Tiigris
|
|
« Vastaus #690 : 24.05.2008 21:18:13 » |
|
Olen kiitollinen monista asioista, lähes kaikesta..
Oon hirveen kiitollinen siitä kaikesta mitä mulla on henkisesti ja fyysisesti... Tajusin vaan että mitä hemmettiä mä jaksan marista siitä, että mulla ei ole muita huonekaluja kun sänky?! Kun ihan hyvin mä oon näinkin pärjännyt. Ei ihminen tarvitse aina kaikkea kerralla, ei aina saa ajatella että mikä puuttuu, jos olisi sitä tai tätä niin olisin onnellinen.. Se ei vaan mee niin!
Mä oon kiitollinen autosta, tästä tietokoneesta ja vaatteista ja astioista
Mä oon kiitollinen siitä, että mun ystävät kinastelee siitä, kumman luona mä käyn pesemäs millonkin pyykkiä (kunnes joskus saan pesukoneen itselleni)...
Mä oon kiitollinen siitä että mulla ei ole TV:tä ja sohvaa, jotka tekisivät musta totaalisen putkinäköisen sohvaperuna-invalidin...
Oon kiitollinen siitä kun on niin helppo siivota, kun ei tarvii siirrellä mitään..
Oon kiitollinen siitä että tässä vieressä on tuo ihana metsä ja järvi ja lenkkipolut.. Niin kaunista ja ihanaa ja rauhallista luontoa, joka raikastaa ja puhdistaa mielen, rauhoittaa ja tuo tasapainon sydänkeskukseen, kun siellä käveleskelee tai juoksee..
Oon kiitollinen ihanista ystävistäni, A ja K !!
Oon kiitollinen siitä että mulla on super-ihana rakas äiti, jonka kanssa voidaan puhua niin enkeleistä ja ajatuksen energiasta, kuin hiustyyleistä ja seksistä...
Ja ihanat isosiskot myös!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #691 : 24.05.2008 23:20:40 » |
|
YESH! Nyt ne on viimeinkin ohitse, nimittäin työt! Jestas, oli ehkä raskain puolivuotta ikinä ja meinasi jo välillä mennä usko, toivo, rakkaus ja mielenterveys, mutta niin vaan selvisin siitäkin. Hengen tasolla olenkin ollut jo ihan uusissa maisemissa viimeiset 2 viikkoa, jonka takia työt menivät vaan raskaimmiksi mitä lähemmäs viimeinen työpäivä tuli. Opin suhtautumaan lapsiin sekä opiskeluihin ihan uudella tavalla, mikä rikastutti minua paljon. Mitä menneiden elämien sidoksia työpaikan ihmisiin ikinä olikaan nekin on nyt putsattu. Sain läksiäislahjaksi ihan erityisen lahjan, jollaista ei oltu annettu muille - Marimekon Miina Äkkijyrkän VASIKKA-mukin ja vielä oranssin. Sen ostanut henkilö sanoi, ettei voinut vaan ostaa minulle UNIKKO-mukia, kun hänelle tuli olo että minulle pitää olla jotain erilaista ja kun ei löytynyt vihreää osti oranssin Vasikan. En tiedä mistä sfääreistä hän repi sen, että ei Unikkoa (YÄK) ja oranssi, jos ei ole vihreää Kaiken lisäksi lahjan ostanut henkilö oli se, joka työpaikalla katsoi minua 5 kuukauden ajan kuin halpaa makkaraa. Eipä siis jäänyt siitäkään mitään hampaankoloon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #692 : 25.05.2008 23:22:45 » |
|
Menin katsomaan ukkoni kanssa erästä 'Lemmen liekki leimahtaa'-kuoro- ja soittokonserttia. Ystäväni Anne sitä johti. Voi, en ole ennen nähnyt häntä ihan hänen omassa ELEMENTISSÄÄN! Hän nousi silmissäni aivan toiselle tasolle, hän säkenöi, värähteli aivan jotain muuta kuin mitä olen hänessä kohdannut. Hänellä on ollut niin paljon kaikkea surullista kerrottavaa. Hän oli kaikkien koko salillisen yleisön rakastama! Kuinka onnellinen olinkaan hänen puolestaan!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #693 : 27.05.2008 13:10:01 » |
