Ippuska
|
|
« Vastaus #1110 : 18.07.2010 11:02:39 » |
|
Kyllä vain Kotkansilmä Olen todella kiitollinen helteiden (ainakin hetkellisestä) loppumisesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1111 : 18.07.2010 11:02:53 » |
|
Sain nukkua pitkät ja yhtenäiset yöunet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Soile
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1112 : 19.07.2010 16:24:09 » |
|
Hihi, enää yksi yövuoro ennen vapaita.. Kävin extempore shoppailemassa ja alestahan löytyi kivoja liivejä, kiva takki syksysi 10€, aikas mukava hame...Kiva fiilis vaikka väsyttääkin, siispä vielä unet ennen yövuoroa. Halimutistus kaikille! Elämä ON ihanaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1113 : 20.07.2010 05:35:59 » |
|
Ah`onnea!Onni tuli kala saaliista.Sitä ei ole tullut moneen päivään,ei kalan kalaa.Ilta myöhällä laskin katiskat.Aamulla sitten rannalle,auringon nostaessa joesta usvaa. Miltei kolme ämpärillistä ahvenia ja neljä Taimenta,on siinä kesämökki kyläläisille savukalaa,kunhan saadaan savustettua,suolistin ne jo.Loitsuja luin Ahtille illalla,lopuksi uhkailin,jos ei kalaa ala antamaan. Vähän tuolla takaraivossa kaivertaa,kun ukot illalla irvailivat toisilleen,että menkää helvetissä ostamaan jostain kalaa ja pankaa katiskaan,ettei tuo sansai sukella kuristamaan sitä Ahti parkaa(saapa nähdä ovatko tehneet kepposet,kyllä se naamasta kohta näkyy,kun ilmestyvät tuohon) Onnea oli uida kalan perkkauksen jälkeen kaislikon reunaa sorsa poikueen kanssa,ovat kesyyntyneet,kasvaneet miltei emonsa kokoiseksi.Kun sukelsin,nyppivät ne hiuksiani porukalla.Varmasti olivat pyrstöt pystyssä,kuten aina vedestä syödessään.Tuo tuollainen toi minulle sitä onnen tunnetta,olla osana luontoa.. edit.Ahti oli antanut kalat...opin,että vähemmätkin loitsut riittää,tuntuu sormissa kalan perkaus,ihan kuin sormet olisivat kääntyneet nurinpäin..mutta kyllä se siitä taas
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.07.2010 10:10:24 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1114 : 22.07.2010 21:28:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1116 : 08.08.2010 22:45:53 » |
|
Kaikesta tästä, ja siitä huolimatta en ole onnellinen, koska olut loppui. Siis onnellinen, olen aina uusista aamuista jolloin epäröin tulevaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1117 : 11.08.2010 21:25:56 » |
|
Rakkaus, joka on totta, luotettavaa (niin luotettavaa, että voi nukahtaa epämukavalle pikkupenkille pää toisen takapuolen päällä ) ja hyvä, hyvä hyvä, (mahtava, tajunnanräjäyttävä) seksi, ja se että parisuhteeni toimii! Hitto, että olen siitä onnellinen! Muutenkin on kivaa olla kotona!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1118 : 14.08.2010 17:43:40 » |
|
Oih, syitä on niin paljon! -Pieni poikamme on kotona (eikä sairaalassa) ja on yleensäkin hengissä ja terve kuten minäkin -Saan tällä kertaa imettää! Luonnollisesti lapseni ruokkia. -Mielettömän ihana perhe ja sukulaisten tuki -Asunto näyttää jo asunnolta eikä ole muuttolaatikoita -Henkinen kehitys, jonka voin aistia joka solullani -Pian rakkaani tuovat mulle maallisia ah niin ihania herkkuja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #1119 : 06.06.2011 20:08:15 » |
|
-koska minulla on maailman ihanin ja mahtavin ystävä, jonka kanssa pääsen reissuun jo kolmen viikon päästä!! -koska mulla on mahtava kesätyö. -koska rakastan perhettäni, joka on aivan ihana, ainutlaatuinen, opettava, rakastava, järkyttävä ja upea -koska minulla on ihania ystäviä ympäri maailmaa -koska on ihana ilma -koska olen terve. nykyään olen todella kiitollinen tästä! listaa voisin jatkaa ihan loputtomiin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1120 : 06.06.2011 22:51:59 » |
|
Juuri tänään olen kiitollinen siitä, että sain kävellä koko päivän kaupungilla avojaloin ilman haavereita. Autokyytikin parkkeerasi vielä parkkipaikalle, josta pääsi kävelemään kirjaimellisesti järveen - piti käydä talsimassa vielä jääkylmässä vedessä ja oli kivaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1121 : 29.06.2011 13:05:22 » |
|
Olen onnellinen, sillä sisälläni on herännyt uusi toivo siitä, että asiat järjestyvät. Niin opiskelun kuin tervehtymisen suhteen
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1122 : 19.08.2011 21:00:53 » |
|
Olen kiitollinen siitä, että tuossa sängyn jalkopäässä makailee parhaillaan maailman ihanin pikkusisko
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1123 : 20.08.2011 16:20:32 » |
|
Minulla on vielä äiti
|