|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #677 : 17.06.2008 23:01:52 » |
|
Kiitosta, paljon onnitteluja herunut Juu, lähtäänpäs just oivaan aikaan ystävien kans torstaina festareille Kalajoelle, juhannuksen jälkeen vielä sukulaisten kanssa kakku-kahvit Athalle onnittelut myös kouluun pääsystä, vaatii varmasti erityislahjakkuutta !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #678 : 18.06.2008 14:47:12 » |
|
Onnea N222
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #679 : 20.06.2008 15:19:48 » |
|
Liityn onnellisten joukkoon ja toivotan kaikille mitä parhainta onnea joka suhteessa ja tilanteessa Tässä minun syy hymyyn, josta löytyy odotuksen jännitystä seassa... http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25550.0Kun saan joskus omat sivut pystyyn, saatte linkin ensimmäisenä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #682 : 22.06.2008 21:24:30 » |
|
olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #683 : 23.06.2008 12:12:18 » |
|
olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #684 : 27.06.2008 11:32:39 » |
|
OI, onnea Athalle ja kivaa, että kaikilla muillakin on kultaisia pirskahduksia elämässä Esmiraldalle, hmm, tuostahan on tovi aikaa, koitin muistella, mikä teki juuri tuosta sallaadista niin hyvän, että erikseen mainitsin, taisi mennä näin: hyvää rucolaa aurinkokuivattuja tomaatteja basilikaöljyssä, ohuiksi siivuiksi maapähkinöitä kurpitsansiemeniä inanen mustapippuria, tolla kombinaatiolla maut tukevat toisiaan, nam. Olen onnellinen, koska olen Kaikki on järjestynyt ja järjestymässä, i can feel it Auringon säteitä kaikkien päivään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #685 : 27.06.2008 21:12:28 » |
|
,koska,,, Löysin tämän: "Minä annan anteeksi kaikki tekoni, ajatukseni ja toimeni, niin menneet, nykyiset kuin tulevat, tässä tai missä tahansa todellisuudessa, mitä ei ole muodostettu Pyhän Rakkauden värähtelytaajuuksista. Minä annan anteeksi kaikille, joiden tunnen kohdelleen itseäni epäoikeudenmukaisesti tämän tai minkä tahansa muun elämän aikana ja minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet. Minä pyydän anteeksiannon enkeleitä kyllästämään kaikki olemukseni tasot Rakkausvalon värähtelyillä niin että voin muuntua sielukeskeiseksi ja sydänkeskeiseksi Valon kantajaksi ja itseni mestariksi."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #687 : 29.06.2008 09:44:25 » |
|
Eilen oli niin kivaa tuskassa. Sitten sain parhaimman ulkonäkökohteliaisuuden jonka olen koskaan saanut herrasmiesmäiseltä hevimieheltä joka suuteli kädelle "Näytät druidipapittarelta" en voisi olla enempää otettu varsinkin kun tyyli on ollut todella hakusessa pitkään ja kaikkien niiden mauttomien valokuvien jälkeen. Sekin oli hauskaa, kuinka myös metallistien keskuudessa näkyi kansainvälisyyttä, aasialainen goottityttö, intialainen deathmetallisti ja sellainenkin pariskunta jossa suomalainen blondi mies ja hänen tummahipiäinen tyttöystävänsä joka moshaili miestään enemmän Ja kaiken puolin ihmiset käyttäytyivät niin hyvin, kukaan ei ahdistellut ja tunnelma oli ystävällinen. Heh, näin myös "pentagrammijeesuksen"....valkoisiin pukeutunut tyyppi jolla oli sädekehänä pentagrammi No, tuskaan pitää mennä uudestaankin, tämä oli ensimmäinen kertani. ihanaa porukkaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #688 : 03.07.2008 18:15:17 » |
|
SARJAKUVAN EKA OSA TULI TÄNÄÄN ULOS PAINOSTA!! *tanssii pienen ilotanssin*
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 18:16:51 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #689 : 03.07.2008 18:28:09 » |
|
Onneksi olkoon! mahtaa tuntua hyvältä kun "taiteellinen lapsi" on synnytetty vaivalloisen kantamisajan jälkeen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|