|
kengururotta
|
|
« Vastaus #496 : 27.02.2008 12:22:07 » |
|
Olen onnellinen siitä että sain vihdoin tietää mun syntymä kellonajan ja sen seurauksena sen että olen nouseva leijona Vaikka niin oltiin kaverin kanssa jo arvailtukin että leijona se on. Kiva saada varmuus vihdoin!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #498 : 27.02.2008 16:58:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #499 : 28.02.2008 09:29:18 » |
|
ULKOMAALAINEN.. olishan se pitänyt arvata.. ne tulee ja vie naiset..
kuten serkkuni ja minut! tosin minua ei oikein pysty?? Tigris, yritän uudestaan lähipäivinä hullaantua, on ollut sen verran kiire ettei ehdi! Ajatukset kaikessa muussa, talous ja ihmisten auttaminen ja duuni, nytkään en ehtis- As far as your professional life goes, the Wheel of Fortune has such dynamic force that it practically cancels any negative impact that the card of Death might have. One project comes to a close, but another one gets launched almost at once. Your agenda is completely full with meetings and interviews. Take your time to sit back and think. Try to concentrate your energies in a single direction – or you run the risk of collapsing with exhaustion. February 29, 2008 A friend whom you haven't seen for a while could surprise you with a phone call or short visit. A lot of interesting news and useful information could be exchanged, benefiting both of you. You may make a number of short journeys throughout the day, as you have a lot to do. A small increase in income could also be in the works. In the evening: rent a romantic video. Minulle tuli että pitää vain selvittää mitä kumpikin tahtoo, se on siinä. Hänelle; juuri näin, mennyt on mennyttä, nyt on nyt, tulevaa ei ole..February 29, 2008 You could be feeling wistful, thinking romantic thoughts about a special someone. You could be tempted to revisit the past because you're having strong recollections of a past relationship. Don't confuse these misty memories for truth, because you may only be seeing the rosy side of that relationship. It's best to concentrate on someone special in your life now, and leave the past behind you. The energy of the day points toward the future, not the past.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 10:49:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #500 : 29.02.2008 12:49:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #501 : 29.02.2008 14:15:29 » |
|
mee mikä?
olen onnellinen ettei elämässäni ole väkivaltaa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #502 : 02.03.2008 11:37:01 » |
|
Elämännälkä
"Tää niitä aamuja on kun en tiedä kannattaako nousta vai jäädä vetää peitto yli pään ja hautautua alle kivisen kuoren aamuyössä sydän yksin lyö eikä pääse läpi surujen vuoren pelko pimeyttä pitkin liikkuu tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan
Ja silloin kun henkäys aamutuulen jokin täyttää tämän pienen huoneen se mut viimeinkin herättää
Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä minut pystyyn kiskaisee elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä mua eteenpäin rohkaisee elämän nälkä eteenpäin rohkaisee
Verhot sivuun liukuu ja katson kuinka valo pois työntää varjon joka sieluni yöhön kietoi vaikka irti siitä päästä tahdoin kun olin maahan lyöty eikä kukaan voinut yli syvän virran mua kantaa elämä välissä taivaan ja maan elämä syksyyni valonsa tuo
Ja silloin kun henkäys aamutuulen se täyttää tämän pienen huoneen se mut viimein herättää
Elämän nälkä ... "http://www.aadirections.co.nz/Issues/Spring2006/pix/roadtrip_catlins_lighthouse.jpg
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #503 : 02.03.2008 12:29:50 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 13:29:47 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #504 : 04.03.2008 15:52:00 » |
|
Olen enemmän kuin KIITOLLINEN sille henkilölle,joka kysyi Kryon päivistä ja sai minut soittamaan henkilölle,joka auttoi minut näkemään yhden pelkoni ja kysellen löysi sen. Pääsen aimo harppauksen eteenpäin henkisellä tiellä. Minä kun luulin,ettei ole mitään sellaista estettä,PELKOA! Sanoin jopa ensin,etten löydä enää pelkoja ja sitten siitä löytyikin pahin jarruni.Ja sain niin simppelin keinon purkaa sen. En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #505 : 04.03.2008 18:57:04 » |
|
En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS! Olipas mukava yllätys löytää 'nimensä' täältä. Kyllä se kysyjä minä olin - kiitos kiitoksista. *vilkuttaa* Todo pasa por una razón!! (Kaikelle on tarkoituksensa!)
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #509 : 10.03.2008 12:57:01 » |
|