Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #960 : 21.02.2009 17:34:08 » |
|
Poikani toi minulle kylmää olutta, kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #961 : 16.03.2009 16:40:00 » |
|
Siis olen TOSI iloinen saamastani positiivisesta palautteesta, mikä tuli ihan puun takaa... Olen miettinyt että mitenkähän pärjään tuolla mielenterveyskuntoutujien kanssa, niin tänään itse pomo sanoi mulle että "turhaa sä sitä arviointia ressaat, sähän hoitaisit tän paikan yksinäänkin, niin rutiinilla se näyttää menevän!! " ... Voi pojat!!!! Ja kun sanoin että opettajani oli ollut huolissaan siitä että "*****, tuletkohan sinä kuulluksi työyhteisössä kun olet niin hiljainen ja rauhallinen" niin tää mun pomo repes ihan totaalisesti että se opettaja ei kyllä tunne mua näköjään ollenkaan.... Että tulen kyllä kuulluksi. Tässä taas huomaa miten eri kuvan annan itsestäni eri ihmisille. Opettaja kuvittelee että oon joku hissukka muumio, mutta se johtuu siitä että opettaja itse on niin hieno ja teoreettinen ihminen, että en oikeen tunne oloani mukavaks sen seurassa, enkä osaa puhua hänelle. Pitäskö mun sanoa sille että oot kyllä itse sellainen ihminen, kenelle on vaikea puhua, ja siksi olet saanut minusta hiljaisen käsityksen??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #962 : 20.03.2009 21:29:29 » |
|
että tuli kirjoitettua taas pitkästa aikaa tänne...ja Elwynin näkökulmat opiskelusta poistivat opiskelujen venymisestä aiheutuvaa masennusta...tajusin taas kuinka hieno on se että SAA opiskella.... kyllä se siitä...pitää muistaa arvostaa sitä mitä on, joskus lähellä on kaikkea hyvää mutta sitä ei huomaa kun se on liian lähellä ja arkipäiväistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #963 : 20.03.2009 21:40:47 » |
|
Niin ja elämää, sitähän tämä kaikki kuitenkin on, ja vielä hyvin henkilökohtaista. Jonka helposti unohdamme, koska luulemme olevamme yksin kaikkia vastaan! Samassa virrassa sinnittelemme, HEI!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #964 : 20.03.2009 22:44:28 » |
|
Olen onnellinen siitä, että minulla on kuitenkin tahtoa ja kärsivällisyyttä viedä asiat loppuun, vaikka välillä tökkisi niin pahasti, että usko menee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #965 : 20.03.2009 22:45:26 » |
|
Kotkikselle...
veit sanat Puustani...
juuri tuota mietin taas tänään, sitä ollaan kuitenkin yhteydessä toisiimme täällä kaikki. joillakin on vaa taipumus joskus eristyä, mun pitää joskus muistaa pakottaa itseni siitä, kenties itse luodusta erillisyyden norsunluutornista ulos....
elämää...ja sitä ei pakoon pääse. ja hyvä niin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #966 : 21.03.2009 00:08:07 » |
|
No tuohon vedoten, voinen kertoa oman kokemukseni. Kohtasin tänään ihmisen, jolla noin ulkoisesti kaikki ei ollut ihan hyvin, juurikaan mittarilla mitaten. Ja kuitenkin ohittaessani hänet tunsin meidän olevan jotenkin samasta lähteestä peräisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #967 : 21.03.2009 09:47:51 » |
|
Kaunis huomio Kotkansilmällä! Minä olen niin onnellinen, kun ukkoni heräsi aika sirkeäsilmäisenä sairaudestaan huolimatta ja sanoi, että 'mene nyt'! Soittelin naisporukalle, jotka ovat lähdössä hiihtämään ja odottavat minua kylpylään. Joten pääsen sittenkin nautiskelemaan vanhojen ystävieni energioista!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #968 : 21.03.2009 11:22:58 » |
|
Biljardi-ilta isolla porukalla
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #969 : 22.03.2009 08:35:48 » |
|
Mulle pidettiin ravintolajuhlat, oli ravunsaksia ja muita meren herkkuja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #970 : 26.04.2009 16:22:39 » |
|
koska tulee kevät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #971 : 26.04.2009 17:50:12 » |
|
Koska aurinko lämmittää mukavasti
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Emisa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #972 : 27.04.2009 09:01:12 » |
|
kuulin hyviä uutisia ja toiveen tunne vahvistuu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #973 : 18.05.2009 12:25:05 » |
|
eräs henkilö tulee virkaan! pidin hänestä ennenkin, ja nyt pitää tehdä vielä vuosi tiiviisti yhteistyötä. aina jotain ylläreitä
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #974 : 20.05.2009 22:07:57 » |
|
Koska ei enää tarvii murehtii mistään koulujutuista, apua hihii, miten osaan saada tän opiskelijan roolin irti itsestäni? Ei enää opintopisteiden laskemista, ei enää mitään! Olen vapaa kuin taivaan lintunen, tsirp tsirp! Piirsin tänään ja se teki minut iloiseksi, nyt voin taas alkaa piirteleen ja maalaileen enemmän! Niin ja kävin koulusta päästyäni kaverin kanssa kirppiksellä ja ostin sieltä EUROLLA mustat hienot yksinkertaisen tyylikkäät korkokengät! Ainoa miinus niissä on että ne on kokoa 36 (toiset menee, toiset ei) ja nää on siinä rajamailla, mutta pystyy niillä nyt satunnaisesti olemaan vaikka jossain juhlissa. Ne on söpöt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|