Päivi
|
|
« Vastaus #1125 : 20.08.2011 20:09:12 » |
|
mä kans. sain jopa "haudan takaa" viestin sansailta. mä oon kiitollinen joka päivä kaikesta. mitä kiitollisempi oon, sitä enemmän kiitollisuuden aihetta saan.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #1126 : 20.08.2011 20:37:25 » |
|
No mutta. Munkin ajatukset viivähti Sansaissa tovin tuossa päivällä. Mitähän se nyt oikein meinaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #1127 : 20.08.2011 21:08:25 » |
|
mä niin odotan sitä lisa williamssia. varmasti sansai tulee sanoo moro
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1128 : 20.08.2011 21:10:45 » |
|
Näin tänään kalasääksen, pitkästäaikaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1129 : 20.08.2011 22:27:49 » |
|
Mä tunnen elämäni elämääni just hyvin, ja se on nautinnollista ja ihanaa ja täyttä - virkeää ja hereillä olevaa elämää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1130 : 21.08.2011 09:09:22 » |
|
Mä olen onnellinen ilman sen kummempaa syytä. Just nyt tuntuu hyvältä. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä, koska kaikki "pakolliset" on jo tehty. Olen paikassa, joka on vähän irti arjesta.
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #1131 : 21.08.2011 21:45:56 » |
|
Mulla on ihmisiä mun ympärillä. Ihmisiä joille voin puhua täydellä tunteen palolla. Mä osaan viimeinkin luoda ihmissuhteita, aitoja ja elämää rikastavia sellaisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1132 : 22.08.2011 00:13:25 » |
|
Veneily ilman pohjaan jumittumaa uistinta, voisi olla kivaa. Pilvet kuitenkin ovat korkealla ja aurinko jossain siellä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1133 : 23.08.2011 19:34:04 » |
|
Olen kiitollinen koska sain auttaa.
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #1134 : 23.08.2011 19:49:08 » |
|
Söin juuri hemmetinmoisen herkullisen rapuillallisen. Ah Neptunuksen lapset ja antimet, kosmos teitä siunatkoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #1135 : 23.08.2011 20:13:35 » |
|
Söin juuri hemmetinmoisen herkullisen rapuillallisen. Ah Neptunuksen lapset ja antimet, kosmos teitä siunatkoon. Minä olen kiitollinen koska oma rapuillalliseni on vasta edessä!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1136 : 24.08.2011 13:18:42 » |
|
Olen onnellinen koska sain kirjeen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #1137 : 01.09.2011 15:44:54 » |
|
Tuntuu pikkuhiljaa helpottuvan vaikeudet ja valoa näkyy tunnelin päässä Oireilen toki vieläkin mutta kroppa on myös vahvistunut koska olen liikkunut enemmän kuin vuosiin ja hengitän puhdasta ilmaa. Painoa tullut muutama kilo lisää kun lihakset on kiinteytyny, tissitkin hieman kasvanut : silmät näyttää kirkkaammilta ja ripset pidemmiltä kun turvotus ja jatkuva kyynelvuoto on loppunut. Entisessä kodissa on kaikista vaarallisinta, mustaa hometta joka on voimakkaasti karsinogeeninen. Kymppitonni palaa rahaa kaiken remontointiin, mutta pakko on korjata. Syyskuun 1. päivä ja paras vuodenaika on on alkamassa. Väriloistoa odotan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #1138 : 01.09.2011 17:34:09 » |
|
Läheiset ihmiset saavat vähän jämähtänyttä mieltäni liikkeelle, ja saan asioita hoidettua (: + omistan maailman ihanimman poikaystävän!
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
joas
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1139 : 02.09.2011 16:35:40 » |
|
Olen kiitollinen ja onnellinen siitä että olen saanut vieraassa kaupungissa tilapäisen majailupaikan mukavien ihmisten luota, tutustunut kivoihin ihmisiin ja muutenkin nauttinut oleskelustani täällä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä Kuu Vaa'assa Venus ja Mars Vesimiehessä Jupiter ja Neptunus Kauriissa Saturnus ja Pluto Skorpionissa Kuun Solmu Härässä
|
|
|
|