Tiigris
|
|
« Vastaus #885 : 11.11.2008 12:47:32 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #886 : 12.11.2008 12:32:28 » |
|
Kerrankin puhtaat vaatteet päällä ja eväinä läjä kuivattuja rauskun pyrstöjä. Proteiinia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #887 : 12.11.2008 15:34:03 » |
|
yhyy, Rauskuparat Vihdoinkin asunto-asiaani on näkyvissä ehkä parantavaa muutosta.... helpottaa kummasti, ainakin toivon pilkahdus jos ei muuta ja uudet nettigoottimuusikkoystävät...pimeää piristystä. aurinkolasisia miehiä mutta ei siinä mielessä, kykenen platonisuuteen varsinkin taiteen kyseessä ollessa taidan olla jopa aika hyvä nimenomaan ei-fyysisessä ja kehoista riippumattomassa rakkaudessa...en tarvitse päästä käpälöimään kaikkia ...riittää että musiikki ja runot käpälöi mun tärykalvoja ja verkkokalvoja ja sitä kautta sielua, mieltä, henkeä ja sydäntä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2008 15:50:06 kirjoittanut dawnchild »
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #888 : 12.11.2008 17:19:54 » |
|
yhyy, Rauskuparat Mutta ne olivat tarjouksessa. : Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti. Kaukomaat on juuri siitä hyviä jos haluaa syödä omituisuuksia ja halvalla, toistaiseksi ei edes ole tullut vastaan mitään mikä ei olisi mennyt onnistuneesti kurkusta alas, myös kuoriutumattomat linnunpoikaset (liekö olleet tipuja vai ankkoja, en muista.) Juu mä olen myös hitsin onnellinen kun muistin peseytyä (pitkästä aikaa)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #889 : 12.11.2008 17:24:42 » |
|
Mutta ne olivat tarjouksessa. Roll Eyes Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti. sinänsä kuulostaa kivalta, kun itse olen aina pitänyt erikoisista ruuista, enkä ole inhonnut mitään nilviäisiä, etanoita, simpukoita ja mustekaloja....mutta kovin eksoottiseksi en ole vielä päässyt keittiöpuolella... mutta ehtiihän sitä. joo olen iloinen kun huomaan, että en vierasta omituisia eliöitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #890 : 14.11.2008 07:46:29 » |
|
Koska minulla on ihana kämppäkaveri. Koska olen muutoksessa ja oppinut käsittelemään omat tunteeni, pysymään itsessäni, tuntemaan omat rajani, olemaan empaattinen, mutta en holhoava. Koska olen tutustunut ihmiseen, johon haluan tutustua lisää, mitä hän minulle opettaakaan? Koska minulla on telepaattinen suhde kahteen ihmiseen, ja se on niin hienoa. Elämääni on tullut kauniita, minun värähtelyni kanssa soivia ihmisiä. JES!!! Ja että olen nyt kipeänä, muttei se tunnu kuin erilaiselta lähetykseltä keho-mieli-sydän suhteessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #891 : 14.11.2008 08:44:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #892 : 14.11.2008 09:38:11 » |
|
olenpa niin samaa mieltä. kiitollisuuden aiheita alkaa nähdä kun todella avaa silmänsä...(kuvainnollisesti)...hassua kun masentuneena on ikäänkuin tälle asialle hyvin sokea. mutta olen myös iloinen että olen kokenut masennuksen ja tiedän mitä se on, tämä tekee minusta syvemmin ymmärtävän ihmisen kun olen kokenut eri puolia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #893 : 14.11.2008 22:10:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #895 : 15.11.2008 11:32:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #896 : 15.11.2008 11:39:46 » |
|
Olen onnellinen ja rauhallinen kauniin energiahoidon vuoksi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #897 : 15.11.2008 16:13:47 » |
|
Tästä pienestä perheestäni, rakkaudesta jota saan osakseni. Aamulla herättiin rauhallisin mielin (ei siis HETI ollu kiirettä töihin tms.), aurinkoakin näkyi hieman, mutta kuitenkin.. Ihana päivä, edes työvuoro ei kyl pilaa
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #898 : 16.11.2008 13:08:27 » |
|
on vapaapäivä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #899 : 17.11.2008 10:53:15 » |
|
Että yöunien jälkeen kaikki ongelmat ovat paljon pienempiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|