Esmiralda
|
|
« Vastaus #1005 : 17.08.2009 21:28:57 » |
|
Voi jukra, minäkin tarvitsisin tarottulkinnan, itse en osaa. Mutta luotan tulevaan! Olen onnellinen, kun huomaan olevani taas energisesti uudistunut tämän ihanan kesän tuloksena ja auringon aimo annoksesta!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1006 : 18.08.2009 23:08:49 » |
|
Juuri eilen olin onnellinen, koska osasin, tai, no, sain tulkita osuvan tarot tulkinnan. Siitä olen iloinen, kaikesta vaatimattomuudestani huolimatta, ja juuri siitä välittämättä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1007 : 19.08.2009 07:42:10 » |
|
Ahaa, noita sinäkin!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1008 : 19.08.2009 08:17:53 » |
|
Olen onnellinen, koska minulla on työpaikka ja olen suhteellisen terve ja laihtunut huimasti. Olen onnellinen myös kissastani ja kauniista kodistani ja uskostani ja positiivisesta asenteestani ja luottamuksestani tulevaisuuteen. Kyllähän näitä aiheita riittäisi, tänään täällä paistaa sitä paitsi aurinko Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #1009 : 12.09.2009 23:06:02 » |
|
löysin sankollisen karvarouskuja ja toisen sankollisen puolukkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #1010 : 13.09.2009 13:16:20 » |
|
saan elää raitista elämää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #1011 : 13.09.2009 14:35:11 » |
|
on kaunis päivä ja että mulla on auto jolla ajella merenrantaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1012 : 13.09.2009 14:37:41 » |
|
Jep, juuri niin, pääsin merenrantaan ja siellä oli niin tuhottoman kaunista! Pussillinen sieniä ja takakontillinen kiviä!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #1013 : 13.09.2009 15:03:42 » |
|
Huokaus! En päässyt merenrantaan, mutta kylläkin syksyiseen metsään. Haistelin niitä tuoksuja. Kesän ja syksyn tuoksut sekoittuvat jo melkoisesti. Yhtään sientä ei vaan löytynyt...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1014 : 23.09.2009 10:22:57 » |
|
Heräsin tänään terveenä ja työkykyisenä. Ihan onnellinenhan minä, vaikkei se aina siltä ulkopuolisista näyttäisikään Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #1015 : 23.09.2009 10:27:06 » |
|
Heräsin tänään terveenä ja työkykyisenä.
Supistetaan vielä entisestään.... Olen kiitollinen, että heräsin tänään. (Sillä eihän sekään itsestäänselvyys ole vaikka usein sitä sellaisena pidämmekin.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #1016 : 23.09.2009 18:51:32 » |
|
minulla on sinut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #1017 : 01.10.2009 15:34:00 » |
|
Onnellinen Oli kiva päivä ja kotiinpäin tullessa soi kivaa musiikkia radiosta. Huomenna on perjantai ja aion halailla paljon.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1018 : 07.10.2009 11:24:55 » |
|
Söin aamiaiseksi suklaata! Poikaystäväni on superia. Ystäväni on ihana. Äitini on kiva. Ja unelmien asunto on löytymässä. Ehkä vielä duunikin... positiivisuus nostaa päätään, päätäni!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1019 : 07.10.2009 19:53:21 » |
|
Sain pelata keittiön pöydän ääressä mukavaa lautapeliä (Touche) poikani ja avominiäni kanssa!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|