WAU ja ONNEA MUUTOLLE JA UUTEEN KOTIIN!
Itse odotan niin malttamattomasti jo uutta kotia ilmaantuvaksi.
Ja tiedän,kyllä se tulee,jos tarkoitus on.
ARKIVIISU!!!
Katsoitkos eilen Bridgetiä?
Nyt ymmärrän itsestäni monta asiaa.Esim.sen,miksi sille nauran.
BJ:ssa on NIIN paljon minua.Esim tuo hänen kävelynsä portaita ylös tiukassa iltapuvussa korsetti yllä.
Kerron tässä tapahtuman opaut 10v sitten.Olin siskoni kahvilassa töissä ja suunnittelimme pikkujouluja.Elin muuten sinkkuelämää silloin.
Minäpä päätin rohkaista itseäni ja laittaa kerrankin hameen.Silloin oli sääret vielä suht kunnossa ja olin sopivan painoinenkin.Uutta huutoa oli kuitenkin nämä pepun kohottaja sukkikset ja enkös mennyt ostamaan sellaiset ja melko lyhyt musta hamonen.
Ei niissä sukkiksissa kait muuten mitään vikaa,mutta kun kiristivät ylimääräistä aika pitkälle sääreenkin,niin,,,
Minä tottumaton hameen käyttäjä. :
Otimme sitten aika mukavasti alkudrinksuja jo kahvilassa,siitä läheiseen baariin ja sitten varsinaiseen menomestaan.
Sellainen juppipaikka,kun kerran hienoja oltiin.Kampaajat,kosmetologit ja kaikki.
Enkösh ollutkin shitten jo loppuillashta hieman liian,,,
Istuin baaritiskillä korkealla jakkaralla ja kuvittelin tietysti olevani siinä kaikkien katseen vangitsija.
Kyllä minä aika pian olinkin!!!
Kappas kun tuoli keikahti pepun alta ja minä selälleni lattialle koivet pystyssä ja ne saamarin tukijutut loisti oikein!
Tuolin jalat meni jotenkin omien jalkojen kanssa ristiin ja en päässyt siitä edes ylös,ennen kuin tuttu baarimikko auttoi.DÄÄM JA NOLOUS!
Muistin vain koko ajan ne mustat tummemmat osat niissä hiton sukkiksissa.
Kyllä sitä on jälkikäteen naurettu,mutta arvatkaas olenko enää käyttänyt hametta sen kokeilun jälkeen?