Chandra
|
|
« Vastaus #945 : 23.01.2009 21:37:15 » |
|
Ei sinun Ippuskainen niin kauan tarvitse odottaa.Etkös tiennyt,että tänä vuonna syntyvät todelliset, oikeanlaiset rakkaussuhteet? Korjaat vaan kun kohdalle osuu se sopiva ja oikea.Laadusta tinkimättä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #946 : 23.01.2009 22:50:37 » |
|
Chandra ihana kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #947 : 24.01.2009 21:50:34 » |
|
sain käytyä pitkällä lenkillä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #948 : 24.01.2009 22:02:04 » |
|
Taas on yksi päivä kulunut, ja se yksi päivä, on kuin hiekanmuruinen ikuisuudessa, mutta toisaalta, se päivä itsessään on kuin Ikuisuus. Kiitos tästä päivästä ja kiitos kiitollisuuden oivaltamisesta. Kiitos siitä, miten paljon ikuisuus antaa meille rauhaa ja aikaa kaiken tarvittavan tekemiseen kiireettömästi, keskittyen. Kiitos reiki-hoidosta ja meditaatiohetkestä, ja siitä, että tunsin miten oppaani Ciara astui auraani ja alkoi puhua.. Tämä on ihmeellistä aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #949 : 24.01.2009 22:14:16 » |
|
KYLLÄ, olen onnellinen, koska TE kaikki olette niin ihania.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #950 : 15.02.2009 20:02:36 » |
|
elämä jatkuu kaikesta huolimatta Oon myös onnellinen mun kahdesta rakkauspakkaus koirista Ja siitä etten todellakaan oo yksin... ja tiedän että oon matkalla oikeaan suuntaan vaikka tuskaisaa onkin aina luopua vanhasta. Oon iloinen että osaan jo asennoitua ihan hyvin vaikeuksien keskellä.. en tarraudu niihin.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #951 : 15.02.2009 22:54:26 » |
|
Olen onnellinen kulkuri-vaellusvietistäni, joka taas on iskenyt minuun tulta ja toivoa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #952 : 17.02.2009 06:24:45 » |
|
...ei tarvi raahautua terkkarin juttusille vaan voi soittaa työnjohtajalle ja ilmoittautua sairaaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #953 : 17.02.2009 11:40:30 » |
|
Mulla on monta syytä olla onnellinen, mutta ehkä ne kaikki sisältyy siihen että aurinko paistaa nyt aivan ihanasti...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #954 : 19.02.2009 09:59:55 » |
|
Pääsin yksityiseen buddhalaiseen seremoniaan ja taputtamaan vesipuhvelia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #955 : 19.02.2009 14:22:35 » |
|
Mulla on ihanat vanhemmat ja pikkuveli. Osaan ratsastaa ja olen onnellinen. Luotan johdatukseen, ja olen vaan. Tipitii.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #956 : 19.02.2009 16:19:02 » |
|
Olen onnellinen kun flunssa on hellittänyt ja pääni tuntuu paljon kirkkaammalta ja keveämmältä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #957 : 20.02.2009 13:01:37 » |
|
Olen onnellinen siitä, että sain kokea sen - vaikka se olikin hetkellistä. Olen onnellinen siitä, että hänen ja minun polut kohtasivat.
Olen kiitollinen siitä, mitä hän on minulle opettanut. Olen kiitollinen - yhä - elämälle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #958 : 21.02.2009 11:43:49 » |
|
Nöyrän kiitollinen siitä kaikesta mitä minun eläämäni nyt kuuluu.Minulta ei puutu mitään.Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #959 : 21.02.2009 15:38:03 » |
|
Torstaina sattuneessa työtapaturmassa ei ehkä sittenkään käynyt pahasti. Vain vasemman käden/hartian lihakset ja hermot sai pahimman tällin. Jatko näyttää tuliko olkaniveleen vamma, mut niska on ok Odotan päivää kun en tarvitse särkylääkkeitä tähänkään
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|