos minä missanut jotain oleellista ja juossut sinut kumoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #276 : 11.01.2008 11:02:38 » |
|
Et ole vieraillut ketjussani Venus, Jupiter ja Ura.. https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8874.0Ja tässä tämä uratykki vaan Saikkuilee.. ja romantisoi..
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 11:04:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #277 : 11.01.2008 11:08:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #279 : 11.01.2008 11:19:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #280 : 11.01.2008 11:23:06 » |
|
No oo kyl se siitä, ainiin muuten, pesukone tuli ilmaiseksi kun laitoin sen aarrekarttaan, sain serkulta. Vähän yllätyin. No kuljetus maksoi mutta toivat sen jättipatjan samalla. Aurinko 4 Uranus 8. Onko sinulla mitä kodin huoneessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #281 : 11.01.2008 12:20:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #282 : 11.01.2008 13:16:41 » |
|
Oon kiitollinen siitä että on ihania opettajia jotka jaksaa joustaa mun roikkumaan jääneiden kurssien ynää muiden asioiden suhteen. Nyt kun sais vaan vielä otettua itseään niskasta ja luettua...Kaikki ei ookaan niin umpikujassa miltä on näyttänyt,kun vaan viitsii itse tehdä jotain asioiden hyväksi.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #283 : 11.01.2008 14:30:01 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 16:54:58 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #284 : 11.01.2008 16:42:17 » |
|
Olenpas ainakin tyytyväinen,jos nyt en niin ehkä onnellinen,että annoin vielä koulua käyvän,harjoittelussa olevan nuoren leikata hiukseni. Vaikka tulos onkin,,, Oikestaan voin olla onnellinenkin,sillä ennen olisin itkeä vinkunut moisen kauhistuksen edessä,mutta nyt ajattelin vain,että kasvaahan ne takaisin ja olenpa ollut pinnallinen,kun hiuksissa koko maailma. Olen ennen tänne maallemuuttoa ollut todella tarkka ulkonäöstä,etenkin hiuksien kanssa tepastellut aina tunti tolkulla. Piti olla hyvä näköinen.Ja roskapussiakaan ei voinut viedä ilman että ainakin ripsiväriä. Tyttö oli iloinen,kun sai tehdä töitä ja noo,ainakin tukka lyheni. Sittenhän sen vasta näkee kun on eka kerran pessyt ja pääsee itse laittamaan sen kuosiinsa. Saapi Kotkansilmä ainaskin minua kommentoida,koska nauran aina noille lyhyille,mutta ytimekkäille kommenteille. Persoonallinen tyyppi ja siksi nyt seukkaankin hänen kanssaan öisin. Tosin kyseinen henkilö ei itse sitä tiedä,mutta väliäkös hällä. Ja kun Aviisuinen olet muuttanut,niin saat kyllä Kotkanpoikaa lainata,en ole kade en. Pitää sitten sullakin muuta olla kuin pakkaamista ja purkamista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|