|
Koska sain uusittua tänään kotisivujani entistäkin paremmiksi, sillä sinne oli tullut ominaisuus jolla voi laittaa musiikkia ja videoita suoraan sivulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #694 : 27.05.2008 18:36:47 » |
|
minulla on sekä oma elämä, että rakas, jolla on myös oma elämä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #696 : 28.05.2008 18:15:32 » |
|
Tigrinum: Pitäisiköhän sanoa että uus ja vanha, ja vielä moneen kertaan! Mutte eiköhän se elämä tästä tasoitu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #697 : 28.05.2008 19:35:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #698 : 29.05.2008 12:45:30 » |
|
Mie pääsi freelancer-toimittajaksi kesäksi paikallislehteen! Eivät ottaneet harjottelijaksi, kun paikka oli jo viety, mutta kuultuaan työkokemukseni päätoimittaja buukkasi minut freelanceriksi ammattilaisten joukkoon.
Yesh!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #699 : 29.05.2008 13:34:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #700 : 29.05.2008 21:51:57 » |
|
Onnittelut, AthaMaarit! Se on ihan mielenkiintosita työtä! Ja freelancerina voi itsekin hakea juttuja.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #701 : 30.05.2008 09:51:51 » |
|
Joo, se on totta - olen ilokseni saanut aikaisemmissakin toimittajanhommissa ideoida ja keksiä juttuja itse ja ainakaan vielä päätoimittajat eivät ole niitä tyrmänneet
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #702 : 31.05.2008 19:31:34 » |
|
Minä tulen tänne taas iloisuuksiani hehkuttamaan 1) Ystäväni Tampereelta on viipynyt täällä koko viikonlopun ja meillä on ollut niin hauskaa! 2) Löysin yllättäen SPR:n Kontista itselleni ohuen untuvapeiton, jollaista etsin kuumeisesti vielä alkuvuodesta, mutta jonka sitten unohdin. Nyt se löytyi ja puoli-ilmaiseksi vielä, jee! 3) Vanhalla työpaikalla oli tänään kevätjuhla ja käytävässä minua vastaan tuli yksi luokkamme pojista, joka oikein ikävöivällä äänellä sanoi nimeni ja käveli kädet levällään halaamaan minua. Ja halasi pitkään ja oli kuulemma ollut ikävä. Ihana poika, tosin ei ihme, meillä on ainakin yksi yhteinen elämä takana. Muutkin lapset kävivät heittämässä high five läpsyn ja halaamassa, mutta tuo oli niin vilpitön halaus! 4) Löysin kirppikseltä keittiöni pikkuiseen mutta korkeaan ikkunaan kiinalaisen verhon, vihreän, jossa on lohikäärmeitä ja feenixejä. Sekin tuli ihan tilauksesta. 5) Sain uuden sohvan enolta - sohvaa ei tarvinnut heittää roskiin, jee! 6) Sain kauan nurkissa pyörineen ystäväni lahjan postiin, jee! 7) Teimme ystäväni kanssa ex tempore reissun enoni kyydillä Kuopioon. Istuimme satamassa ja pelastimme järvestä perhosen ja leppäkertun. Päivän hyvät työt tehty. Lisäksi samalla satamareissulla syntyi kalalaji, Savolaenen Möly-Muikku
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #703 : 01.06.2008 15:14:13 » |
|
Astrologiaa sivuten: kaikki biorytmini ovat tänään positiivisessa vaiheessa ja vieläpä melko lähellä maksimia kaikki. Tuollainen on melko harvinaista.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
|
|