Ippuska
|
|
« Vastaus #810 : 04.08.2008 19:41:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #812 : 04.08.2008 19:52:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #813 : 04.08.2008 20:09:51 » |
|
Hienoa! Juuri näin asioiden pitää mennä. Lapsukaiseni kaverilla taas on uusia gerbiilejä eli onneksi tuo eläinlauma kasvaa kavereilla, etten joudu zoohon investoimaan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #815 : 08.08.2008 23:45:04 » |
|
olen niin onnellinen että viikonloppu alkoi, rankka työviikko takana ja tätä perjantai iltaa olen odottanut jo heti alkuviikosta alkaen... välillä se työviikko lähtee heti maanantaista vyörymään alamäkeä niin että perjantaina on ihan loppu. JOTEN NYT OTAN ILON IRTI KOKONAISET KAKSI PÄIVÄÄ !!!! nukun pitkään, katselen leffoja, siivoan kotona, polttelen iltaisin kynttilöitä, nautin hiljaisuudesta...ai niin, ja suljen työpuhelimen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #816 : 10.08.2008 23:04:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #818 : 11.08.2008 10:24:15 » |
|
Olen onnellinen etten ole sidottu minkäänlaiseen kellonaikaan ja saan tänäänkin vetää päikyt,koska siltä tuntuu ja suojelusenkelinikin kehoitti kortin kautta nukkumaan. Ja siitä että IPPUSKAN kisuille löytyi koti! Ja Kotkansilmällä riittää olutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #819 : 11.08.2008 14:53:41 » |
|
Juu, tuo sopisi minullekin, Chandra. Tai oikeastaan se voisi olla vaarallistakin, tulisi helposti vetämättömäksi. Joten olen onnellinen tarkoista kellonajoista ainakin tätä nykyä. Aivan ihanaa olla töissä taas!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #820 : 11.08.2008 16:05:28 » |
|
Nyt täytyy kyllä sanoa montakin asiaa mistä olen kiitollinen Ensinäkin sain siskoni avulla hyvän "työn" jossa pitää käydä vaan kerran viikossa muutama tunti siivoomassa ja saa tosi hyvin rahaa,mikä on tervetullutta nyt kun MUUTAN OMAAN KÄMPPÄÄN Sisko ( ) lupasi myös antaa mulle astioita ja sellaista jos tartten. kämpästä olen erittäin onnellinen vaikka se pieni komero onkin,mutta silti! Oma rauha! Oon kiitollinen kavereista jotka ymmärtää, ja siitä että oon pääsemässä elämässäni eteenpäin, jättämässä taakse sitä mistä luulin etten pääse yli,mutta aion päästä! elämässä puhaltaa nyt uudet tuulet Oon myös onnellinen siitä että saan joka päivä enkeleiltä paljon voimaa ja tukea,ja että he auttoivat "pahimman ajan" yli Oon vaan niin kiitollinen,kun tuntuu että uusi vaihe on alkamassa mun elämässä, vanhat jutut saa jäädä omaan varjoonsa! en aio raahata mitään entisiä murheita enää Kaikki tuntuu nyt vaan menevän juuri niinkuin on tarkoitus,ja oon saanut paljon energiaa tämän "muutosvaiheen" myötä.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #822 : 12.08.2008 09:15:06 » |
|
Kengururotta ONNEA omaan rauhaasi, uuteen kotiisi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #823 : 12.08.2008 10:02:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|