|
|
helen
|
|
« Vastaus #827 : 15.08.2008 13:39:35 » |
|
Tänään olen kiitollinen/onnellinen siitä, että 133 hakijasta minut valittiin 15 muun kanssa hakemaani koulutukseen
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nousu Leijona Kuu Oinas Näillä mennään
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #828 : 15.08.2008 23:48:43 » |
|
Onneksi olkoon, Helen!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #832 : 16.08.2008 22:09:16 » |
|
Toivon teille todella viihtyisää iltaa! Kuulostaa todella mahtavalta!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #833 : 16.08.2008 23:34:49 » |
|
Juuri tänään, huomasin kuinka kiitollinen olen. Olen vihdoin saanut oman kodin, jota olen pitkään kaivannut. Rohkeasti vaihdoin myös asuinpaikkakuntaa. Pääsin myös tekemään pientä pintaremonttia, josta tykkään. Saan omanlaisiani värejä kotiini. Tänään löysin vanhojen lattialistojen takaa 5 kuparipenniä, vuosilta 63-66. Pidän niitä merkkeinä siitä, että tässä kodissa tulen olemaan onnellinen. Ne ovat minun onnenrahani.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #834 : 17.08.2008 07:36:44 » |
|
onhan noita keikkoja vaikka millä bändeillä, nytkin oli täällä iso tapahtuma, mutta kun en kaipaa, menin pieneen. ja taas tänään joku meno. saahan meininkiä ihan tasaisesti.
nyt voisi tulla jotain uutta, muutakin kuin asenteessa.. fiiliksessä.. vaikea määritellä. olen kuitenkin tosiaan iloinen että eräs juttu on ohi, on se ihme miten sama henkilö voi aina olla herkkä ja sitten kylmä. siinäkö kaikki?
no projektit on hieman jotain uutta.. ehkä? jos kokee ja saa "liikaa" voi olla että pitää aina vaan saada lisää, tai sitten saada vähemmän ja ottaa siitä irti, siksi en sano mitään henkilöä, esinettä, tilaisuutta. paitsi pari matkaa tulee mieleen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 19:42:40 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #835 : 17.08.2008 10:33:45 » |
|
Juuri tänään, huomasin kuinka kiitollinen olen. Olen vihdoin saanut oman kodin, jota olen pitkään kaivannut. Rohkeasti vaihdoin myös asuinpaikkakuntaa. Pääsin myös tekemään pientä pintaremonttia, josta tykkään. Saan omanlaisiani värejä kotiini. Tänään löysin vanhojen lattialistojen takaa 5 kuparipenniä, vuosilta 63-66. Pidän niitä merkkeinä siitä, että tässä kodissa tulen olemaan onnellinen. Ne ovat minun onnenrahani. Varmasti onkin! Onneksi olkoon Maarita!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #836 : 17.08.2008 15:41:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #837 : 19.08.2008 11:48:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #839 : 19.08.2008 12:08:46 » |
|
olen helpottunut kun mun tr. taivaani alkaa kirkastua synkistä pilvistä. Helpottuneisuus voi olla joskus suurta onnea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|