Hiisitär
|
|
« Vastaus #645 : 31.05.2008 19:31:34 » |
|
Minä tulen tänne taas iloisuuksiani hehkuttamaan 1) Ystäväni Tampereelta on viipynyt täällä koko viikonlopun ja meillä on ollut niin hauskaa! 2) Löysin yllättäen SPR:n Kontista itselleni ohuen untuvapeiton, jollaista etsin kuumeisesti vielä alkuvuodesta, mutta jonka sitten unohdin. Nyt se löytyi ja puoli-ilmaiseksi vielä, jee! 3) Vanhalla työpaikalla oli tänään kevätjuhla ja käytävässä minua vastaan tuli yksi luokkamme pojista, joka oikein ikävöivällä äänellä sanoi nimeni ja käveli kädet levällään halaamaan minua. Ja halasi pitkään ja oli kuulemma ollut ikävä. Ihana poika, tosin ei ihme, meillä on ainakin yksi yhteinen elämä takana. Muutkin lapset kävivät heittämässä high five läpsyn ja halaamassa, mutta tuo oli niin vilpitön halaus! 4) Löysin kirppikseltä keittiöni pikkuiseen mutta korkeaan ikkunaan kiinalaisen verhon, vihreän, jossa on lohikäärmeitä ja feenixejä. Sekin tuli ihan tilauksesta. 5) Sain uuden sohvan enolta - sohvaa ei tarvinnut heittää roskiin, jee! 6) Sain kauan nurkissa pyörineen ystäväni lahjan postiin, jee! 7) Teimme ystäväni kanssa ex tempore reissun enoni kyydillä Kuopioon. Istuimme satamassa ja pelastimme järvestä perhosen ja leppäkertun. Päivän hyvät työt tehty. Lisäksi samalla satamareissulla syntyi kalalaji, Savolaenen Möly-Muikku
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #646 : 01.06.2008 15:14:13 » |
|
Astrologiaa sivuten: kaikki biorytmini ovat tänään positiivisessa vaiheessa ja vieläpä melko lähellä maksimia kaikki. Tuollainen on melko harvinaista.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #648 : 02.06.2008 15:06:49 » |
|
Loma alkoi...ja vaikka stressi vielä kieputtelee aivojani, niin huomasin kuinka onnellinen olen. Olen kypsyyteeni nähden vielä kypsä ja terve! Minulla on paljon materiaa mistä voin oppia ja iloita. Minä rakastan ja minua rakastetaan. Mitä sitä vielä voisi toivoa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #649 : 02.06.2008 17:30:51 » |
|
Olen löytänyt parin päivän aikana kirpparilta ihan uskomattoman määrän uskomattoman edullista ja tarpeellista "rompetta! Ja mikä parasta, mukana oli 110% luotettava makutuomari
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #651 : 04.06.2008 09:54:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #652 : 05.06.2008 12:42:58 » |
|
sain uuden työpaikan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #653 : 05.06.2008 12:55:30 » |
|
Onnea uuteen työpaikkaasi, Helmi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #654 : 08.06.2008 23:32:03 » |
|
Koska en tehnyt mitään, ja silti olen!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #655 : 09.06.2008 09:51:03 » |
|
1. Vietin ihanan viikonlopun ystävieni kanssa - rai rai ja sain kokea kaikki tunteeni, no blocks! 2. Kävin aamulla juoksemassa sievässä tuulessa kello kahdeksan kaverini kanssa, oh laaa! 3. Töitä on sen verran että laskut pystyy maksamaan ja vielä aikaa vaihtaa vapaalle ja hommailla muitakin asioita. 4. Tulevat treffit tuntemattoman kanssa. 5. Aamuinen rucolakurpitsansiemensalaatti. 6. Kauniita valokuvia viikonlopusta. 7. Nais tan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #656 : 09.06.2008 11:36:21 » |
|
Täällä onnellisten sivujen topikki!! Aina virkistävää kurkistella!
Mutta uteliaan tuosta indiiman onnenluettelosta? Miten teet rucolakurpitsansiemensalaattia, millä maustat?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #658 : 10.06.2008 11:15:07 » |
|
Tein ensimmäistä isompaa juttukeikkaa paikallislehteen eilen ja räpsin sitten (kahdella eri) kameralla kuvia. Tänään sain palautteen päätoimittajalta, että kuvani olivat aivan kamalia, lehteen kelpaamatonta materiaalia, mutta ihmeen kaupalla jokaisesta kolmesta haastattelemastani henkilöstä oli onnistunut yksi ainoa kuva ja jokainen niistä oli aivan loistava. Päätoimittaja ylisti niistä maasta taivaaseen, mutta lupasin silti opetella kuvamaan ihan kunnolla. Tällä kertaa jokaisesta tosiaan rittii vain se yksi kuva, mutta seuraavalla kerralla asia on ehkä toisin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #659 : 10.06.2008 11:22:30 » |
|
Kävin kaverin kanssa shoppailemassa (ilman rahaa) ja näin aivan ihanan paidan jota ihailin, kunnes kaveri sanoi että voi ostaa sen mulle. Käytiin myös ratsastamassa ja oli kivaa! Huomenna vapaapäivä töistä ja hakemaan Faaraokoiraa. Olen nyt niin kiitollinen kaikesta!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|