tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #915 : 12.12.2008 14:03:10 » |
|
TYÖT = nuo laahukset, kuin juhlissa ikään. Seuraavat saamattomina kyllin. NYT se on jo lähellä, että voi olla kuin, Joulua odottaisi, alati. tuo oli ehkä omaperäisin määritelmä työstä, minkä olen koskaan kuullut hiemanko nauroin tälle eilen iltayöstä runoilet kuin dervissi...missä liekään olet pyörinyt oikein
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirjoha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #916 : 12.12.2008 20:38:17 » |
|
Tyytyväisyyttä tuottaa tällä hetkellä se, ettei nielu ole enää niin raastavan kipeä kuin yöllä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #917 : 13.12.2008 15:18:39 » |
|
Olen pyörinyt kuin koira, häntänsä perään, tallaten ikuista lepopaikkaa saamattomuuden tantereelle. Kaikella on tarkoitus !! Ainakin toivon niin.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #918 : 13.12.2008 15:23:41 » |
|
Mä oon ilonen siitä että oon laihtunut 3kg... jee jee, maallisia iloja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #919 : 14.12.2008 14:10:51 » |
|
Olen niin iloinen ja onnellinen siitä, että saan siskon lapsen kautta kokea "omaa äitiyttäni"
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #921 : 15.12.2008 16:43:27 » |
|
Sain tänään ihanan hoidon, jossa oppaat ja ankelitkin läsnä...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #922 : 16.12.2008 11:05:30 » |
|
koska Olen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #923 : 20.12.2008 00:04:32 » |
|
Feels good kumma juttu muuten, mutta matka lie pääsyy ja krapu, jotenkin lähellä olevilla ihmisillä ihan hyvät vibat.. ja firman urheilijat voittaa kisoja pitkin maailmaa.. jee.. uni ei tule, mut tuleeko ens yönä varsinkaan.. siis.. ja huomenna alkaa kevät. miksi krapu ei valita juuri mistään? kumma tyyppi. kauris ja joukkari kyllä valitti. kravun mielestä melkein aina on kiinnostavaa ja positiivista. mikä sitä vaivaa. miten se voi tuntua tutulta kun on ihan muualta.. tai aika läheltä.. eikä liity kasvuvuosiini mitenkään.. miten, mitä missä häh.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2008 00:08:58 kirjoittanut ^^Cocijo^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #924 : 27.12.2008 06:39:29 » |
|
Oolong-teetä hunajan kera. Sitten mä näin jouluaattona valtavan kokoisen korennon, surahti joen varrella nätisti palmujen sekaan. (Ei sentään aivan kivihiilikauden versio, sellaista kukaan ei halua naamalleen.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #925 : 27.12.2008 08:37:08 » |
|
Sieluperheiden läsnäolosta ympärillä... Ja tietoisuus elämän voimasta!
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #928 : 02.01.2009 14:59:24 » |
|
...koska sain niin monta kaunista joulu-yllätystä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #929 : 02.01.2009 21:10:11 » |
|
Käväisin taas mielessäni hetken aikaa jossain pohjamutien syövereissä ja pimeydessä, mutta jaksoin pyytää toivoa ja toivoa tulikin... Olen kiitollinen siitä että pärjään tämän epävakaisen luontoni kanssa, onnistun tasapainottamaan itseäni.. Ja minä kestän, kestän välillä sen TYHJYYDEN ... Kai silläkin on jotain tärkeää opetettavaa minulle.. Onneksi on aina toivoa ja valoa, niitä on äärettömän paljon. Jokaiselle ihmis-sielulle ja muillekin otuksille. Muistakaa se.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|