Esmiralda
|
|
« Vastaus #705 : 02.06.2008 15:06:49 » |
|
Loma alkoi...ja vaikka stressi vielä kieputtelee aivojani, niin huomasin kuinka onnellinen olen. Olen kypsyyteeni nähden vielä kypsä ja terve! Minulla on paljon materiaa mistä voin oppia ja iloita. Minä rakastan ja minua rakastetaan. Mitä sitä vielä voisi toivoa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #706 : 02.06.2008 17:30:51 » |
|
Olen löytänyt parin päivän aikana kirpparilta ihan uskomattoman määrän uskomattoman edullista ja tarpeellista "rompetta! Ja mikä parasta, mukana oli 110% luotettava makutuomari
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #708 : 04.06.2008 09:54:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #709 : 05.06.2008 12:42:58 » |
|
sain uuden työpaikan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #710 : 05.06.2008 12:55:30 » |
|
Onnea uuteen työpaikkaasi, Helmi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #711 : 08.06.2008 23:32:03 » |
|
Koska en tehnyt mitään, ja silti olen!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #712 : 09.06.2008 09:51:03 » |
|
1. Vietin ihanan viikonlopun ystävieni kanssa - rai rai ja sain kokea kaikki tunteeni, no blocks! 2. Kävin aamulla juoksemassa sievässä tuulessa kello kahdeksan kaverini kanssa, oh laaa! 3. Töitä on sen verran että laskut pystyy maksamaan ja vielä aikaa vaihtaa vapaalle ja hommailla muitakin asioita. 4. Tulevat treffit tuntemattoman kanssa. 5. Aamuinen rucolakurpitsansiemensalaatti. 6. Kauniita valokuvia viikonlopusta. 7. Nais tan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #713 : 09.06.2008 11:36:21 » |
|
Täällä onnellisten sivujen topikki!! Aina virkistävää kurkistella!
Mutta uteliaan tuosta indiiman onnenluettelosta? Miten teet rucolakurpitsansiemensalaattia, millä maustat?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #715 : 10.06.2008 11:15:07 » |
|
Tein ensimmäistä isompaa juttukeikkaa paikallislehteen eilen ja räpsin sitten (kahdella eri) kameralla kuvia. Tänään sain palautteen päätoimittajalta, että kuvani olivat aivan kamalia, lehteen kelpaamatonta materiaalia, mutta ihmeen kaupalla jokaisesta kolmesta haastattelemastani henkilöstä oli onnistunut yksi ainoa kuva ja jokainen niistä oli aivan loistava. Päätoimittaja ylisti niistä maasta taivaaseen, mutta lupasin silti opetella kuvamaan ihan kunnolla. Tällä kertaa jokaisesta tosiaan rittii vain se yksi kuva, mutta seuraavalla kerralla asia on ehkä toisin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #716 : 10.06.2008 11:22:30 » |
|
Kävin kaverin kanssa shoppailemassa (ilman rahaa) ja näin aivan ihanan paidan jota ihailin, kunnes kaveri sanoi että voi ostaa sen mulle. Käytiin myös ratsastamassa ja oli kivaa! Huomenna vapaapäivä töistä ja hakemaan Faaraokoiraa. Olen nyt niin kiitollinen kaikesta!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #717 : 10.06.2008 16:58:28 » |
|
Tein ensimmäistä isompaa juttukeikkaa paikallislehteen eilen ja räpsin sitten (kahdella eri) kameralla kuvia. Tänään sain palautteen päätoimittajalta, että kuvani olivat aivan kamalia, lehteen kelpaamatonta materiaalia, mutta ihmeen kaupalla jokaisesta kolmesta haastattelemastani henkilöstä oli onnistunut yksi ainoa kuva ja jokainen niistä oli aivan loistava. Päätoimittaja ylisti niistä maasta taivaaseen, mutta lupasin silti opetella kuvamaan ihan kunnolla. Tällä kertaa jokaisesta tosiaan rittii vain se yksi kuva, mutta seuraavalla kerralla asia on ehkä toisin...
Eli kannattaa räpsiä, joskus aivan hullustakin kulmasta saa just 'sen'. Ilmettä ja persoonaahan ei saa kuviin tekemällä, se vain syntyy oikealla hetkellä!!! Hyvä!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #718 : 11.06.2008 00:22:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #719 : 11.06.2008 13:24:15 » |
|
Erittäin kallis projektini on saanut lisärahaa kaupunginvaltuustolta ja kaup. hallitukselta ja se alkaa toteutua. Toinen projekti hintahaarukassa, eli toteutunee helpommin. Kolmas vielä jonossa..Olis kiva jakaa asia erään kanssa, joka taitaa vain hakea jännitystä matkallaan.. mutta.. kyllä se hetki tulee.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|